Sivu 53/70

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Lähetetty: 18.09.2012 16:39
Kirjoittaja fortsoni
Ketkähän autolla on ajanut ennen minua? Sitä en saanut selville auton omistusaikanakaan.

Kiittäen Janne!

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Lähetetty: 18.09.2012 17:32
Kirjoittaja observer
fortsoni kirjoitti:Ketkähän autolla on ajanut ennen minua? Sitä en saanut selville auton omistusaikanakaan.

Kiittäen Janne!
Ko. laite oli meillä 1600-kuutioisena vuosina 1997-2000. Ajoin sillä muistaakseni 13 rallia ja suunnilleen saman verran sprinttejä vuosina 1998-2000. Meille auto tuli syksyllä 1997 Harri Antinaholta ja hänen aikanaan auto esiintyi Hanaa-lehden kannessakin väärinpäin Aapiskukko-rallin 1997 tiimoilta. Myimme auton syksyllä 2000 Rovaniemelle. Sen jälkeen sillä ajettiin ainakin kertaalleen Tunturissa.

Miikka Kimari

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Lähetetty: 18.09.2012 18:36
Kirjoittaja RKK
Escort ZGC-756 Ostettu 2007 rullaavana Jukka Lautamäeltä.
tekniikka minulla oli 2,0 ohc. Ajoin 2 rallia ja sprintin sillä.
Kori myyty 2009 Heikki Kovalaiselle pohjoseen.


T: Rane

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Lähetetty: 18.09.2012 22:28
Kirjoittaja rafu
fortsoni kirjoitti:Ketkähän autolla on ajanut ennen minua? Sitä en saanut selville auton omistusaikanakaan.

Kiittäen Janne!
Osahan tuosta jo tulikin. Eli
Harri Antinaho 1996-1997
Miikka Kimari 1998-2000
Marko Hirvonen 2001
Pasi Niskala 2002
Jouni Virta 2003
Jukka Lautamäki 2006
Janne Seluska 2006
Rauno Manninen 2009

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Lähetetty: 19.09.2012 15:08
Kirjoittaja Jyte
Tässä vielä ZGC-756:n alkuvaiheet.
Harri Antinaho rakensi auton siviiliautosta 1995-1996 vuodenvaihteessa. Aiempana kilpurina ollut UCS-...jotakin luovutti osan tekniikastaan tähän autoon. UCS:n kori oli siinä kunnossa, että sillä ei ollut enää turvallista kilpailla ja se meni paaliin.
Sitten vielä pari kevennystä. 1996 pakattiin huoltoautoa tallilla Mänttä rallia varten. Varatuulilasiksi piti ottaa mukaan korissa alkuperäisenä ollut sekurit tuulilasi, jonka Harri kolhaisi tallin betonilattiaan. Se siitä lasista. Mäntässä ihmettelin, mitä huoltoautossa tekee painava ämpäri. Huoltomies Antti oli lakaissut lasinmuruset ämpäriin ja ottanut sen mukaan, Harrin tekemän huoltoauton varustelistan mukaisesti. :)
Aapiskukkorallin kuperkeikka 1997. Olin ko rallissa lehdistöpäällikkönä ja auton peltitöissä auttanut Hannu Siukola ratamestarina. Harri vonkasi meiltä pari kuukautta tietoja reitistä, mutta taisi olla kisan ainoa kuski, joka ei tiennyt reitistä mitään. Rallin aikana kaadosta kuultuamme Hannu totesi, että nyt pitää kyllä auttaa auton korjauksessa. Parin viikon päästä kävimme pokkaamassa Mänttä rallissa luokan kakkossijan.
Jyrki Joensuu ZGC-756:n nuottikisakartturi 1996-1997

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Lähetetty: 28.09.2012 12:12
Kirjoittaja akimak
Hei.Rafulle pari tietoo makkotimpan kilpureista ISUTZU BELLET Rek. OOH-51 ja ALFA ROMEO Rek.YNM-96 . Vieläkö TMM-111 hengissä?Tv.Aki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Lähetetty: 28.09.2012 19:30
Kirjoittaja rafu
Kiitos Aki,
nyt olis vielä se nisu 1000.

TMM-111 on viimeksi nähty KEC-rallissa 1988. En tiedä, onko se vielä hengissä, tai kenties vaihtanut kilpiä.

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Lähetetty: 01.10.2012 02:15
Kirjoittaja Rasvaranne
Minkäslainen historia opelilla on? valmistenumero W0L000043J2800918

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Lähetetty: 01.10.2012 17:32
Kirjoittaja rafu
2001 Ari Tuori
2003 Mikko Heikkinen
2004 Seppo Korhonen
2010 Timo Lepola
2011 Pasi Ruotanen
2011 Erkki Koskivirta
2012 Sami Nukarinen

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Lähetetty: 04.10.2012 15:11
Kirjoittaja Jukkiz
Löytyskö tietoa mantasta lin-313 itsellä oli a-ryhmäläisenä 2000 alussa ja yhden rintin sillä ajoin. sittemmin se lähti konevikaisena nurmijärven suuntaan.

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Lähetetty: 04.10.2012 17:55
Kirjoittaja rafu
Jukkiz kirjoitti:Löytyskö tietoa mantasta lin-313 itsellä oli a-ryhmäläisenä 2000 alussa ja yhden rintin sillä ajoin. sittemmin se lähti konevikaisena nurmijärven suuntaan.
Eipä ole noilla kilvillä näkynyt.
Muistatko kenen nimissä katsastuskortti oli tilattu ?

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Lähetetty: 04.10.2012 19:53
Kirjoittaja juni0ri
http://i1.aijaa.com/b/00882/10834955.jpg

Oisko Rafulla kenties tietoa, kenen entinen rallivehje tässä makaa 8O :?: Kuva bongattu Overdriven sivuilta...

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Lähetetty: 04.10.2012 20:41
Kirjoittaja rafu
juni0ri kirjoitti:http://i1.aijaa.com/b/00882/10834955.jpg

Oisko Rafulla kenties tietoa, kenen entinen rallivehje tässä makaa 8O :?: Kuva bongattu Overdriven sivuilta...
No ei tule heti mieleen, ehkä olen raadon nähnyt, jos se on Lahden seudulla.
Jammu kenties vois tunnistaa.

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Lähetetty: 05.10.2012 00:46
Kirjoittaja JLe
rafu kirjoitti:
juni0ri kirjoitti:http://i1.aijaa.com/b/00882/10834955.jpg

Oisko Rafulla kenties tietoa, kenen entinen rallivehje tässä makaa 8O :?: Kuva bongattu Overdriven sivuilta...
No ei tule heti mieleen, ehkä olen raadon nähnyt, jos se on Lahden seudulla.
Jammu kenties vois tunnistaa.
Hieman liian hapokas tunnistettavaksi tuossa kunnossa, ainakaan kovin äkkiä.

Onhan siellä oikein Safety Devices-kehikko sisällä. :mrgreen:

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Lähetetty: 05.10.2012 21:24
Kirjoittaja Jukkiz
rafu kirjoitti:
Jukkiz kirjoitti:Löytyskö tietoa mantasta lin-313 itsellä oli a-ryhmäläisenä 2000 alussa ja yhden rintin sillä ajoin. sittemmin se lähti konevikaisena nurmijärven suuntaan.
Eipä ole noilla kilvillä näkynyt.
Muistatko kenen nimissä katsastuskortti oli tilattu ?
vanha ilmoitusosa löyty tallilta jossa komeilee valmistenumero 5971108948, oliskohan tosta hyötyä. muuta tietoa ei enää löydy kuin yksi kuva tallin seinällä. komia valko-kelta-musta.