Sivu 60/70
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 02.01.2014 19:38
Kirjoittaja panka
Kiitos!

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 02.01.2014 23:12
Kirjoittaja AskoE
rafu kirjoitti:panka kirjoitti:Löytyykö historiatietoja näistä: Imp SBM-550 ja Escort UF-975.
Kiitos!
Anja Tahvanainen ja Seppo Kokkonen/Osmo Lihavainen
Mitä kaikkia kilpiluja? Missä autot tai jäämistöt nyt, vai ovatko tyysti kadonneet?
- Asko -
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 02.01.2014 23:52
Kirjoittaja rafu
Eiköhän nuo ole jo sulattamossa. Anja ajeli rallia (8 kilpailua) 1977-1979.
Seppo Kokkonen tuolla autolla 3 rallia 1978-1979 ja Osmo Lihavainen 3 rallia 1979.
Sun pitää kysyä heiltä, Lieksalaisia ainakin ovat olleet.
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 04.01.2014 15:52
Kirjoittaja koistinen11
Jyk-66 missä mahtaa olla ja onko historiasta ja menestyksestä tietoa?
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 04.01.2014 19:38
Kirjoittaja rafu
koistinen11 kirjoitti:Jyk-66 missä mahtaa olla ja onko historiasta ja menestyksestä tietoa?
Paaralan Pekka sen teki 1992, Järvisen Manulla se oli 1994. Eero Ruokonen, Pertti Hämäläinen ja Viljo Suojama käyttivät 1994-1996.
Rantakaren Jari sen sitten osti 1996 ja selätti 1997 Teboil rallissa. Sen jälkeen ei ole näkynyt. Olisikohan se vielä Keravalla ?
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 19.01.2014 22:28
Kirjoittaja warremies
Mistä on viimeinen havainto Warresta UJH-587?
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 20.02.2014 20:42
Kirjoittaja Vilperi
Onkohan tietoo GT Corollasta TVK-808.Vieläköhän elossa?
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 20.02.2014 23:04
Kirjoittaja MJT
warremies kirjoitti:Mistä on viimeinen havainto Warresta UJH-587?
Kukahan autolla oli ajellut? Meilläkin oli yksi Warpunen, mutta rek,numero ei mielessä. Itse en sillä ajanut, ja myin sen eteenpäin Ohrankämmenelle.Vanha kilpuri Karjaalta.
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 21.02.2014 10:11
Kirjoittaja rafu
Viimeksi taisi näkyä Kangasniemellä 1989 ESP-Rallispecialissa
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 21.02.2014 10:13
Kirjoittaja rafu
Vilperi kirjoitti:Onkohan tietoo GT Corollasta TVK-808.Vieläköhän elossa?
Viimeksi nähty Rantarallissa 2007
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 22.02.2014 06:41
Kirjoittaja Mikkeli
Nykyään tuo mbl-240 kari-pekka saarella jos ei ole eteenpäin laittanut.
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 24.02.2014 11:34
Kirjoittaja Vilperi
rafu kirjoitti:Vilperi kirjoitti:Onkohan tietoo GT Corollasta TVK-808.Vieläköhän elossa?
Viimeksi nähty Rantarallissa 2007
Kiitos tiedosta Rafu
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 28.02.2014 22:27
Kirjoittaja yak52
Onko tietoa
Toponen Toponen ajoi joskus -80 luvulla Opel kadett gte:llä rek nro TJX 401 (muistini mukaan). Onko auto vielä elossa?
HKU
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 03.03.2014 22:43
Kirjoittaja jknR
Löytyisiköhän mitään tietoa Alfa Romeo 1750 GT Velocesta, rek nro ZZE-10. Vuosimalli 1971. Auton nykyinen omistaja olisi erittäin kiitollinen kaikista tiedoista auton alkutaipaaleesta suomessa. 1975 Sveitsin Talvirallissa on ainakin ollut mukana.
Edit. Alfassa on ollut myöhemmin myös rekisteritunnukset NM-900 ja NGG-87.
Tuolla juttua auton tuoreemmista vaiheista projektiketjun muodossa.
Bertone coupé -71
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 04.03.2014 08:51
Kirjoittaja rafu
jknR kirjoitti:Löytyisiköhän mitään tietoa Alfa Romeo 1750 GT Velocesta, rek nro ZZE-10. Vuosimalli 1971. Auton nykyinen omistaja olisi erittäin kiitollinen kaikista tiedoista auton alkutaipaaleesta suomessa. 1975 Sveitsin Talvirallissa on ainakin ollut mukana.
Käsittääkseni Seppo Niittymäki ja Pauli Silvennoinen ajoivat rataa tällä yksilöllä 1973.
Markku Viljamaa ajoi 4 rallia 1975