Kotimaan ralli- ja sprintkilpailujen ennakkopuinti, voittajaveikkaukset ja muu ennen kilpailua tapahtuva spekulointi.
-
Lujaa
- Yleinen

Viesti
Kirjoittaja Lujaa » 14.05.2014 19:14
j67 kirjoitti:Lujaa kirjoitti:j67 kirjoitti:Elämän katsomus tämäkin?
"Kyllä muuten ihan sata varmasti paikallisia siellä reitillä ennakkoon sahaa enemmän kun ulkopaikkakuntalaiset ! Meinaatko että paikalliset ajaa 365 päivää samoja metsäteitä kun rallissa ajetaan , älä viitsi leikkiä tyhmää!"
Kannattaisi muuttaa maalle ja avata silmänsä. Kato ne perskeleen maalaiset satuu asumaan maalla ja tämän kertainen reittikin kiertää maaseudulla. Ei kenenkään tarvi ajaa missään metsäteillä.
Alkaa vähän epäilyttään tiedätkö rallista mitään vai oletko vaan löytänyt sivuston jossa voi vi..uilla.
Sinä se olet enemmän tehnyt hallaa tälle lajille kuin mitään hyvää ! Kiteytit hyvin sen mitä olet itse täällä harrastanut jo pidemmän aikaa !

löysit sivun jossa leikkiä kaikki tietävää vaikket ole koskaan edes mitään kilpa-autoa omistanut, et saanut rakennettua persaukisuuttasi sitä ralliautoa mitä himoitsit ja yritit jopa järjestää siviiliautoille rallia, mikä oli tulos , muistatko itse edes kaikkea mitä olet täällä avautunut !?

hahah ei voi kun nauraa itket täällä lähestulkoon joka foorumiviestissäsi kun et mitään saa ilmaiseksi, noh jos et edes autoa osaa myydä niin kannattaa harkita vietätkö aikaasi oikealla foorumilla tai ylipäätänsä onko autot sinun juttusi??????? Maalainen muttei osaa maalaisjärkeä edes käyttää :DDD
http://www.ralli.net/foorumit/off-topic ... sana/15770
On toi netin käytösi yhtä onnetonta kuin juttusi kun noin päättömiä krjoittelet.
Epäilen että olit äitin tississä kiinni silloin kun toiset ajo rallia. Siinä selitys päättömyyksiisi.
Se on kyllä jo tullut selväksi että sulta se löytyy selitys jokaiseen asiaan :D
Etkä sä juntti osaa käyttää sitä konettakaan vai mikä tossa linkissä jäi epäselväksi ? :D kyllä sitä tissiä tulee imettyä välillä nykyäänkin tosin ei äidin. tekisi varmaan ihan hyvää sullekin välillä, vois se maailma alkaa näyttää vähän aurinkoisemmalta :D toki jos sä et sitä saa kun rahalla niin voithan sä pistää uudet topikin pystyyn että miksi siitäkin joutuu maksamaan ja se on niin kallista :D
-
Lujaa
- Yleinen

Viesti
Kirjoittaja Lujaa » 14.05.2014 19:17
BLUEORANGE kirjoitti:Kyllähän ne paikalliset sahaa niitä teitä!Itse olen asunut Jämsässä koko ikäni(eli maalla) ja viime Jämsärallissa oli 2 ek:ta jota en ollut koskaan ajanut.Loput eekoot tiesin mutta en muistanu kyllä yhtään.Itse en ajanut kisassa kun auto oli vielä ulosajon jäljiltä vaiheessa.Penkalla olin!
Ei voi olla mahdollista j67 mielestä ainakaan :DDD
-
LBRT
- A-Junnu

Viesti
Kirjoittaja LBRT » 14.05.2014 21:25
Lujaa kirjoitti:j67 kirjoitti:Lujaa kirjoitti:
Sinä se olet enemmän tehnyt hallaa tälle lajille kuin mitään hyvää ! Kiteytit hyvin sen mitä olet itse täällä harrastanut jo pidemmän aikaa !

löysit sivun jossa leikkiä kaikki tietävää vaikket ole koskaan edes mitään kilpa-autoa omistanut, et saanut rakennettua persaukisuuttasi sitä ralliautoa mitä himoitsit ja yritit jopa järjestää siviiliautoille rallia, mikä oli tulos , muistatko itse edes kaikkea mitä olet täällä avautunut !?

hahah ei voi kun nauraa itket täällä lähestulkoon joka foorumiviestissäsi kun et mitään saa ilmaiseksi, noh jos et edes autoa osaa myydä niin kannattaa harkita vietätkö aikaasi oikealla foorumilla tai ylipäätänsä onko autot sinun juttusi??????? Maalainen muttei osaa maalaisjärkeä edes käyttää :DDD
http://www.ralli.net/foorumit/off-topic ... sana/15770
On toi netin käytösi yhtä onnetonta kuin juttusi kun noin päättömiä krjoittelet.
Epäilen että olit äitin tississä kiinni silloin kun toiset ajo rallia. Siinä selitys päättömyyksiisi.
Se on kyllä jo tullut selväksi että sulta se löytyy selitys jokaiseen asiaan :D
Etkä sä juntti osaa käyttää sitä konettakaan vai mikä tossa linkissä jäi epäselväksi ? :D kyllä sitä tissiä tulee imettyä välillä nykyäänkin tosin ei äidin. tekisi varmaan ihan hyvää sullekin välillä, vois se maailma alkaa näyttää vähän aurinkoisemmalta :D toki jos sä et sitä saa kun rahalla niin voithan sä pistää uudet topikin pystyyn että miksi siitäkin joutuu maksamaan ja se on niin kallista :D
Mitäs pojat jos menisitte vaikka päiväunille ja lopettaisitte ton toistenne haukkumisen....??!!!
Ei taida pysyy ihan aiheessakaan toi teidän keskustelu....
-
j67
- KV

Viesti
Kirjoittaja j67 » 14.05.2014 22:16
Ei voi mennä kun on mentävä töihin.
Lujaa nimimerkille siitä netin käytöstä. Googleta nimes ja katso tuleeko yhtään osumaa autourheilun saralta. EI TULLUT.
Joten eiköhän anneta olla ja keskity vaan siihen mopon virittelyyn. Tekstisi ulkoasu paljastaa että kyseessä ei ole mikään täysi-ikäinen. Joten sitten kun saat kortin ja olet ajanut yhdenkin kisan niin palataan aiheeseen sitten. Kiitos ja hyvää yötä. :-)
Aiheeseen palatakseni. Kyliltä kuultuna, ei siellä ketään ajele. Suurin buumi meni jo. Joten lauantaihin.
-
Lujaa
- Yleinen

Viesti
Kirjoittaja Lujaa » 14.05.2014 23:00
j67 kirjoitti:Ei voi mennä kun on mentävä töihin.
Lujaa nimimerkille siitä netin käytöstä. Googleta nimes ja katso tuleeko yhtään osumaa autourheilun saralta. EI TULLUT.
Joten eiköhän anneta olla ja keskity vaan siihen mopon virittelyyn. Tekstisi ulkoasu paljastaa että kyseessä ei ole mikään täysi-ikäinen. Joten sitten kun saat kortin ja olet ajanut yhdenkin kisan niin palataan aiheeseen sitten. Kiitos ja hyvää yötä. :-)
Aiheeseen palatakseni. Kyliltä kuultuna, ei siellä ketään ajele. Suurin buumi meni jo. Joten lauantaihin.
Tekstisi ulkonäön perusteella , ei jumankauta sähän seppä olet ja oikeen googlea apuna käyttäen sehän se onkin elämän tietokirja :D teet kokoajan itestäs vaan pellemmän :D tämä on minun osaltani tässä..
-
kisakone
- B-junnu

Viesti
Kirjoittaja kisakone » 15.05.2014 00:38
Pena Hirvonen, Pentti Hirvonen eli Hint.... Niimpäniin. Voi kun kaikilla olis kanttia huudella oman nimen takaa, tai vielä parempi olis kun ei sanois edes mitään kun ei tunnu olevan järkevää sanottavaa. Jos haluut nähä jotain joskus niin ei kannata jäädä risteysajoo kattomaan, vai kastuuko aina moposta tulppa siihen?
T. Ville Karjalainen, 0 kisaa rallissa (Ihan vaan sun googlailun helpottamiseks)
-
Charter
- Yleinen

Viesti
Kirjoittaja Charter » 15.05.2014 00:56
lahjattomat harjottelee...
Buhhahhaa...!
-
jaki
- Yleinen

Viesti
Kirjoittaja jaki » 15.05.2014 08:38
Charter kirjoitti:lahjattomat harjottelee...
Pahoin pelkään, että tuo ikiaikainen täyttä tuubaa olevaan lauseeseen jotkut vieläkin uskoo.
Asiaan: Tässäkin ketjussa on tapahtunut ihan sama kuin monissa muissakin, kun itselle epämiellyttävästä äaiheesta keskustellaan. Aletaan sattumanvaraisesti solvata toisia ja sotketaan koko keskustelu. Näin lopulta tavoite toteutuu ja ketju laitetaan lukkoon tai jopa poistetaan.
Pimeät rallit kuitekin Suomesta loppuvat, vaikka joillekin se kipeää tekeekin.
Asiasta seitsemänteen: mikäs sen estää, jos joku paikallinen (tai muuten tiet tunteva) asentaa kameran auton etuikkunalle ja käy videoimaassa pätkät ja laittaa ne youtubeen. Ei kai mikään. Ehkä tuolla saisi sahailua vähenemään.
-
Masapee
- Ralli.net Admin

Viesti
Kirjoittaja Masapee » 15.05.2014 09:00
Ja taas rauha maahan ja keskustelu asialliseksi!!!
Aihe on tärkeä ja siitä pitää keskustella, se että haukutte toisianne ei kuitenkaan vie asiaa eteenpäin yhtään! Eli palatkaas taas asiaan pikkuhiljaa...
Matti Partanen
- Ralli.net admin -
-
Ratti
Viesti
Kirjoittaja Ratti » 25.09.2014 15:08
Olin mökillä Lammilla eilen iltapäivästä. Kyseinen tie ajetaan 10 päivän päästä. On se hienoa kun 4 hengen miesporukka ajelee pätkällä valkoisella ranskalaisella autolla. Miten heillä on aikaa klo 15 olla harjoittelemassa. Ei ole kiva antaa teitä enää rallikäyttöön vaikka itse innokas harrastaja olenkin. Minusta ilmoittautuminen pitäisi tehdä kuukautta ennen jolloin reittiä ei tiedettäisi. Riistakamerat käyttöön niin tulisi kaikki kuviin.
-
BLUEORANGE
- KV

Viesti
Kirjoittaja BLUEORANGE » 25.09.2014 18:13
Tarkotat varmaan että 16 päivän päästä? Mitäs se ilmottautumisen aikaistaminen siihen ajeluun vaikuttais?
-
saana
- KV

Viesti
Kirjoittaja saana » 25.09.2014 20:43
Siis tottahan on se että yhtään"pimeätä" rallia ei pitäs enää suomessa ajaa.Syitä on monia.1.Vauhdit on kovia ja jokainen ambulanssi tauko on liikaa.2.Kilpailuvälineet on kalliita ja niitä on turha katsojien iloks särkeä.3.On väärin että voittaja ratkastaan "reikä" arvalla eikä ajotaidon perusteella.4.Yli-innokkaat katsojat ja ne "lahjattomat"jotka etukäteen ajavat pätkiä läpi ja tällä tavoin häiritsevät EK:n asukkaita ja tietenkin vaikeuttavat kisajärjestäjän mahdollisuutta saada pätkiä uudestaan käyttöön.
Se millä tavalla ennakkotutustuminen järjestettäisiin on sitten miettimisen arvoinen juttu mutta itse olen kyllä sen kannalla.
-
Api
- A-Junnu

Viesti
Kirjoittaja Api » 25.09.2014 20:55
Asiasta seitsemänteen: mikäs sen estää, jos joku paikallinen (tai muuten tiet tunteva) asentaa kameran auton etuikkunalle ja käy videoimaassa pätkät ja laittaa ne youtubeen. Ei kai mikään. Ehkä tuolla saisi sahailua vähenemään.
Ei niitä pätkiä juu tuubiin laiteta, videot menee suoraan muutamien kuljettajien sähköpostiin.
Ei tarvi lähtee toisellepuolelle suomee, senkun istuu kotona koneella ja reenaa pätkät ulkomuistiin...
-En ole hullu, olen erikoinen-
-kupee oli upee-
-aina on kivaa kun on mukavaa-
-
henkka_ok
- WRC

Viesti
Kirjoittaja henkka_ok » 25.09.2014 21:10
saana kirjoitti:Siis tottahan on se että yhtään"pimeätä" rallia ei pitäs enää suomessa ajaa.Syitä on monia.1.Vauhdit on kovia ja jokainen ambulanssi tauko on liikaa.2.Kilpailuvälineet on kalliita ja niitä on turha katsojien iloks särkeä.3.On väärin että voittaja ratkastaan "reikä" arvalla eikä ajotaidon perusteella.4.Yli-innokkaat katsojat ja ne "lahjattomat"jotka etukäteen ajavat pätkiä läpi ja tällä tavoin häiritsevät EK:n asukkaita ja tietenkin vaikeuttavat kisajärjestäjän mahdollisuutta saada pätkiä uudestaan käyttöön.
Se millä tavalla ennakkotutustuminen järjestettäisiin on sitten miettimisen arvoinen juttu mutta itse olen kyllä sen kannalla.
Nii että ku vauhit on liian kovat ni nostetaan vauhteja nuoteilla?
Mitäs jos tekiskii sillee että ajettas sellasilla vehkeillä mihin on varaa ja sen mukaan mitä näkee. Ku se rallin idea on käsittääkseni se, että joka paikkaan ei voi vetää sokkona nostamatta, tai huutomerkkien välin täysiä.
Ei taitu!
-
TeemuPetteri
- A-Junnu

-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja TeemuPetteri » 25.09.2014 23:07
Ihan pikku provo. Mutta jos harrastaa rallin katselua, niin kai siittä on valmis maksamaankin. Vähän niinkuin jääkiekossa yms. Pistetään vaikka 70€/ek pääsymaksua, niin saadaan ilmottautumiskuluja alaspäin. Ja vastinetta turhan liikenteen haitalle. Sen jälkeen ymmärtäisin paremmin katsojien huutoja "reikä auki" tai muita lumipenkan lapiointeja.