Jep, numero on 14, seura on tosiaan Lahden UA, ja arvaas mitä? Istun vielä seuran hallituksessa, joten totta, helppo on huudella.Lujaa kirjoitti:Herran on helppo huudella kun on lahden ua:n jäsen ! Ja istuu autossa jossa on kohtuullisen pieni numero, mutta mitäs luulet onko +100 numerolla tulevilla enään paljon rallin ajosta kyse????? Kuinka moni rikkoo autonsa lahdessa se jää nähtäväksi ! Mutta tässä vaiheessa pitäis olla mahdollisuus palauttaa rahat jos järjestäjä väkisin meinaa ajattaa rallin läpi kilpailijoiden kustannuksella !jonza kirjoitti:Minä en henkilökohtaisesti käsitä, mikä tässä asiassa on vaikeaa kilpailijoille, enkä varsinkaan käsitä mikä asiassa on katsojille vaikeaa.
ME kilpailijat, voimme aivan vapaasti perua osallistumisemme, jos MEISTÄ tuntuu siltä. Kukaan ei pakota osallistumaan tähän, eikä mihinkään muuhunkaan ralliin.
Kyllä, varmasti on totta, että osa teistä tulee menemään jpa kohtuullisen huonoon kuntoon, mutta epäilettekö tosissanne, että LahdenUan väki ei ole asiaa miettinyt? Aivan varmasti on, ja aivan varmasti tiet tullaan saattamaan asianmukaiseen kuntoon kilpailun jälkeen. Siitä meidän ei tarvitse huolehtia.
EDIT: Ja tosiaan, kyllähän olosuhteet varmasti on suhteellisen tasaiset kaikille kilpailijoille luokittan/ ryhmittäin. On se keli talvisin mikä vaan, niin aina on lähtöpaikalla merkitystä, joten siitäkään meidän ei varmaan tarvitse olla huolisamme
Muistetaan se tosiasia, että ralli on kestävyyskilpailu, siellä ei välttämättä joka paikkaan voi aivan surutta laskea.
Tsemppiä järjestelykoneistolle!! Täällä ainakin odotellaan rallia positiivisin mielin.
En pikavilkaisulla löytänyt listasta Pena H:n nimeä, joten kerro toki, millä numerolla itse kilpailet. Koska pakkohan sun on olla ilmoittautunut, kun noin menee tunteisiin.
Jos haluat soitella, tai joku muu vaikka haluaa rupatella keleistä tääällä reitin eteläpäässä, niin laitan yhteystietoni loppuun. Koska tyhmähän täällä on nimimerkkien takaa huudella :D
Joni Kohtaniemi
Lahden Ua
Lisäpuntti autossa numero 14
045-8796870
PS: Tämä kirjoitus edustaa minua itseäni yksityishenkilönä, eikä täten välttämättä ole Lahden UAn kanta yhtään mihinkään