Onko kellään tietoa, UMJ-259
-
pontikka
- B-junnu

- Viestit: 41
- Liittynyt: 03.02.2011 10:25
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Moro löytyskö tämän auton edellisistä seikkailusta mitään tietoa
Ford Sierra katsastuskortin numero,009749,milloihan sen vois laittaa historic autoksi?
Ford Sierra katsastuskortin numero,009749,milloihan sen vois laittaa historic autoksi?
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Historia alkoi 1996, silloin omistajana oli Risto Laine ja kilvet JVI-70.Kenda1.0 kirjoitti: Auto siis wihreä woimanpesä-ankka AFX-14
1998 se meni Virtasen Paavolle, ja 2000 sillä ajoi Timo Rekiranta.
2001 Jarmo Forsberg vaihtoi AFX kilville, ja 2005 auto meni Panu Hiltuselle.
Sen jälkeen sillä on ajanut Tommi Koivula, Markku Saarinen, Janne Pensikkala, Miko Pensikkala, Kimmo Lilja, Riina Pahlberg, Kenneth Ekman, Sami Ranki
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Katsastuskortti 9749 on Fiat Uno Turbopontikka kirjoitti:Moro löytyskö tämän auton edellisistä seikkailusta mitään tietoa
Ford Sierra katsastuskortin numero,009749,milloihan sen vois laittaa historic autoksi?
-
Frog
- WRC

- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Korinvaihtorafu kirjoitti:Katsastuskortti 9749 on Fiat Uno Turbopontikka kirjoitti:Moro löytyskö tämän auton edellisistä seikkailusta mitään tietoa
Ford Sierra katsastuskortin numero,009749,milloihan sen vois laittaa historic autoksi?
- Kenda1.0
- Yleinen

- Viestit: 173
- Liittynyt: 20.09.2011 00:38
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Iso kiitos rafulle!
Eli niinkuin kuvittelinkin niin exä on esim tässä kuvassa
http://zoomailija.kuvat.fi/kuvat/Vanhat ... 400651.jpg
Muutama muukin kuva ja video on löytynyt missä toi koppa ei ihan vaakasuorassa ole
Eli niinkuin kuvittelinkin niin exä on esim tässä kuvassa
Muutama muukin kuva ja video on löytynyt missä toi koppa ei ihan vaakasuorassa ole
-
pontikka
- B-junnu

- Viestit: 41
- Liittynyt: 03.02.2011 10:25
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Perskule väärä numero,oikea numero,4058
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
1990 Jarkko Kuurupontikka kirjoitti:Perskule väärä numero,oikea numero,4058
2001 Seppo Liikkanen
2008 Harri Kettunen
2010 Raine Hietala
Historikkiin pääsee kun J2 ikäkausi (1986-1990) joskus avataan.
- hartsari
- Viestit: 9
- Liittynyt: 24.12.2007 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
löytynekkö tuommosella leimakortin numerolla mitään 7130
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Alunperin N-ryhmän AE86.hartsari kirjoitti:löytynekkö tuommosella leimakortin numerolla mitään 7130
1993 -1994 Timo Virtanen (Imatra) 8 rallia
- hartsari
- Viestit: 9
- Liittynyt: 24.12.2007 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
kiitokset rafulle.
-
pontikka
- B-junnu

- Viestit: 41
- Liittynyt: 03.02.2011 10:25
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Kiitokset,milloihan tämä j2 luokka ois tulossa?Ajattelin et jos löis tuon osiksi jossain vaiheessa ja tekis sit uusiksi.
T:Jouni
T:Jouni
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Mitään päätöksiä ei ole vielä tehty.pontikka kirjoitti:Kiitokset,milloihan tämä j2 luokka ois tulossa?Ajattelin et jos löis tuon osiksi jossain vaiheessa ja tekis sit uusiksi.
T:Jouni
Ehkä syksymmällä tiedetään enemmän.
- jansix
- B-junnu

- Viestit: 28
- Liittynyt: 09.02.2010 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
minua kiinnostaa myös tuo ajankohta, täällä oulussa on itsellä työnalla kilpailematon 4x4 cossu sierra, miten passitukset ja katsastus kortti? missä järjestyksessä? hommaanko nyt finR kortin jos aikoo sprinttiä ajaa?
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Kyllähän sen voi passittaa vaikka heti, mutta ei sillä pääse ajamaan historic luokissa vielä. Passiin kuuluu historic katsastuskortti.jansix kirjoitti:minua kiinnostaa myös tuo ajankohta, täällä oulussa on itsellä työnalla kilpailematon 4x4 cossu sierra, miten passitukset ja katsastus kortti? missä järjestyksessä? hommaanko nyt finR kortin jos aikoo sprinttiä ajaa?
- jansix
- B-junnu

- Viestit: 28
- Liittynyt: 09.02.2010 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
kiitos, tämä selvensi paljo. tv janne