Luulen että käytännössä ajon jäljiltä. Autosta tehtiin F-ryhmäläinen jolla omistaja ajeli aikansa ja siten se jäi seisomaan. Omistajan tarkoituksena oli kunnostaa auto Historic käyttöön, mutta ilmeisesti työkiireet ovat hidastaneet hommia. En ole soitellut autosta muutamaan vuoteen, joten en tiedä nyky tilannetta.jannem kirjoitti:Hei,MJT kirjoitti:Auto on Forssan seudulla. Viimeksi kysyessäni, ei omistaja ollut halukas myymään sitä. Minun piti sitten rakentaa vastaava replica kun osia oli nurkissa.jannem kirjoitti:Hei,
Onko tietoa ABC-120 Skodasta?
Tarkistin kysyjän nimen, ja päättelin sukunimestä että auto saattoi olla joskus teilläkin? Autollahan ajoi aikoinaan Jyrki Mäki.
Pitää paikkansa. Olisi mahtavaa tietää auton nykykunto.
Onko kellään tietoa, UMJ-259
- MJT
- WRC

- Viestit: 1046
- Liittynyt: 21.05.2004 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
- tuppu
- Viestit: 11
- Liittynyt: 22.01.2009 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Hei. Onko starletin rek.numerolla hmp-434 millanen historia?
-
tgb
- A-Junnu

- Viestit: 64
- Liittynyt: 28.07.2004 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Onkohan kanttilamppuinen Starletti UNX-121 vielä jossain päin kilpurina?
- evo240
- Viestit: 14
- Liittynyt: 18.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Nokia
- Viesti:
Re: Tietoa on....
SEV- 284, ryhmä B coming back....2015mickey69 kirjoitti:Tämäpäs mielenkiintoinen topikki onkin.... :D
Ajattelin tässä minäkin varovasti udella muutaman auton historiaa...![]()
Oliskos kellään mahdollisesti tietoa seuraavien pelien vaiheista ja nykytilasta...
SEV-284 (muistaakseni noin)
ICP-972
ZBL-114
IAO-989
Noiden kahden viimeisen nykytila on selvillä, mutta historia vaatis hieman valotusta...
-
tgb
- A-Junnu

- Viestit: 64
- Liittynyt: 28.07.2004 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Eikö kellään siis ole tästä vaunusta tietoa.tgb kirjoitti:Onkohan kanttilamppuinen Starletti UNX-121 vielä jossain päin kilpurina?
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Viimeksi sillä on Marko Hagel ajanut sprinttiä 2011tgb kirjoitti:Eikö kellään siis ole tästä vaunusta tietoa.tgb kirjoitti:Onkohan kanttilamppuinen Starletti UNX-121 vielä jossain päin kilpurina?
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Tietoa on....
SEV viimeksi Keski-Uusimaa rallissa 2005 (Mika Lindfors)evo240 kirjoitti:SEV- 284, ryhmä B coming back....2015mickey69 kirjoitti:Tämäpäs mielenkiintoinen topikki onkin.... :D
Ajattelin tässä minäkin varovasti udella muutaman auton historiaa...![]()
Oliskos kellään mahdollisesti tietoa seuraavien pelien vaiheista ja nykytilasta...
SEV-284 (muistaakseni noin)
ICP-972
ZBL-114
IAO-989
Noiden kahden viimeisen nykytila on selvillä, mutta historia vaatis hieman valotusta...
ICP Vammala rallissa 1998 (Kimmo Kaapu)
ZBL Teijo-Talot rallissa 2011 (Petri Virtanen)
IAO Jari-Pekka rallissa 2013 (Mika Kytölä)
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
2004-2005 Tomi Punttilatuppu kirjoitti:Hei. Onko starletin rek.numerolla hmp-434 millanen historia?
eli kaksi rallia
- rehtisaku
- Viestit: 13
- Liittynyt: 01.07.2004 00:00
- Viesti:
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Onko vielä mukana AHO-529
- ChickenFajita
- Viestit: 16
- Liittynyt: 06.04.2006 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Minnekköhän hävisi isän rakentama Ford Escort VJA-542?
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Eipä ole kisoissa näkynyt sitten Huittisten ralli 1993 (Ismo Kiiski)ChickenFajita kirjoitti:Minnekköhän hävisi isän rakentama Ford Escort VJA-542?
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
En ole nähnyt Suurajojen 1985 jälkeen.rehtisaku kirjoitti:Onko vielä mukana AHO-529
Minne möit ?
Onko kilvitetty uudelleen ?
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
NL-735:Wellu50 kirjoitti:Ajelin 80 luvun lopulla rallia escorteilla,ensin NL-735 alkuperäinen rs 2000 mk1 -75 ,onkohan kellään tietoa sen historiasta ennen minua (-88) auto oli ilmeisesti tehty ihan uudesta autosta ralliautoksi.
Oli sillon -88 kakkosryhmäläinen mutta pystykaasuttimilla.Sitten -89 ajelin välikappa rs lla XBR-116,onko sen historiasta minun jälkeen tietoa ?
- 1975-76 Markku Matikka
- 1977 Teuvo Ahlgren
- 1977-79 Arto Utriainen
- 1979-82 Harri Tikka
- 1984 Risto Sormunen
- 1984-85 Matti Pessi
- 1986 Jyrki Hyvärinen
- 1988 Veli-Matti Heino jne
XBR-116:
- 1990 Tapio Vehkovuori
- 1991-92 Jari Heino
- 1993-94 Osmo Puisto
- 2001 Jari Palomäki
muuttui siirtokilpiseksi
- 2004 Tapio Järvinen
siirtyi Crossiin
- 2007-11 Petri Sorri
- 2013-14 Ville Koivu
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Tarkoitat varmaan NS-150.Ravioja kirjoitti:Löytyisikö näin päin tietoa, eli mikä oli rekkari ja kenellä oli myöhemmin 1,6 vanhakorinen Toyota Corolla joka oli Kiteellä Timo Waschkolla ja sen jälkeen Esa Mikkosella?
1991-96 sillä ajoi Petri Majoinen
-
Frog
- WRC

- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Mikäs oli Joutsan Tuukkasen BDA ?rafu kirjoitti:En ole nähnyt Suurajojen 1985 jälkeen.rehtisaku kirjoitti:Onko vielä mukana AHO-529
Minne möit ?
Onko kilvitetty uudelleen ?