Onko kellään tietoa, UMJ-259

Auto varastettu, puskuri hukassa rallin jälkeen yms. muut etsintäkuulutukset tälle foorumille.
Vastaa Viestiin
Avatar
MJT
WRC
WRC
Viestit: 1046
Liittynyt: 21.05.2004 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja MJT » 17.01.2015 17:19

jannem kirjoitti:
MJT kirjoitti:
jannem kirjoitti:Hei,
Onko tietoa ABC-120 Skodasta?
Auto on Forssan seudulla. Viimeksi kysyessäni, ei omistaja ollut halukas myymään sitä. Minun piti sitten rakentaa vastaava replica kun osia oli nurkissa.

Tarkistin kysyjän nimen, ja päättelin sukunimestä että auto saattoi olla joskus teilläkin? Autollahan ajoi aikoinaan Jyrki Mäki.
Hei,

Pitää paikkansa. Olisi mahtavaa tietää auton nykykunto.
Luulen että käytännössä ajon jäljiltä. Autosta tehtiin F-ryhmäläinen jolla omistaja ajeli aikansa ja siten se jäi seisomaan. Omistajan tarkoituksena oli kunnostaa auto Historic käyttöön, mutta ilmeisesti työkiireet ovat hidastaneet hommia. En ole soitellut autosta muutamaan vuoteen, joten en tiedä nyky tilannetta.

Avatar
tuppu
Viestit: 11
Liittynyt: 22.01.2009 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja tuppu » 22.01.2015 07:44

Hei. Onko starletin rek.numerolla hmp-434 millanen historia?

tgb
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 64
Liittynyt: 28.07.2004 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja tgb » 22.01.2015 10:06

Onkohan kanttilamppuinen Starletti UNX-121 vielä jossain päin kilpurina?

Avatar
evo240
Viestit: 14
Liittynyt: 18.05.2004 00:00
Paikkakunta: Nokia
Viesti:

Re: Tietoa on....

Viesti Kirjoittaja evo240 » 09.02.2015 12:59

mickey69 kirjoitti:Tämäpäs mielenkiintoinen topikki onkin.... :D

Ajattelin tässä minäkin varovasti udella muutaman auton historiaa... :oops:

Oliskos kellään mahdollisesti tietoa seuraavien pelien vaiheista ja nykytilasta...

SEV-284 (muistaakseni noin)
ICP-972
ZBL-114
IAO-989

Noiden kahden viimeisen nykytila on selvillä, mutta historia vaatis hieman valotusta...
SEV- 284, ryhmä B coming back....2015

tgb
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 64
Liittynyt: 28.07.2004 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja tgb » 19.02.2015 19:53

tgb kirjoitti:Onkohan kanttilamppuinen Starletti UNX-121 vielä jossain päin kilpurina?
Eikö kellään siis ole tästä vaunusta tietoa.

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 20.02.2015 01:09

tgb kirjoitti:
tgb kirjoitti:Onkohan kanttilamppuinen Starletti UNX-121 vielä jossain päin kilpurina?
Eikö kellään siis ole tästä vaunusta tietoa.
Viimeksi sillä on Marko Hagel ajanut sprinttiä 2011

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tietoa on....

Viesti Kirjoittaja rafu » 20.02.2015 01:14

evo240 kirjoitti:
mickey69 kirjoitti:Tämäpäs mielenkiintoinen topikki onkin.... :D

Ajattelin tässä minäkin varovasti udella muutaman auton historiaa... :oops:

Oliskos kellään mahdollisesti tietoa seuraavien pelien vaiheista ja nykytilasta...

SEV-284 (muistaakseni noin)
ICP-972
ZBL-114
IAO-989

Noiden kahden viimeisen nykytila on selvillä, mutta historia vaatis hieman valotusta...
SEV- 284, ryhmä B coming back....2015
SEV viimeksi Keski-Uusimaa rallissa 2005 (Mika Lindfors)
ICP Vammala rallissa 1998 (Kimmo Kaapu)
ZBL Teijo-Talot rallissa 2011 (Petri Virtanen)
IAO Jari-Pekka rallissa 2013 (Mika Kytölä)

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 20.02.2015 01:16

tuppu kirjoitti:Hei. Onko starletin rek.numerolla hmp-434 millanen historia?
2004-2005 Tomi Punttila
eli kaksi rallia

Avatar
rehtisaku
Viestit: 13
Liittynyt: 01.07.2004 00:00
Viesti:

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rehtisaku » 20.02.2015 13:58

Onko vielä mukana AHO-529

Avatar
ChickenFajita
Viestit: 16
Liittynyt: 06.04.2006 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja ChickenFajita » 20.02.2015 15:21

Minnekköhän hävisi isän rakentama Ford Escort VJA-542?

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 21.02.2015 16:18

ChickenFajita kirjoitti:Minnekköhän hävisi isän rakentama Ford Escort VJA-542?
Eipä ole kisoissa näkynyt sitten Huittisten ralli 1993 (Ismo Kiiski)

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 21.02.2015 16:21

rehtisaku kirjoitti:Onko vielä mukana AHO-529
En ole nähnyt Suurajojen 1985 jälkeen.
Minne möit ?
Onko kilvitetty uudelleen ?

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 21.02.2015 16:37

Wellu50 kirjoitti:Ajelin 80 luvun lopulla rallia escorteilla,ensin NL-735 alkuperäinen rs 2000 mk1 -75 ,onkohan kellään tietoa sen historiasta ennen minua (-88) auto oli ilmeisesti tehty ihan uudesta autosta ralliautoksi.
Oli sillon -88 kakkosryhmäläinen mutta pystykaasuttimilla.Sitten -89 ajelin välikappa rs lla XBR-116,onko sen historiasta minun jälkeen tietoa ?
NL-735:
- 1975-76 Markku Matikka
- 1977 Teuvo Ahlgren
- 1977-79 Arto Utriainen
- 1979-82 Harri Tikka
- 1984 Risto Sormunen
- 1984-85 Matti Pessi
- 1986 Jyrki Hyvärinen
- 1988 Veli-Matti Heino jne

XBR-116:
- 1990 Tapio Vehkovuori
- 1991-92 Jari Heino
- 1993-94 Osmo Puisto
- 2001 Jari Palomäki
muuttui siirtokilpiseksi
- 2004 Tapio Järvinen
siirtyi Crossiin
- 2007-11 Petri Sorri
- 2013-14 Ville Koivu

Avatar
rafu
KV
KV
Viestit: 680
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja rafu » 21.02.2015 16:42

Ravioja kirjoitti:Löytyisikö näin päin tietoa, eli mikä oli rekkari ja kenellä oli myöhemmin 1,6 vanhakorinen Toyota Corolla joka oli Kiteellä Timo Waschkolla ja sen jälkeen Esa Mikkosella?
Tarkoitat varmaan NS-150.
1991-96 sillä ajoi Petri Majoinen

Frog
WRC
WRC
Viestit: 1181
Liittynyt: 26.12.2009 00:00

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259

Viesti Kirjoittaja Frog » 21.02.2015 18:36

rafu kirjoitti:
rehtisaku kirjoitti:Onko vielä mukana AHO-529
En ole nähnyt Suurajojen 1985 jälkeen.
Minne möit ?
Onko kilvitetty uudelleen ?
Mikäs oli Joutsan Tuukkasen BDA ?

Vastaa Viestiin