Sivu 64/70
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 17.01.2015 17:19
Kirjoittaja MJT
jannem kirjoitti:MJT kirjoitti:jannem kirjoitti:Hei,
Onko tietoa ABC-120 Skodasta?
Auto on Forssan seudulla. Viimeksi kysyessäni, ei omistaja ollut halukas myymään sitä. Minun piti sitten rakentaa vastaava replica kun osia oli nurkissa.
Tarkistin kysyjän nimen, ja päättelin sukunimestä että auto saattoi olla joskus teilläkin? Autollahan ajoi aikoinaan Jyrki Mäki.
Hei,
Pitää paikkansa. Olisi mahtavaa tietää auton nykykunto.
Luulen että käytännössä ajon jäljiltä. Autosta tehtiin F-ryhmäläinen jolla omistaja ajeli aikansa ja siten se jäi seisomaan. Omistajan tarkoituksena oli kunnostaa auto Historic käyttöön, mutta ilmeisesti työkiireet ovat hidastaneet hommia. En ole soitellut autosta muutamaan vuoteen, joten en tiedä nyky tilannetta.
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 22.01.2015 07:44
Kirjoittaja tuppu
Hei. Onko starletin rek.numerolla hmp-434 millanen historia?
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 22.01.2015 10:06
Kirjoittaja tgb
Onkohan kanttilamppuinen Starletti UNX-121 vielä jossain päin kilpurina?
Re: Tietoa on....
Lähetetty: 09.02.2015 12:59
Kirjoittaja evo240
mickey69 kirjoitti:Tämäpäs mielenkiintoinen topikki onkin.... :D
Ajattelin tässä minäkin varovasti udella muutaman auton historiaa...
Oliskos kellään mahdollisesti tietoa seuraavien pelien vaiheista ja nykytilasta...
SEV-284 (muistaakseni noin)
ICP-972
ZBL-114
IAO-989
Noiden kahden viimeisen nykytila on selvillä, mutta historia vaatis hieman valotusta...
SEV- 284, ryhmä B coming back....2015
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 19.02.2015 19:53
Kirjoittaja tgb
tgb kirjoitti:Onkohan kanttilamppuinen Starletti UNX-121 vielä jossain päin kilpurina?
Eikö kellään siis ole tästä vaunusta tietoa.
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 20.02.2015 01:09
Kirjoittaja rafu
tgb kirjoitti:tgb kirjoitti:Onkohan kanttilamppuinen Starletti UNX-121 vielä jossain päin kilpurina?
Eikö kellään siis ole tästä vaunusta tietoa.
Viimeksi sillä on Marko Hagel ajanut sprinttiä 2011
Re: Tietoa on....
Lähetetty: 20.02.2015 01:14
Kirjoittaja rafu
evo240 kirjoitti:mickey69 kirjoitti:Tämäpäs mielenkiintoinen topikki onkin.... :D
Ajattelin tässä minäkin varovasti udella muutaman auton historiaa...
Oliskos kellään mahdollisesti tietoa seuraavien pelien vaiheista ja nykytilasta...
SEV-284 (muistaakseni noin)
ICP-972
ZBL-114
IAO-989
Noiden kahden viimeisen nykytila on selvillä, mutta historia vaatis hieman valotusta...
SEV- 284, ryhmä B coming back....2015
SEV viimeksi Keski-Uusimaa rallissa 2005 (Mika Lindfors)
ICP Vammala rallissa 1998 (Kimmo Kaapu)
ZBL Teijo-Talot rallissa 2011 (Petri Virtanen)
IAO Jari-Pekka rallissa 2013 (Mika Kytölä)
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 20.02.2015 01:16
Kirjoittaja rafu
tuppu kirjoitti:Hei. Onko starletin rek.numerolla hmp-434 millanen historia?
2004-2005 Tomi Punttila
eli kaksi rallia
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 20.02.2015 13:58
Kirjoittaja rehtisaku
Onko vielä mukana AHO-529
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 20.02.2015 15:21
Kirjoittaja ChickenFajita
Minnekköhän hävisi isän rakentama Ford Escort VJA-542?
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 21.02.2015 16:18
Kirjoittaja rafu
ChickenFajita kirjoitti:Minnekköhän hävisi isän rakentama Ford Escort VJA-542?
Eipä ole kisoissa näkynyt sitten Huittisten ralli 1993 (Ismo Kiiski)
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 21.02.2015 16:21
Kirjoittaja rafu
rehtisaku kirjoitti:Onko vielä mukana AHO-529
En ole nähnyt Suurajojen 1985 jälkeen.
Minne möit ?
Onko kilvitetty uudelleen ?
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 21.02.2015 16:37
Kirjoittaja rafu
Wellu50 kirjoitti:Ajelin 80 luvun lopulla rallia escorteilla,ensin NL-735 alkuperäinen rs 2000 mk1 -75 ,onkohan kellään tietoa sen historiasta ennen minua (-88) auto oli ilmeisesti tehty ihan uudesta autosta ralliautoksi.
Oli sillon -88 kakkosryhmäläinen mutta pystykaasuttimilla.Sitten -89 ajelin välikappa rs lla XBR-116,onko sen historiasta minun jälkeen tietoa ?
NL-735:
- 1975-76 Markku Matikka
- 1977 Teuvo Ahlgren
- 1977-79 Arto Utriainen
- 1979-82 Harri Tikka
- 1984 Risto Sormunen
- 1984-85 Matti Pessi
- 1986 Jyrki Hyvärinen
- 1988 Veli-Matti Heino jne
XBR-116:
- 1990 Tapio Vehkovuori
- 1991-92 Jari Heino
- 1993-94 Osmo Puisto
- 2001 Jari Palomäki
muuttui siirtokilpiseksi
- 2004 Tapio Järvinen
siirtyi Crossiin
- 2007-11 Petri Sorri
- 2013-14 Ville Koivu
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 21.02.2015 16:42
Kirjoittaja rafu
Ravioja kirjoitti:Löytyisikö näin päin tietoa, eli mikä oli rekkari ja kenellä oli myöhemmin 1,6 vanhakorinen Toyota Corolla joka oli Kiteellä Timo Waschkolla ja sen jälkeen Esa Mikkosella?
Tarkoitat varmaan NS-150.
1991-96 sillä ajoi Petri Majoinen
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 21.02.2015 18:36
Kirjoittaja Frog
rafu kirjoitti:rehtisaku kirjoitti:Onko vielä mukana AHO-529
En ole nähnyt Suurajojen 1985 jälkeen.
Minne möit ?
Onko kilvitetty uudelleen ?
Mikäs oli Joutsan Tuukkasen BDA ?