Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
-
pikkukalle
- Viestit: 2
- Liittynyt: 30.12.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja pikkukalle » 27.01.2009 10:04
Olisiko kellään kokemuksia pro-spark ruiskun ja sytkän Käytöstä, Säädöstä tai toimivuudesta..?
Lähinnä kiinostaa toimivuus turbo vehkeissä ja launch control toimivuus/säätö ?
Asennus vinkit myös tervetulleita.
-
toni791
- A-Junnu

- Viestit: 121
- Liittynyt: 02.06.2004 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja toni791 » 27.01.2009 23:27
hemmetin hyvä :D ainakin meillä pelannu hyvin..kyllä tuo aika helppo käyttääkin on..ja ei tarvi sitä läppäriä raahata jokapuolelle mukaan..
kysyppä myllärin esalta lisää..tietää niistä enempi!
-
pikkukalle
- Viestit: 2
- Liittynyt: 30.12.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja pikkukalle » 29.01.2009 22:43
Esan kaa turisin jo kun kaupat prosparkista tehtiin. Nyt asennus vaiheessa
Lähinnä kiinostais miten on pelannut turbo härveleissä ja sit toi launch controllin toimivuus.
Netissä aika vähän on tietoa prosparkista.
Ja tietty muutkin kokemukset on tervetullutta.
Vaikka yv:nä tai miten vaan.
-
FSR
- A-Junnu

- Viestit: 73
- Liittynyt: 06.07.2007 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja FSR » 16.02.2009 19:03
ProSparkista turbohimmeleissä vois kertoo enemmän Viki/Viktor Galkin
Roadsport A:n kuski,varmaan monelle tuttu joka historikkikisoissa liikuskelee varikolla.
Samaten toi FS Racingin pääsäätäjä Teemu vois jotain sanoo.
Myöskin Poutanen ruotsinmaalta,siellä on Jussin ja Rafun koneet käyty säätämässä Poutasen penkissä,eikös Poutanen ole ollut kehittämässä tota prosparkkia?
-
FSR
- A-Junnu

- Viestit: 73
- Liittynyt: 06.07.2007 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja FSR » 20.02.2009 23:04
Vielä tohon prosparkkiin.
Rafu on käyttäny ainakin 3 kautta prosparkkia ja ikinä ei oo ollu mitään häröö sen suhteen.
Viki on käyttäny paljon kauemmin Turbo bemarissa.
En voi kun suositella jopa hintansa puolesta
-
toyota5k
- Viestit: 6
- Liittynyt: 27.10.2006 00:00
Viesti
Kirjoittaja toyota5k » 27.12.2009 21:50
eihän kai puolalla ole väliä.. mut muistaaksein etu veto esko 3 tai 4 koppanen.. samoin myös tuo triggeri anturi ei kai väliä onko volvon.. Mulla suomalaiset kytkentä ohjeet tohon prosparkin sytkään jos on tarves..
-
janis
- B-junnu

- Viestit: 21
- Liittynyt: 17.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti
Kirjoittaja janis » 05.11.2010 20:11
Muistaakseni musta johto ohjaa bensapumpun releen maata, jos ei sitä ole erikseen kytkentäkaavassa.
Rajoitetaan maadoittamalla.
Honeywellin antturia esim vpv:ltä, tietää kyllä minkälainen.