Viat ja puutteet
- Masapee
- Ralli.net Admin
Viat ja puutteet
Ralli.net uudistui, laittakaa tähän topicciin viat ja puutteet mitä löydätte! Korjailen niitä sitä mukaa pois.
Tiedossa olevia vikoja on mm. seuraavat:
- Chatti ei toimi vielä, saadaan kyllä viimeistään ensi viikolla kuntoon.
- Markkinoiden kuvat eivät siirtyneet vanhoilta markkinoilta, siksi laitoinkin mahdollisuuden ilmaiseen kuvan lisäykseen markkinoille siirtymäajaksi. Eli jokainen joutuu muokkaamaan ilmoitustaan ja laittamaan haluamansa kuvat!
-Kaikki markkinailmoitukset siirtyvät osastolle tarvikkeet.
-kaikki avatar kuvat eivät siirtyneet, ne täytyy käydä itse muutamassa foorumin asetuksista.
Kaikkea muuta pikkusäätöä löytyy vielä vaikka kuinka paljon, pyydän kärsivällisyyttä!
Tiedossa olevia vikoja on mm. seuraavat:
- Chatti ei toimi vielä, saadaan kyllä viimeistään ensi viikolla kuntoon.
- Markkinoiden kuvat eivät siirtyneet vanhoilta markkinoilta, siksi laitoinkin mahdollisuuden ilmaiseen kuvan lisäykseen markkinoille siirtymäajaksi. Eli jokainen joutuu muokkaamaan ilmoitustaan ja laittamaan haluamansa kuvat!
-Kaikki markkinailmoitukset siirtyvät osastolle tarvikkeet.
-kaikki avatar kuvat eivät siirtyneet, ne täytyy käydä itse muutamassa foorumin asetuksista.
Kaikkea muuta pikkusäätöä löytyy vielä vaikka kuinka paljon, pyydän kärsivällisyyttä!
Matti Partanen
- Ralli.net admin -
- Ralli.net admin -
- Masapee
- Ralli.net Admin
Re: Viat ja puutteet
Palvelimella on aikamoisia ogelmia, vikaa tutkitaa, pahoitteluni!
Matti Partanen
- Ralli.net admin -
- Ralli.net admin -
- FSpec
- B-junnu
- Viesti:
Yrityksemme ilmoitukset näyttivät poistuneen kaikki...
- Masapee
- Ralli.net Admin
Eivät ole poistuneet, uudessa markkinasysteemissä katsotaan järjestys ilmoituksen lisäämisajasta, ei siitä koska se on uudistettu. Eli ovat listan lopussa.FSpec kirjoitti:Yrityksemme ilmoitukset näyttivät poistuneen kaikki...
Matti Partanen
- Ralli.net admin -
- Ralli.net admin -
- FSpec
- B-junnu
- Viesti:
Kun koittaa katsoa omat ilmoitukset , tulee " ei ilmoituksia" , enkä niitä kyllä onnistunut haullakaan löytämään... ehkä olen sitten amatööri...
- Group4
- KV
Minun liittymisvuodeksi kerrotaan 1970 vaikka se mun kirjanpidon mukaan on kyllä 1981...
- Masapee
- Ralli.net Admin
Tarkoitatko vanhentuneita ilmoituksia? Ne poistuvatkin, ainoastaan aktiiviset säilytetään.FSpec kirjoitti:Kun koittaa katsoa omat ilmoitukset , tulee " ei ilmoituksia" , enkä niitä kyllä onnistunut haullakaan löytämään... ehkä olen sitten amatööri...
Matti Partanen
- Ralli.net admin -
- Ralli.net admin -
- Masapee
- Ralli.net Admin
Joo, tuo on ongelmista pienimpiä...Group4 kirjoitti:Minun liittymisvuodeksi kerrotaan 1970 vaikka se mun kirjanpidon mukaan on kyllä 1981...

Matti Partanen
- Ralli.net admin -
- Ralli.net admin -
- veleho
- Yleinen
Ei minua haittaa mutta joku tunti sitten olin ylentynyt adminstaattoriksi??
Jospa en ehtinyt kovin paljon tuhoja tehdä ennenkuin tajusin olevani omituisella alueella

Jospa en ehtinyt kovin paljon tuhoja tehdä ennenkuin tajusin olevani omituisella alueella

- veppe
- Viesti:
Loppupeleissä erittäin hyvin hoidettu juttu, jos joku pikkujuttu ei heti toimi ei paniikkia.
Tehdään ja päivitetään omat hommat kondikseen ja peli jatkuu. Iso kiitos, hyvältä näyttää uudet jutut.
Tehdään ja päivitetään omat hommat kondikseen ja peli jatkuu. Iso kiitos, hyvältä näyttää uudet jutut.

-VKi-
http://www.visaracing.com
http://www.visaracing.kuvat.fi
-suoran jälkeen tulee aina mutka-
http://www.visaracing.com
http://www.visaracing.kuvat.fi
-suoran jälkeen tulee aina mutka-
- Masapee
- Ralli.net Admin
Juu, sinusta olikin tullut koko foorumiun perustaja!!veleho kirjoitti:Ei minua haittaa mutta joku tunti sitten olin ylentynyt adminstaattoriksi??
![]()
Toimiiko nyt?
Matti Partanen
- Ralli.net admin -
- Ralli.net admin -
- veleho
- Yleinen
Menetin hallinnointioikeuteni, harmi!Masapee kirjoitti:Juu, sinusta olikin tullut koko foorumiun perustaja!!veleho kirjoitti:Ei minua haittaa mutta joku tunti sitten olin ylentynyt adminstaattoriksi??
![]()
Toimiiko nyt?
Etusivu toimii kohtalaisesti, sivuja rullatessa tökkii, kirjautuessa käy sama juttu kuin benkulla mutta kummallisin lienee kun esim tämä sivu on venynyt tooooodella leveäksi ja alkuun ei ollut mitään mahdollisuutta päästä sivun oikealle reunalle.---kirjoitin tämän jutun "putkeen", ja sivun oikea laita tulee vastaan nyt------------------>
edit by: ylläpito (poistettu merkkejä)
- Masapee
- Ralli.net Admin
veleho kirjoitti:Menetin hallinnointioikeuteni, harmi!Masapee kirjoitti:Juu, sinusta olikin tullut koko foorumiun perustaja!!veleho kirjoitti:Ei minua haittaa mutta joku tunti sitten olin ylentynyt adminstaattoriksi??
![]()
Toimiiko nyt?
Etusivu toimii kohtalaisesti, sivuja rullatessa tökkii, kirjautuessa käy sama juttu kuin benkulla mutta kummallisin lienee kun esim tämä sivu on venynyt tooooodella leveäksi ja alkuun ei ollut mitään mahdollisuutta päästä sivun oikealle reunalle.--------------------------kirjoitin tämän jutun "putkeen", ja sivun oikea laita tulee vastaan nyt------------------>
Nyt toimii, sen aiheutti tuon edellisen viestin piiiitkä teksti.
Kirjautumisessa herjaa mutta toimii kuitenkin siitä huolimatta.
Matti Partanen
- Ralli.net admin -
- Ralli.net admin -