Kysymyksiin vastavat Grönholm ja Märtin

MM- ja muihin ulkomaan ralleihin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Simokas
Yleinen
Yleinen
Viestit: 167
Liittynyt: 25.05.2004 00:00
Paikkakunta: Tallinn
Viesti:

Kysymyksiin vastavat Grönholm ja Märtin

Viesti Kirjoittaja Simokas » 12.01.2005 11:21

Kaikilla on mahdollisuus kysyä Peugeot kuskeilta @ http://www.canalchat.com/peugeot/wrc2005/en/
Tervitades,
Simo @ Motorsport.ee

Avatar
Cosworth
KV
KV
Viestit: 788
Liittynyt: 12.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja Cosworth » 12.01.2005 21:32

Näinköhän vastaavat...

Vastaa Viestiin