Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
-
Jyrki Koivula
- A-Junnu

- Viestit: 108
- Liittynyt: 17.08.2011 11:48
Viesti
Kirjoittaja Jyrki Koivula » 20.03.2012 13:21
Volvon 5.85 välityksiä näyttäis olevan tsekkiläistä ja kiinalaista, kumpi parempi? vai mikä olis paras/kestävin?
Entäs lukko, ssf-pyörän normi vai EVO?
Laakerit?
Kokemuksia käyttäjiltä ja tekijöiltä kaivataan ettei mee rahat ns. h....n persiiseen

-
polaris1
- A-Junnu

- Viestit: 137
- Liittynyt: 25.11.2005 00:00
Viesti
Kirjoittaja polaris1 » 20.03.2012 16:28
Ja sitten samoihin vauhteihin, Pitääkö 1031 kaventaa starlettiin?
-
ronski
- B-junnu

- Viestit: 46
- Liittynyt: 11.04.2007 00:00
Viesti
Kirjoittaja ronski » 20.03.2012 19:10
osta sff välitys ja lukko niin kestää.... ja ei tarvii kaventaa
-
polaris1
- A-Junnu

- Viestit: 137
- Liittynyt: 25.11.2005 00:00
Viesti
Kirjoittaja polaris1 » 20.03.2012 19:15
Onkohan kellään jigiä millä sais helpommin korvakkeet oikeisiin paikkoihin?
-
MJT
- WRC

- Viestit: 1046
- Liittynyt: 21.05.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja MJT » 20.03.2012 20:18
Jyrki Koivula kirjoitti:Volvon 5.85 välityksiä näyttäis olevan tsekkiläistä ja kiinalaista, kumpi parempi? vai mikä olis paras/kestävin?
Entäs lukko, ssf-pyörän normi vai EVO?
Laakerit?
Kokemuksia käyttäjiltä ja tekijöiltä kaivataan ettei mee rahat ns. h....n persiiseen

Olen käyttänyt Tshekiläisiä laatikoita ja samalla periä jo vuosia. Tuotteet erittäin laadukkaita. Tekijöitä voi ehkä olla useampia. Volvon tavaroista en tiedä. Ehkä Ivan Sixta, käsittääkseni hän tekee osia mihin vain?
-
Jyrki Koivula
- A-Junnu

- Viestit: 108
- Liittynyt: 17.08.2011 11:48
Viesti
Kirjoittaja Jyrki Koivula » 20.03.2012 22:15
ronski kirjoitti:osta sff välitys ja lukko niin kestää.... ja ei tarvii kaventaa
Joo se lukko tuleekin sff-pyörältä mut vielä pitää päättää kumpiko.
Välityksistä kun kyselin yllämainitusta liikkeestä niin tarjos kiinalaista tai tsekkiläistä, luulin et ne tekee noita volvon välityksiä täälä suomessa.
Polaris1, kyllä sulle starletiin volvon perä saadaan, saattaa ottaa vaan pariviikkoo, laita yhteystiedot tulemaan.
-
Frog
- WRC

- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Viesti
Kirjoittaja Frog » 20.03.2012 22:27
Evo lukko ja pieni esijännitys siihen talvella 3-5 kg ja 5-10 kg kesälle !
Välitys vaikka Ruotsista !
Laakerit Timken tai SKF ja rymppiholkki kiintee !
-
LuotonenSports
- B-junnu

- Viestit: 37
- Liittynyt: 18.03.2011 16:20
Viesti
Kirjoittaja LuotonenSports » 21.03.2012 12:25
Lukkona hyvä vaihtoehto on myös Itä-Suomesta saatava Gripper, hinta laatu on kohdallaan ja lukoille on myös takuu!! Tuollaisella lukolla on tullut kurvailtua paljonkin ja murheita ei ole ollut.
-
Jyrki Koivula
- A-Junnu

- Viestit: 108
- Liittynyt: 17.08.2011 11:48
Viesti
Kirjoittaja Jyrki Koivula » 21.03.2012 18:58
Valmistaako ruotsinpojat välitykset itse vai tuleeko nekin etätyönä kiinasta tai tsekistä, jos ovat niin ei suurta hyötyä tilata sieltä.
-
Frog
- WRC

- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Viesti
Kirjoittaja Frog » 21.03.2012 23:13
No Volvohan on nykyään Kiinalainen !
Eiköhän keston ratkaise karkaisu ja asennus.
-
Jyrki Koivula
- A-Junnu

- Viestit: 108
- Liittynyt: 17.08.2011 11:48
Viesti
Kirjoittaja Jyrki Koivula » 22.03.2012 08:32
Frog kirjoitti:No Volvohan on nykyään Kiinalainen !
Eiköhän keston ratkaise karkaisu ja asennus.
Olipa taas vastaus....eikö se karkaisu oo yksi valmistuksen vaihe, jos se on tehty niinku kiinassa yleensä asiat tehdään, isoja sarjoja hirveellä vauhdilla niin tuleeko hyvä?
Mutta kiitos kumminki. Päätös tehty.
-
TKracingteam
- Viestit: 18
- Liittynyt: 07.02.2006 00:00
Viesti
Kirjoittaja TKracingteam » 23.03.2012 17:56
on noissa 1031 leveys eroa ainakin 200 ja 700 srj...luulen et kannattaa ainakin 700 srj kaventaa.