Jäälin autosäätö
- junkkari
- A-Junnu
Jäälin autosäätö
Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta ja minkälaisia teho/vääntölukemia on tullut??
- peteracing
- KV
positiivistä..
pelkkää positiivistä omasta puolesta...on tullu vehkeet kuntoon,eikä kukaan kaverikaan oo moittinu.
lukemista sen verran ett aika alakanttiin tulee tehot,joka o ainakin mun mielestä ihan positiivinen asia eli autossa o varmasti se mitä lappu näyttää..
aika paljo o kuulemma tapahtunu sellasta ett lukemat ei oo ollu "ihan" sitä luokkaa ku etelän penkeissä...voihan se johtuu ilmastosta...
esim. kaverin 160 heppasena ostettu lada näytti tuolla 125!
no..ihan sama mulle noilla lukemilla ku vehkeet pelaa sen mihin niillä riittää rahkeet ja toivottavasti tää ei johda mihinkään tinkaan noista penkkien paremmuudesta..
lukemista sen verran ett aika alakanttiin tulee tehot,joka o ainakin mun mielestä ihan positiivinen asia eli autossa o varmasti se mitä lappu näyttää..
aika paljo o kuulemma tapahtunu sellasta ett lukemat ei oo ollu "ihan" sitä luokkaa ku etelän penkeissä...voihan se johtuu ilmastosta...
no..ihan sama mulle noilla lukemilla ku vehkeet pelaa sen mihin niillä riittää rahkeet ja toivottavasti tää ei johda mihinkään tinkaan noista penkkien paremmuudesta..
power is nothing without control...
- peteracing
- KV
- mikemotors
- B-junnu
- Viesti:
Re: positiivistä..
Mulla lähti 4k:sta 145 Sepon jarrussa, eikös siitä tule tuolla etelän kertoimella 185,6hppeteracing kirjoitti:aika paljo o kuulemma tapahtunu sellasta ett lukemat ei oo ollu "ihan" sitä luokkaa ku etelän penkeissä...voihan se johtuu ilmastosta...

- PPiironen
- Yleinen
- Pikkujussi
- A-Junnu
Meiänkin auto oli kuulemma näyttänyt 180hv/230Nm etelässä. Vietiin Prokkolalle Jääliin säädettäväksi ja ihan tarkastukseen. Lukemat oli 163/219,
Tämä kuulema ollut aika yleinen luku n-astroille. Aina ollaa käytetty Jäälissä ja tullaan edelleenki viemään sinne säädettäväksi. Matkankin takia ja sen, että ainakin siellä tiedetään mitä tehdä.
Tämä kuulema ollut aika yleinen luku n-astroille. Aina ollaa käytetty Jäälissä ja tullaan edelleenki viemään sinne säädettäväksi. Matkankin takia ja sen, että ainakin siellä tiedetään mitä tehdä.
- emk67
- KV
Kehutaan ny vielä,eka auton (Avenger)käytin Kokkolassa popilla ja toisen Kadet C GT/E) Harisella,sitten tuli penkki Ouluun ja siitä lähtien käyttäny Sepolla.Ikinä ei mitään ongelmaa ja jaksaa hakea viat pois.Noista tehoista vielä,edellinen käyttö ilmoitti 5K Starletin tehoiksi 163 horsepoveria ja epäilen et jos mennään etelämmäs niin löytys 5-10 lisää tai sitten ei.Mut 4.2 tiedetään taas enemmän. 

-
- KV
Eikös täällä etelässäkin ole penkkejä useammalla eri paikkakunnalla? Luulenpa että niistäkin löytyy eri teholukemia. Eiköhän kuitenkin ole tärkeintä käydä samassa penkissä aina vaikka se näyttäisi tehoa 1000hv :)
http://www.youtube.com/user/rallyfin?ob=5" onclick="window.open(this.href);return false;
- TeemuK
- A-Junnu
- Viesti:
Etelän penkkejä sen paremmin suosimatta etsikää käsiinne VM 6/04. Penkkivertailu (tosin siviili autolla mutta noin nopeasti tarkasteltuna oulun jarru antoi suuremmat lukemat tehossa kuin muut... Ja väännössäkin Harisen ja ST-motorsin penkki antoi pienemmät lukemat!
No tämän on ikuisen väittelyn aihe koska aina saadaan eri tuloksia...
No tämän on ikuisen väittelyn aihe koska aina saadaan eri tuloksia...