Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
-
ronkeli
- B-junnu

- Viestit: 47
- Liittynyt: 10.01.2005 00:00
Viesti
Kirjoittaja ronkeli » 28.01.2005 20:17
tietääkö kukaan moottorissa olevasta koko merkinnästä???205 ym. on kai kaksilitraisia. mut itelläni on 164 koneen kylessä..onkohan 1,8 tai 16 EMAX vai mikäköhän on??????apua kaivataan.....
-
rs_cossie
- Viestit: 19
- Liittynyt: 23.11.2004 00:00
- Paikkakunta: karleby/stockholm
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja rs_cossie » 28.01.2005 20:39
uuenman mallinen 1.6 164
-
Ares
- B-junnu

- Viestit: 26
- Liittynyt: 04.01.2005 00:00
- Paikkakunta: Laihia
Viesti
Kirjoittaja Ares » 30.01.2005 11:21
No onhan se uusi ku vertaa taunuksen lohkoon, mutta 165 on se viimeisin...
Luvusta pystyy vain päättelemään sen mitä kone alunperin on ollut 205=2L
164,165=1.6L, 185=1.8L
-
jjs
- Yleinen

- Viestit: 281
- Liittynyt: 18.06.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja jjs » 30.01.2005 23:20
ronkeli kirjoitti:tietääkö kukaan moottorissa olevasta koko merkinnästä???205 ym. on kai kaksilitraisia. mut itelläni on 164 koneen kylessä..onkohan 1,8 tai 16 EMAX vai mikäköhän on??????apua kaivataan.....
164 on ensimmäinen versio 1,6 E-MAXista. Tehty vuonna -84/5. -85 tuli uudempi painos 165. 164 on paksummilla sylinteriseinämillä, ainakin ne yksilöt joita olen tutkinut. Kampura ja kanget ovat näissä samoja kuin 205/7/9 -lohkoissa.
-
ronkeli
- B-junnu

- Viestit: 47
- Liittynyt: 10.01.2005 00:00
Viesti
Kirjoittaja ronkeli » 31.01.2005 07:09
kiitoksia tiedoista.ihmettelin vaa ku isku on sama ku kaksilitraisessa ja kakslitrasen männät sisällä.(porattu)eli sain aika timmin koneen ja halvalla.kansi vaan koneistukseen ja isot venat ni luulis välikopan jo vähän liikahtavan.