Yksityis viestit
- jokier
- A-Junnu

- Viestit: 78
- Liittynyt: 18.09.2005 00:00
Yksityis viestit
Kysyisin mistä johtuu että lähettämäni yv:t makaavat vain lähetevissä eivätkä lähde mihinkään?
- henkka_ok
- WRC

- Viestit: 1187
- Liittynyt: 12.01.2005 00:00
- jokier
- A-Junnu

- Viestit: 78
- Liittynyt: 18.09.2005 00:00
Re: Yksityis viestit
ahaa no sitten kiitos tiedosta
- Masapee
- Ralli.net Admin

- Viestit: 1757
- Liittynyt: 01.01.2003 00:00
- Paikkakunta: Tampere
Re: Yksityis viestit
Ei vaan jos ne ovat lähtevät kansiossa silloin vastaanottaja ei ole niitä lukenut, vasta lukemisen jälkeen ne siirtyvät lähetettyihin.
Matti Partanen
- Ralli.net admin -
- Ralli.net admin -
-
PetriH
- Yleinen

- Viestit: 274
- Liittynyt: 18.05.2004 00:00
- Viesti:
Re: Yksityis viestit
Ei se Mattikaa oo lukenu hetkehen yv:ä.
Ruksi kohdassa lähetä kopio omaan sähköpostiin, eipä tapahru mitää ei.
Ruksi kohdassa lähetä kopio omaan sähköpostiin, eipä tapahru mitää ei.