F-Cup Uusikaupunki tapahtumat

Kotimaan rallien ja sprinttien jälkipyykki, tapahtumat, tulokset yms. kilpailun jälkeen käytävä keskustelu.
Vastaa Viestiin
arlex
B-junnu
B-junnu
Viestit: 23
Liittynyt: 05.04.2011 18:09

F-Cup Uusikaupunki tapahtumat

Viesti Kirjoittaja arlex » 07.09.2013 15:24

Tapahtumia tänne. MUT:n mukaan ainakin EK1 oli hetken aikaa poikki.

Avatar
kaatopaikka
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 77
Liittynyt: 23.06.2004 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: F-Cup Uusikaupunki tapahtumat

Viesti Kirjoittaja kaatopaikka » 07.09.2013 22:04

Ykkösellä n600 ennen maalia Yksi puuhun.

Kolmosella n 2km lähdöstä 2 pihalle ja monta hyvää linjaa;)

Avatar
FastLane
Viestit: 10
Liittynyt: 01.08.2007 00:00

Re: F-Cup Uusikaupunki tapahtumat

Viesti Kirjoittaja FastLane » 07.09.2013 22:11

Huom!!

Ukin palkintojen jaosta löytynyt kameran objektiivi, kyseistä osaa voi kysellä TMS;n sihteeriltä tuntomerkkejä vastaan numerosta 0400 784 372.

Avatar
vastaalkaja
B-junnu
B-junnu
Viestit: 20
Liittynyt: 22.12.2010 00:00

Re: F-Cup Uusikaupunki tapahtumat

Viesti Kirjoittaja vastaalkaja » 11.09.2013 02:17

kattokaas a.junnujen voittajan aikaa. kestää vertailun yleiseen

M.Sport
Yleinen
Yleinen
Viestit: 208
Liittynyt: 27.02.2011 21:19

Re: F-Cup Uusikaupunki tapahtumat

Viesti Kirjoittaja M.Sport » 11.09.2013 07:38

Sama vihreä Corolla oli todella nopea jo Turun Sm-rallissa. Nyt oli pikkaisen ehkä hyötyä lähtönumerosta,paikallis kartturista, hyvästä autosta ja ehkä eniten siitä että mister A.Kivioja on tosiaan kunnon vetomieskin vielä! Peukut Aten suorituksille koko kauden osalta!

Avatar
Unto
KV
KV
Viestit: 728
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Valkeakiski
Viesti:

Re: F-Cup Uusikaupunki tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Unto » 11.09.2013 09:17

vastaalkaja kirjoitti:kattokaas a.junnujen voittajan aikaa. kestää vertailun yleiseen
Ei toi B-junnujen voittajakaan ihan hiljaa ole ajanut!

koistinen11
Viestit: 17
Liittynyt: 15.11.2005 00:00

Re: F-Cup Uusikaupunki tapahtumat

Viesti Kirjoittaja koistinen11 » 26.10.2013 21:42

Nii paikalis ja paikalis kartturi...onhan tästä ukiin ja pätkille melkeen 70km

Vastaa Viestiin