Kotimaan rallien ja sprinttien jälkipyykki, tapahtumat, tulokset yms. kilpailun jälkeen käytävä keskustelu.
-
Rallysup
- B-junnu

- Viestit: 20
- Liittynyt: 10.03.2012 20:25
Viesti
Kirjoittaja Rallysup » 07.10.2013 18:28
Olipa hyvä kisa, järkkä pelasi, pätkät pelasi, kalusto ystävällinen (yksi kivi ajolinjalla), tiet olivat erinomaisessa kunnossa ja sopivia erikoiskokeiksi. Kiitos SalonUA ja Onnea vuosista ja voimia jatkoon! Me ainakin tykättiin ja vähän pärjättiinkin!
Numero 136 Kärkäinen-Savolainen
HarriS
