Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Kotimaan rallien ja sprinttien jälkipyykki, tapahtumat, tulokset yms. kilpailun jälkeen käytävä keskustelu.
mk2rs
B-junnu
B-junnu
Viestit: 34
Liittynyt: 12.02.2013 22:39

Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja mk2rs » 12.10.2013 18:06

Tänne Rantarallin tapahtumia. Seijaisissa ollut nähtävästi runkia ihan perinteisesti (tulospalvelun mukaan). Ekassa kurvissa, ladolla vai kallion kierrossa?

Avatar
SYYSPOIKA65
Viestit: 10
Liittynyt: 23.10.2010 00:00

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja SYYSPOIKA65 » 12.10.2013 19:05

ladon kurviin jäi yks auto, teknisen vian tähden.

m3 boy
Viestit: 1
Liittynyt: 10.03.2013 15:36

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja m3 boy » 12.10.2013 20:30

Onko jollakulla tietoo mikä on vikana kun ek 6:selle ei oo tullu autoja muuta kuin 000 ja VIP? Ihanne lähtöaika meni yli 15 min sitte.

Avatar
haffu
B-junnu
B-junnu
Viestit: 23
Liittynyt: 26.02.2007 00:00
Viesti:

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja haffu » 12.10.2013 20:54

Seijaisilla tuli oltua tuossa ekassa kurvissa. Tässä tosiaan #17 ja #65 nurin. Pari mutkaa myöhemmin myös #15 heittänyt voltit. Ennen ekaa mutkaa keskeytti myös Astra #22 näemmä vaihteiston petettyä.

veryslippery
Viestit: 1
Liittynyt: 06.10.2013 20:24

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja veryslippery » 12.10.2013 21:39

Mitä tapahtunut ek5?? Onko tietoa?

Avatar
Kisapirssi
Viestit: 19
Liittynyt: 08.02.2010 00:00

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Kisapirssi » 12.10.2013 21:47

112 num ajanut ulos

Lariomotorsport
Viestit: 16
Liittynyt: 28.07.2012 23:56

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Lariomotorsport » 12.10.2013 21:57

Kaunis kohtelias kiitos kaudesta 2013!

Auto kaatui vitos pätkän alusta vajaa pari kilsaa, yleisölle isot kiitokset nostoavusta. Auto lähti huoltoon ja viritykseen. Odotetaan innolla tulevaa kautta.

Kohteliaimmin,

Ilmo Lario
GT Corolla nro 47

Avatar
opelix
B-junnu
B-junnu
Viestit: 37
Liittynyt: 18.02.2008 00:00

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja opelix » 12.10.2013 22:06

No nyt meni voitto NIIN oikeelle äijälle!!! Vastoinkäymisiä ollu tekniikan kanssa niin hissessä kun äffässäkin viime aikoina. Ja vaikka kuinka oli "kotitiet" niin hattua saa nostaa. Harmi kun ei ollu kärjenhuippu mukana, tekemistä ois ollu silläkin. Loistavaa Kimmo & Janne!!!

pietari
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 80
Liittynyt: 04.03.2006 00:00

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja pietari » 12.10.2013 22:13

pietari kirjoitti:
Lariomotorsport kirjoitti:Kaunis kohtelias kiitos kaudesta 2013!

Auto kaatui vitos pätkän alusta vajaa pari kilsaa, yleisölle isot kiitokset nostoavusta. Auto lähti huoltoon ja viritykseen. Odotetaan innolla tulevaa kautta.

Kohteliaimmin,

Ilmo Lario


Oikeinko "Makkosen mitalla " kaatui????
GT Corolla nro 47
...joopa joo !

pietari
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 80
Liittynyt: 04.03.2006 00:00

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja pietari » 12.10.2013 22:21

Oikeinko "makkosen mitalla" Ilmo kaatoi autonsa?? :roll:
...joopa joo !

Kammo
Viestit: 1
Liittynyt: 02.09.2013 07:01

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Kammo » 13.10.2013 02:00

opelix kirjoitti:No nyt meni voitto NIIN oikeelle äijälle!!! Vastoinkäymisiä ollu tekniikan kanssa niin hissessä kun äffässäkin viime aikoina. Ja vaikka kuinka oli "kotitiet" niin hattua saa nostaa. Harmi kun ei ollu kärjenhuippu mukana, tekemistä ois ollu silläkin. Loistavaa Kimmo & Janne!!!
Kyllä näin voi ehdottomasti sanoa. Vilpittömät onnittelut "baijerin kattokerhosta!"

Avatar
sleeper85
Viestit: 5
Liittynyt: 02.08.2009 00:00

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja sleeper85 » 13.10.2013 10:41

Nro 112 kaato ek:lla 5 oli kyllä aika raju. Pahasti meni corollan katto kasaan. Onko tietoa kuskin voinnista? Toivottavasti ei pahemmin käynyt.

Avatar
Kollo
KV
KV
Viestit: 351
Liittynyt: 02.05.2004 00:00

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Kollo » 13.10.2013 10:56

EK5:lla oli aika mielenkiintoista toimintaa. Ennen meidän lähtövuoroa (nro 119) tuli lanssitauko ja nousin autosta pihalle, kaveri soitti pätkän maalista (nro 100) ja varotti ettei kahdessa ekassa takavinkkeliristeyksessä kummassakaan ole etumerkkiä. No, kaveri sano ilmottavansa maali at:lle ja minä kävin ilmottamassa lähtöautoon ja laitoin sanan kiertään at jonossa että merkkejä on hukassa.

Lanssitauko tais kestää puolisen tuntia ja siitä kun päästiin pätkälle niin tokassa takavinkkelissä ei vieläkään ollut etumerkkiä! Pidin maali at:lla kovaäänisen puhuttelun ek päällikölle (ainakin kaverilla oli liivit päällä), niin selitys oli että ainakin ne punaset merkit pitäis olla paikallaan ja siinä toisessa pitäis olla se keltanenkin.

Aikaa olis kuitenkin ollut lanssitauon takia, mutta ei vaan saatu merkkejä kuntoon.

Turvallista matkaa!

littonen
Viestit: 3
Liittynyt: 26.03.2013 09:35

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja littonen » 13.10.2013 13:35

HuttusJarista on tulossa kovaa kyytiä uusi suomirallin stara. Toivottavasti ei taas kaatuis rahanpuutteeseen tuo touhu...

mylläri71
Viestit: 3
Liittynyt: 11.02.2012 20:24

Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat

Viesti Kirjoittaja mylläri71 » 13.10.2013 15:23

Suuret kiitokset 6.n lähtöpään ystävällisille asukkaille, jotka auttoivat keskellä yötä saamaan pihalle menneen auton pellolta pois.

Terveisin auto 99.n huoltojoukot.

Vastaa Viestiin