Peurunka rallin tapahtumat
-
PetriH
- Yleinen

- Viestit: 274
- Liittynyt: 18.05.2004 00:00
- Viesti:
Peurunka rallin tapahtumat
Missäs reaaliaikaiset tulokset ??
Syökö Arctic Tenabin resurssit ja tästä rallista emme saakkaan tuloksia, vasta kun ralli on maalissa??
Ei löydy RSJM eikä Tenabin sivuilta, mitänysitte muilta ajanottopalveluilta ralleissa.
Muok: Joo nyt klo 12.44 päivittyi tenabin sivuille.
Syökö Arctic Tenabin resurssit ja tästä rallista emme saakkaan tuloksia, vasta kun ralli on maalissa??
Ei löydy RSJM eikä Tenabin sivuilta, mitänysitte muilta ajanottopalveluilta ralleissa.
Muok: Joo nyt klo 12.44 päivittyi tenabin sivuille.
- Mozart
- B-junnu

- Viestit: 47
- Liittynyt: 11.07.2007 00:00
Re: Peurunka ralli 2014 kuvat ja videot
Peurunkarallin seuranta löytyy
Tenabin on-line sivuilta.
Terv. Sipoosta
Tenabin on-line sivuilta.
Terv. Sipoosta
- juki
- Viestit: 9
- Liittynyt: 30.07.2004 00:00
Re: Peurunka rallin tapahtumat
Onko niitä tuloksia missä..en kyllä saa tenabilta näkyviin?
-
jama78
- Yleinen

- Viestit: 285
- Liittynyt: 03.09.2007 00:00
- Viesti:
- juki
- Viestit: 9
- Liittynyt: 30.07.2004 00:00
Re: Peurunka rallin tapahtumat
Mulla kyllä näkyy oulujärven-ralli 2013?jama78 kirjoitti:http://www.tenab.net/online.htm
- Vilperi
- B-junnu

- Viestit: 33
- Liittynyt: 19.09.2005 00:00
Re: Peurunka rallin tapahtumat
juki kirjoitti:Mulla kyllä näkyy oulujärven-ralli 2013?jama78 kirjoitti:http://www.tenab.net/online.htm
Päivitä online sivu.Ainakin mulla toimii
-
jama78
- Yleinen

- Viestit: 285
- Liittynyt: 03.09.2007 00:00
- Viesti:
Re: Peurunka rallin tapahtumat
Mulla aukee suoraan peurunkaVilperi kirjoitti:juki kirjoitti:Mulla kyllä näkyy oulujärven-ralli 2013?jama78 kirjoitti:http://www.tenab.net/online.htm
Päivitä online sivu.Ainakin mulla toimii
-
jama78
- Yleinen

- Viestit: 285
- Liittynyt: 03.09.2007 00:00
- Viesti:
Re: Peurunka rallin tapahtumat
Mites autoissa renkaat kesti kun näytti taas kipinät lentävän??
- markma03
- B-junnu

- Viestit: 31
- Liittynyt: 29.05.2006 00:00
Re: Peurunka rallin tapahtumat
moro. kaverilta katosi puhelin nro.98 kärryille nosto talkoissa ek4lla. paikan tunnistaa opelin kaatamista puista ulkokurvissa. jos löytyy niin ilmoitella voi minulle. Löytynyt.
- west
- B-junnu

- Viestit: 24
- Liittynyt: 04.06.2006 00:00
Re: Peurunka rallin tapahtumat
Renkaista: Käytetyt jää pyörät alkoi ek kakksen puolivälin jälkeen huojua alla. Edessä kesti samat lumikuvio pirellit koko kisan takavetoautossa. Ja taakse vaihdetut lumikuvio pirellit kesti loput kaksi pätkää. Eli 2 jää kuvio pyörää käyttökelvottomaksi. Me kyllä ajettiinkin liian hiljaa!!.
- JuhoM
- Viestit: 12
- Liittynyt: 28.08.2010 00:00
Re: Peurunka rallin tapahtumat
Neljällä käytetyllä Pirellin lumikuviolla ajettu ralli läpi. 0 km testiä ja puolen vuoden ajotauko. Tuloksena yleiskilpailun 12. sija. Renkaat kulu treeni kuntoon. T. nro. 100 autokunta
- Mopoilija
- WRC

- Viestit: 3125
- Liittynyt: 25.07.2004 00:00
- Viesti:
Re: Peurunka rallin tapahtumat
Yks rengas meni kisakelvottomaksi, muilla ajaa vielä. Ja neljällä melko vanhalla BFG:llä ajettiin.
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
- js1
- A-Junnu

- Viestit: 58
- Liittynyt: 20.09.2005 00:00
Re: Peurunka rallin tapahtumat
Meillä oli 8 kpl misukan C11 tyypin käytettyä rengasta.Kaikki meni ihan paskax,niinkuin autokin.Asioilla ei välttämättäö ole yhteyttä toisiinsa,mutta ei ole kyllä helppoa pysyä ladulla renkailla joissa ei oikeesti ole yhtää nastaa jäljellä.Niin ja autossa 130hp ja painoa kuljettajineen aika tarkka 1000kg.Syö se pikkunenkin siis rengasta ja ulosajo tietysti miestä.....
-
ollim
- Viestit: 11
- Liittynyt: 10.09.2011 18:10
Re: Peurunka rallin tapahtumat
Tällä pistelaskusysteemillä ei pikkulokkien kilpailijoiden kannata lähteä Ouluun asti ajamaan. Nuorten SM:n vuonna 2014 tulee voittamaan joku luokan 6 kisailijoista. Se siitä, että millä tahansa autolla voi tasapäisesti kilpailla mestaruudesta.
- Nikey
- KV

- Viestit: 535
- Liittynyt: 06.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Peurunka rallin tapahtumat
On kyllä aika hirveä tuo pistetilanne. Tragikoomista tuossa on varsinkin se, että trophyjen voittaja Leväsellä olisi 4 pistettä enemmän (sijoitus 16->10), mikäli olisi ajanut isojen autojen kanssa samassa luokassa 6. Nyt luokkavoittajana vähemmän pisteitä kuin isomalla autolla omassa luokassaan kympin ulkopuolelle jääneillä, jotka oli jäänyt ajamalla taakse... Kaksi oleellista asiaa on selvästi unohtunut sarjasääntöjen laatijalta: maksimipisteet (esim 10-15 lähtijää olisi voinut olla ihan hyvä raja tuolle), ja voiton arvon nostaminen (4 ensimmäistä 1,5 pisteen sisällä...).ollim kirjoitti:Tällä pistelaskusysteemillä ei pikkulokkien kilpailijoiden kannata lähteä Ouluun asti ajamaan. Nuorten SM:n vuonna 2014 tulee voittamaan joku luokan 6 kisailijoista. Se siitä, että millä tahansa autolla voi tasapäisesti kilpailla mestaruudesta.
E.
Tein tuossa vielä aikani kuluksi tämmöisen jossittelupistetaulukon, jossa yleiskilpailusta annetaan kolmelle parhaalle 3-2-1, ja luokittain lähtöön oikeutettujen perusteella pisteitä muodossa 25-20-17-15-13-11-9-8-7-6-5-4-3-2 (vähintään 15 lähtijää), 20-16-13-11-9-7-5-3-2 (väh. 10), 15-11-7-3 (väh. 5) tai 10-6-3. Yksi piste lopuille maaliin ajaneille.
Tuota kaavaa käyttäen sarjatilanne näyttäisi tältä:
1. 6 Turunen 28
2. 4 Levänen 25
3. 6 Vänttilä 22
4. 3 Noso 20
4. 4 Soukka 20
6. 4 Paananen17
6. 6 Kemppainen 17
8. 3 Patjas 16
9. 4 Koskela 15
9. 5 Latvanen 15
9. 6 Hakulinen 15