Raha haisee
-
- Yleinen
Raha haisee
Liiton vapaakortit ja päätoimitsijalisenssit MM-osakilpailussa Kouvolassa
Rallicrossin MM-osakilpailu, RX Finland, ajetaan Kouvolan Tykkimäellä 28.-29.6. Koska kyseessä on FIA:n mestaruuskilpailu, eivät AKK-Motorsportin vieras- tai vapaakortit eivätkä päätoimitsijalisenssit oikeuta sisäänpääsyyn.
AKK Sports Oy
http://www.autourheilu.fi/40519.aspx
Koska kyseessä on FIA:n...siksi pitää rahastaa.
Veruke, tuskin FIA tätä määrää. Eiköhän ole ihan Sportsin omia viritelmiä.
Saisivat yleisöä enemmän jos antaisivat edes 50% alennusta. Aika harva tulee maksamaan lähes 100 euroa että pääsee katsomoon katsomaan kilpailua.
Rallicrossin MM-osakilpailu, RX Finland, ajetaan Kouvolan Tykkimäellä 28.-29.6. Koska kyseessä on FIA:n mestaruuskilpailu, eivät AKK-Motorsportin vieras- tai vapaakortit eivätkä päätoimitsijalisenssit oikeuta sisäänpääsyyn.
AKK Sports Oy
http://www.autourheilu.fi/40519.aspx
Koska kyseessä on FIA:n...siksi pitää rahastaa.
Veruke, tuskin FIA tätä määrää. Eiköhän ole ihan Sportsin omia viritelmiä.
Saisivat yleisöä enemmän jos antaisivat edes 50% alennusta. Aika harva tulee maksamaan lähes 100 euroa että pääsee katsomoon katsomaan kilpailua.
- Mopoilija
- WRC
- Viesti:
Re: Raha haisee
Sulla on kyllä ihme asennevamma AKK:ta kohtaan, kannattaisko lopettaa kokonaan jos noin paljon pännii?Joox kirjoitti:Saisivat yleisöä enemmän jos antaisivat edes 50% alennusta. Aika harva tulee maksamaan lähes 100 euroa että pääsee katsomoon katsomaan kilpailua.
Sen lisäksi kahden päivän istumapaikkalippu Kouvolaan maksaa 52€ ja näistä lipuistahan oli siellä AKK:n sivuilla myös ryhmätarjouksia...
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
- saana
- KV
Siis,mikä vi..n 100 e.Maksaako joku lippu sinne oikeesti jotain sellasta!!!!! 8OSori ,en lukenu ihan tarkkaan mutta mitäs maksas seisomalippu???Hetkinen,kuka määrittelee asennevamman muuten ketään kohtaan????Jos joku kuvittelee että pääsis vähän halvemmalla,vaikka on tehny Akk:lle töitä,niin tämmöstä tää on!Sit kysellään ,mihin talkoohenki on hävinny???? 

-
- A-Junnu
Mopoilija kirjoitti:Sulla on kyllä ihme asennevamma AKK:ta kohtaan, kannattaisko lopettaa kokonaan jos noin paljon pännii?Joox kirjoitti:Saisivat yleisöä enemmän jos antaisivat edes 50% alennusta. Aika harva tulee maksamaan lähes 100 euroa että pääsee katsomoon katsomaan kilpailua.
Sen lisäksi kahden päivän istumapaikkalippu Kouvolaan maksaa 52€ ja näistä lipuistahan oli siellä AKK:n sivuilla myös ryhmätarjouksia...

- BLUEORANGE
- KV
Kyllähän harkimo ja kummolakin ym maksatti tappiot lipunostajilla
.on totta että festarilippu johonkin maksaa toistasataa € jos meinaa 3 päivää riekkua mut en kyllä löydä esim kavereita lähtemään moottoriurheilu kilpailuja katsomaan jos lippu on ton hintanen

-
- Yleinen
Mistä te nyt täällä tappelette?
Lippujen hinnat
» Lauantai 20 euroa (22 euroa paikan päältä ostettuna)
» Sunnuntai 30 euroa (32 euroa paikan päältä ostettuna)
» Viikonloppupassi (la-su) 40 euroa (42 euroa paikan päältä ostettuna)
» Katsomolippu 25/35/50 euroa (27/37/52 euroa paikan päältä ostettuna)
JA JOPA..
Alle 12-vuotiaat rallicross-fanit pääsevät vanhempien seurassa maksutta !!!!!
MISTÄ JOUTUU MAKSAA 100€ !??
täällä haukutaan akk:ta kun ei pääse ilmaiseksi katsomaan MM tason rossia, hei haloo nyt !! Kyllä artisti yleensä kaiken maksaa ja jos katsoja joutuu pari kymppiä maksamaan niin täällä itketään että iso paha akk rahastaa taas :D Katsojat sais mun puolestani maksaa enemmänkin jos sillä verukkeella saadaan osallistumismaksuja yms.. järjestys kuluja pienemmäksi !!
Kyllä kilpailijoiden pitäisi aina avaa lompakon nyörejä uskomaton määrä mutta auta armias jos joku katsoja ei pääse ilmaiseksi katsomaan niin rupeaa itku tulemaan, voi voi !!

Lippujen hinnat
» Lauantai 20 euroa (22 euroa paikan päältä ostettuna)
» Sunnuntai 30 euroa (32 euroa paikan päältä ostettuna)
» Viikonloppupassi (la-su) 40 euroa (42 euroa paikan päältä ostettuna)
» Katsomolippu 25/35/50 euroa (27/37/52 euroa paikan päältä ostettuna)
JA JOPA..
Alle 12-vuotiaat rallicross-fanit pääsevät vanhempien seurassa maksutta !!!!!
MISTÄ JOUTUU MAKSAA 100€ !??
täällä haukutaan akk:ta kun ei pääse ilmaiseksi katsomaan MM tason rossia, hei haloo nyt !! Kyllä artisti yleensä kaiken maksaa ja jos katsoja joutuu pari kymppiä maksamaan niin täällä itketään että iso paha akk rahastaa taas :D Katsojat sais mun puolestani maksaa enemmänkin jos sillä verukkeella saadaan osallistumismaksuja yms.. järjestys kuluja pienemmäksi !!
Kyllä kilpailijoiden pitäisi aina avaa lompakon nyörejä uskomaton määrä mutta auta armias jos joku katsoja ei pääse ilmaiseksi katsomaan niin rupeaa itku tulemaan, voi voi !!
- 2000
- Yleinen
täs näkee taas rallinetin keskustelujen tason, ei oteta edes selvää lippujen hinnoista ja täällä vain huudellaan, jonkin tasorajankin tänne vois laittaa!!!
Aina kaikki vaan AKK vika.
Aina kaikki vaan AKK vika.
- markot
- A-Junnu
Olin pari viikkoa sitten Honkajoella katsomassa krossia. Taskussa oli kortti jolla olisin päässyt pummilla, mutta maksoin lipun (15€). Oon mää varmaan ihan pimee!
Meinaan mennä myös Kouvolan MM-kisaan ja maksan kahdesta päivästä sen 42 euroo. Oon mää varmaan ihan pimee!
Pysykää ruikuttajat kotona!
Meinaan mennä myös Kouvolan MM-kisaan ja maksan kahdesta päivästä sen 42 euroo. Oon mää varmaan ihan pimee!
-
- Yleinen
Kyllä lakkia pitää nostaa jos näin olet tehnyt ! Voi kunpa jokainen toppahousu ois samalla lailla edistämässä ja viemässä lajia eteenpäin, helpottamassa kenties myös järjestäjien ja kilpailijoiden taloudellista tilannetta ja harrastamista!markot kirjoitti:Olin pari viikkoa sitten Honkajoella katsomassa krossia. Taskussa oli kortti jolla olisin päässyt pummilla, mutta maksoin lipun (15€). Oon mää varmaan ihan pimee!
Se vaan tuntuu joillekin olevan helpompi aina itkeä kun ei pääse ilmaseksi sitä pussikaljaa vetämään ja örveltämään. Se on kuitenkin se parikymppiä pieni raha siihen nähden mitä kilpailijat laittavat kilpailuun rahaa kiinni.
-
- Yleinen
Sullahan se asennevamma taitaa olla, näet ja luet ruskeat lasit päässä kaiken. Minä en kirjoittanut AKK:sta mitään?Mopoilija kirjoitti:Sulla on kyllä ihme asennevamma AKK:ta kohtaan, kannattaisko lopettaa kokonaan jos noin paljon pännii?Joox kirjoitti:Saisivat yleisöä enemmän jos antaisivat edes 50% alennusta. Aika harva tulee maksamaan lähes 100 euroa että pääsee katsomoon katsomaan kilpailua.
Olen edelleen sitä mieltä että ilman näitä päätoimarilisenssiälisiä sinäkään et autourheilua harrastaisi.
Sitten heiltä rahastetaan vielä vapaa-ajallakin täysi hinta jos haluavat päästä katsomaan autourheilua kerrankin katsomosta! Vapaakorttilaisissa on paljon sellaisia joilta voisi sen täyden hinnan ottaa aina.
-
- Yleinen
Joox kirjoitti:Sullahan se asennevamma taitaa olla, näet ja luet ruskeat lasit päässä kaiken. Minä en kirjoittanut AKK:sta mitään?Mopoilija kirjoitti:Sulla on kyllä ihme asennevamma AKK:ta kohtaan, kannattaisko lopettaa kokonaan jos noin paljon pännii?Joox kirjoitti:Saisivat yleisöä enemmän jos antaisivat edes 50% alennusta. Aika harva tulee maksamaan lähes 100 euroa että pääsee katsomoon katsomaan kilpailua.
Olen edelleen sitä mieltä että ilman näitä päätoimarilisenssiälisiä sinäkään et autourheilua harrastaisi.
Sitten heiltä rahastetaan vielä vapaa-ajallakin täysi hinta jos haluavat päästä katsomaan autourheilua kerrankin katsomosta! Vapaakorttilaisissa on paljon sellaisia joilta voisi sen täyden hinnan ottaa aina.
Näköjään pidät itseäsi ylempi arvoisena kuin muita jos satut omistamaan päätoimarilisenssin..? Ei se sinusta tee mitään jeesusta joka voi kävellä ihan mistä portista vaan ilmaiseksi sisään,tuo panoksesi on ihan samanarvoista kuin kilpailijoidenkin !
ilman kilpailijoita, ei tarvitsisi päätöimarilisenssejäkään? Eli pitäisikö tällä perusteella myös jokainen akk lisenssin omaava päästä katsomaan kilpailua ilmaiseksi?

-
- Yleinen
Ottaisit nyt ne lasit päästä, älä ainakaan oleta kun et tiedäkkään.
En ole menossa kyseiseen kilpailuun kun olen aivan muualla

- emppu
- KV
Kitissä on 1218 nopeuden PT-lisenssiä voimassa. Rallin PT-lisenssejä on 589 kpl.
Neste-ralliin saavat vapaakorttilaiset ja rallin PT-lisenssin omaavat rallipassit, ne pitää noutaa joko Vantaalta tai Jyväskylästä.
Olisihan tuo suuri tappio jos MM-crossiin tulisi vaikkapa 500 ilmaiseksi, Neste Rallissa se ei taida olla ongelma.
Rallin PT-lisenssin omaava (tekijä) saa siis jotain enemmän kuin nopeuden vastaavan lisenssin omaava...
Neste-ralliin saavat vapaakorttilaiset ja rallin PT-lisenssin omaavat rallipassit, ne pitää noutaa joko Vantaalta tai Jyväskylästä.
Olisihan tuo suuri tappio jos MM-crossiin tulisi vaikkapa 500 ilmaiseksi, Neste Rallissa se ei taida olla ongelma.
Rallin PT-lisenssin omaava (tekijä) saa siis jotain enemmän kuin nopeuden vastaavan lisenssin omaava...
- saana
- KV
Mitä näistä narisee!Kaikille vaan sama lipun hinta ,tuli kattoo tai töihin??Itehän sen päättää.... 

- MJT
- WRC
Mielestäni Sinä aloitit tämän keskustelun virheellisillä olettamuksilla ja vääristetyillä lipun hinnoilla. Sinuna olisin hiljaa ja häpeäisin kotona.Joox kirjoitti:Ottaisit nyt ne lasit päästä, älä ainakaan oleta kun et tiedäkkään.