Sivu 1/1
kansallinen luokitus.
Lähetetty: 01.12.2014 19:46
Kirjoittaja 2-tg
Jokos sitä on kukaan alkanut tekemään luokittelettomasta autosta kilpuria? ihan vaan mielenkiinnosta että tuleeko reiteillä näkymään millaista kalustoa...

Re: kansallinen luokitus.
Lähetetty: 01.12.2014 20:54
Kirjoittaja Mopoilija
Näköjään F-cuppiin ilmoittauduttu jo 940 Volvolla...
Re: kansallinen luokitus.
Lähetetty: 01.12.2014 21:36
Kirjoittaja markomartini
Monta kertaa piti auringon nousta kun tämäkin tapahtui onko volvo Jäntin vanha ?

Re: kansallinen luokitus.
Lähetetty: 02.12.2014 15:07
Kirjoittaja z750
Mopoilija kirjoitti:Näköjään F-cuppiin ilmoittauduttu jo 940 Volvolla...
Kuustoista venttiilisellä..
Re: kansallinen luokitus.
Lähetetty: 02.12.2014 15:50
Kirjoittaja mikko76
markomartini kirjoitti:Monta kertaa piti auringon nousta kun tämäkin tapahtui onko volvo Jäntin vanha ?

Se oli two valve evo sillon joskus..
Re: kansallinen luokitus.
Lähetetty: 02.12.2014 17:39
Kirjoittaja liljedahlracing
Eiköhän Jäntin vanha oo jo museossa tai rauta uusio käytetty
S 80 seen.
On sen verran aikaa;)
Re: kansallinen luokitus.
Lähetetty: 03.12.2014 08:41
Kirjoittaja Masapee
Kyseinen Volvo on palvellut Ruotsin poliisivoimissa ennen päätymistään Nuoralan talliin...
Re: kansallinen luokitus.
Lähetetty: 05.12.2014 23:25
Kirjoittaja bengansracing
Juu, Jaskan autohan tuntee uuden nimen Wallander

Se Jäntin vanha 940 olenee yhäkin käytössä Ruotsissa jos ei oo tuhoutunut viimeisen 4-5vuoden aikana. Tosin silloin oli jo 531 kannella.
Re: kansallinen luokitus.
Lähetetty: 06.12.2014 15:49
Kirjoittaja junde
mutt jäntill uus viritys niin ku pätkäll
Re: kansallinen luokitus.
Lähetetty: 16.03.2015 11:47
Kirjoittaja NA00
Kysytään nyt vaikka täälä. Eli. Pihassa seisoo astra joka SS luokan sääntöjen mukainen ja 1.8l 8v papereilla. Tekisi mieli tehdä f ryhmän kilpuriksi vaihtamalla punakantinen tekniikka. Kuinka pitää toimia. Muutoskatastaa ensin tieliikenne kelposeks tuolla c20xe koneella ja sitten f luokkari ja viivalle?
Re: kansallinen luokitus.
Lähetetty: 16.03.2015 12:33
Kirjoittaja henkka_ok
NA00 kirjoitti:Kysytään nyt vaikka täälä. Eli. Pihassa seisoo astra joka SS luokan sääntöjen mukainen ja 1.8l 8v papereilla. Tekisi mieli tehdä f ryhmän kilpuriksi vaihtamalla punakantinen tekniikka. Kuinka pitää toimia. Muutoskatastaa ensin tieliikenne kelposeks tuolla c20xe koneella ja sitten f luokkari ja viivalle?
Punakantinen keulalle ja viivalle. Oikean luokkarin hankkiminen on myös suotavaa.
Enemmän on tekemistä SS -> F muissa teknisissä säännöissä, jos isoja muutoksia tehty tai kaarissa puutteita.
Re: kansallinen luokitus.
Lähetetty: 16.03.2015 16:17
Kirjoittaja NA00
Koriltaan ja kaiketi muutenkin valmis f ryhmään ois tuo opel täytyis vaan pata vaihtaa. Mites tuon tieliikennekelposuuden ja f ryhmän suhteen on jos tuon tekniikanvaihdoksen tekee. Meneekö kilpakatsastuksesta läpi?
Re: kansallinen luokitus.
Lähetetty: 16.03.2015 19:50
Kirjoittaja henkka_ok
NA00 kirjoitti:Koriltaan ja kaiketi muutenkin valmis f ryhmään ois tuo opel täytyis vaan pata vaihtaa. Mites tuon tieliikennekelposuuden ja f ryhmän suhteen on jos tuon tekniikanvaihdoksen tekee. Meneekö kilpakatsastuksesta läpi?
Ei rallissa ja turvatarkastuksessa kiinnosta lähtökohta vaan lopputulos. Jos se vastaa GSi:n luokkaria f-ryhmässä tarvittavilta osin niin siitä vaan. Vuosittaisessa tarrakilpiautojen kilpa-autokatsastuksessakaan tekniikanvaihdot ei kiinnosta, tieliikennekelpoisuus ja kaluston yleinen kunto kylläkin. Suomenkilpiset ja siviilikatsastukset on sitten asia erikseen.