Elikkä tarkoituksena olis turbottaa tollanen 205 ohc lohko, tehoja täytys saada semmonen 250hp. Moottori olis todennäkösesti menossa p100 lava-autoon ja ihan tieliikennekäyttöön. Itse olen jonkunverran lueskellut tommosen ohc turbotuksesta ja 205 lohko kuulemma kestäs sen 250hp, budjetti mulla olis moottorille joku 1000€-2000€ ja moottori löytyy jo, mutta täytyis porata isommille männille joten mitkäs männät mahtas olla hyvät tommoseen? Entä kiertokanget? Olisko se 2.0 ruiskukansi hyvä? Meniskö vakio nokalla? Olisko turbona hyvä garretin t3? Ja muutenki mitä tommoseen kannattas laittaa tolla parin tonnin budjetilla. Osia ostan todennäkösesti aikapaljon käytettynä, esim. Turbo pakosarja, turbo ja aikalailla kaikea mahdollista koska budjetti ei ole kovin suuri.
Olis kiva jos joku asiaan perehtynyt tai samanlaista projektia suunnitteleva olis kiinnostunut vastailemaan kysymyksiin. Kiitos jo etukäteen
Ford ohc koneen turbotus
-
Re: Ford ohc koneen turbotus
Hei! tulihan vastustamaton halu vastata jotain.jos meinasit max 2 tonnilla saada nuo tehot niin ahtimen valinta on kaikista tärkein asia.soita Kari Siltaselle.eli LDS-Turbo sijainti Kangasala.hän tietää varmasti minkä ahtimen sovitat mootoriisi!