neste ralli

Neste Rally Finland discussion Finnish and English. Neste Rally Finland keskustelu Suomeksi ja Englanniksi. Myös vetomieskeskustelu täällä!
Lukittu
AdsBot [Google]
A-Junnu
A-Junnu

neste ralli

Viesti Kirjoittaja AdsBot [Google] » 27.07.2005 11:57

näin juuri kulkuluvan ek 16:sta joka oikeuttaa liikkumaan ek:lla sulkuajan sisällä autolla?kävellen? siis aikovatko todella pitää katsojat karsinoissa ja muu alue olisi kiellettyä?akk ei ole vastannut kyselyistä huolimatta mitä ek-päälikkö tekee minulle/erikoiskokeelle jos en suostu siirtymään karsinaan,koska joka tapauksessa en aio siirtyä. :evil:

AdsBot [Google]
A-Junnu
A-Junnu

Re: neste ralli

Viesti Kirjoittaja AdsBot [Google] » 27.07.2005 12:09

kottakaatuu kirjoitti:näin juuri kulkuluvan ek 16:sta joka oikeuttaa liikkumaan ek:lla sulkuajan sisällä autolla?kävellen? siis aikovatko todella pitää katsojat karsinoissa ja muu alue olisi kiellettyä?akk ei ole vastannut kyselyistä huolimatta mitä ek-päälikkö tekee minulle/erikoiskokeelle jos en suostu siirtymään karsinaan,koska joka tapauksessa en aio siirtyä. :evil:
ja jos noi fiksummat osais siirtää tän tonne neste rallin alle kun mää kaikesta huolimatta en sitä sinne saannu :oops:

AdsBot [Google]
A-Junnu
A-Junnu

Re: neste ralli

Viesti Kirjoittaja AdsBot [Google] » 27.07.2005 12:59

kottakaatuu kirjoitti:näin juuri kulkuluvan ek 16:sta joka oikeuttaa liikkumaan ek:lla sulkuajan sisällä autolla?kävellen? siis aikovatko todella pitää katsojat karsinoissa ja muu alue olisi kiellettyä?akk ei ole vastannut kyselyistä huolimatta mitä ek-päälikkö tekee minulle/erikoiskokeelle jos en suostu siirtymään karsinaan,koska joka tapauksessa en aio siirtyä. :evil:
Eiköhän tuo ole tuo pinkki SpecialStage tarra, joka liimataan autoon... Ei kai nyt ihmisille voi tollaisia olla. :?

Lukittu