neste ralli
-
AdsBot [Google]
- A-Junnu

neste ralli
näin juuri kulkuluvan ek 16:sta joka oikeuttaa liikkumaan ek:lla sulkuajan sisällä autolla?kävellen? siis aikovatko todella pitää katsojat karsinoissa ja muu alue olisi kiellettyä?akk ei ole vastannut kyselyistä huolimatta mitä ek-päälikkö tekee minulle/erikoiskokeelle jos en suostu siirtymään karsinaan,koska joka tapauksessa en aio siirtyä. 
-
AdsBot [Google]
- A-Junnu

Re: neste ralli
ja jos noi fiksummat osais siirtää tän tonne neste rallin alle kun mää kaikesta huolimatta en sitä sinne saannukottakaatuu kirjoitti:näin juuri kulkuluvan ek 16:sta joka oikeuttaa liikkumaan ek:lla sulkuajan sisällä autolla?kävellen? siis aikovatko todella pitää katsojat karsinoissa ja muu alue olisi kiellettyä?akk ei ole vastannut kyselyistä huolimatta mitä ek-päälikkö tekee minulle/erikoiskokeelle jos en suostu siirtymään karsinaan,koska joka tapauksessa en aio siirtyä.
-
AdsBot [Google]
- A-Junnu

Re: neste ralli
Eiköhän tuo ole tuo pinkki SpecialStage tarra, joka liimataan autoon... Ei kai nyt ihmisille voi tollaisia olla. :?kottakaatuu kirjoitti:näin juuri kulkuluvan ek 16:sta joka oikeuttaa liikkumaan ek:lla sulkuajan sisällä autolla?kävellen? siis aikovatko todella pitää katsojat karsinoissa ja muu alue olisi kiellettyä?akk ei ole vastannut kyselyistä huolimatta mitä ek-päälikkö tekee minulle/erikoiskokeelle jos en suostu siirtymään karsinaan,koska joka tapauksessa en aio siirtyä.