Näin rallin lähestyessä olen seuraillut ja kuunnellut keskustelua katselupaikoista.Suurimman osan perjantain reittisuunnitelmat ovat Lankamaa-Vellipohja.
99% menee lankamaan maalin "latopaikkaan",ja sieltä lujaa vellipohjaan.
Kysynkin onko lankamaassa muuta potentiaalista katselupaikkaa?Monesti olen itse himoinnut yläpiikin välitiestä muutama satametriä maaliinpäin olevaa ylämäkeen"sinksausta"(oikee-vasen).Onko ollut näyttäviä ajolinjoja?
Muitakin "paikkoja siellä on mm,talonpihakirraavavasen,mutta se on piiitkän kävelyn päässä...................
EK 2,Lankamaan hyvät katselupaikat.
- Ralleyz
- KV

Re: EK 2,Lankamaan hyvät katselupaikat.
Itse kannatan ja uskoisin että suurin osa ihmisistä lankamaalta suuntaavat autonsa kohti Mökkiperää ihan aikataulun syystä. Jyväskylän perjantai iltäpäivän ruuhkissa on lähes mahdotonta ehtiä Jyväskylän läpi Vellipohjaan tuolla aikavälillä jo pelkästään normaalisti, saati sitten rallipäivänä. (nimim: Jyväskylän perjantairuuhkiin kyllästynyt).mikaooo kirjoitti:Näin rallin lähestyessä olen seuraillut ja kuunnellut keskustelua katselupaikoista.Suurimman osan perjantain reittisuunnitelmat ovat Lankamaa-Vellipohja.
99% menee lankamaan maalin "latopaikkaan",ja sieltä lujaa vellipohjaan.
Kysynkin onko lankamaassa muuta potentiaalista katselupaikkaa?Monesti olen itse himoinnut yläpiikin välitiestä muutama satametriä maaliinpäin olevaa ylämäkeen"sinksausta"(oikee-vasen).Onko ollut näyttäviä ajolinjoja?
Muitakin "paikkoja siellä on mm,talonpihakirraavavasen,mutta se on piiitkän kävelyn päässä...................
Lankamaan Yläpiikki on ollut myös ruuhkaista seutua, mutta katsonnallisesti siellä ei lienee mitään erikoista ole ollut. Itse suosittelisin lähtöpään peltoja ja esim Viime vuotinen Sohlbergin paikka on todella yllättävän oloinen myös tänä vuonna. Vanha Colinin paikka myös odottelee ottajaansa uuden aukon myötä
Saldoraja - Siimarulla mukana!??