kms ruisku/suorasytty
-
- A-Junnu
kms ruisku/suorasytty
Onkohan kellään käyttökokemuksia kms ruiskusta laajakaista lambdalla? Kun vielä vähän epäilyttää tuo automaattisäätö..?
- Samikaze
- Yleinen
- Viesti:
-
- A-Junnu
- Samikaze
- Yleinen
- Viesti:
jaa kun oletin että on kun puhuit ruiskusta. itellä kanssa suorasytty, mutta siitä irtos maajohto ja boksi kärähti:( (toinen pääteaste hajos) ohjelma ainaki on yksinkertanen ja selkee(jopa minä tajuan sitä) mutta huhua on että noi boksit olis aika arkoja mutta voi se kalliimpikin matolaatikko hajota kun maa irtoo ja hakee maata muualta. itse ostin pro streetiltä ja mukana tuli moottoripyörän puolat(3ohmia) joku velho sano ettei jaksa kiertää noilla puolilla yli 6000rpm. mutta kiertäähän moottoripyörätki... mutta parin sattuman kautta sain uuden boksin ilman kuluja että siinä mieles hyvin kävi... parin viikon sisäl käyntiin!
- Kapa
KMS Lambdacontrol
Lambdacontrol toimii siten, että laaditaan samanlainen kartta tavoiteltavalle seossuhteelle kuin vaikkapa sytykselle. Seoskartta ohjelmoidaan normaalisti.
Mikäli syystä tai toisesta laajakaistan mittaama seossuhde poikkeaa tavoitteesta, korjaa toiminto seoksen tavoitekartan mukaiseksi.
Korjauksen raja-arvot voi itse määritellä, kuin myös esim kierrosluvun tai lämmön minkä ylittyessä korjaus toimii.
Korjaukset jäävät muistiin, ja ne voi siirtää suoraan seoskarttaan. Tämä nopeuttaa säätämistä jonkin verran.
Systeemi täytyy siis edelleen säätää normaalisti, mutta toiminto lyhentää säätöaikaa huomattavasti. Ajossa toiminto tarkkailee taustalla, ja korjaa seosta vain tarvittaessa. Jos laitteeseen tulee esim. anturivika, siirtyy moottoriohjaus varaohjelmaan, joka "varmistellen" tuo auton maaliin.
Jos tulee muuta teknistä kysyttävää mieleen, voin mielelläni vastata.
Kari Mattila
US Parts
Mikäli syystä tai toisesta laajakaistan mittaama seossuhde poikkeaa tavoitteesta, korjaa toiminto seoksen tavoitekartan mukaiseksi.
Korjauksen raja-arvot voi itse määritellä, kuin myös esim kierrosluvun tai lämmön minkä ylittyessä korjaus toimii.
Korjaukset jäävät muistiin, ja ne voi siirtää suoraan seoskarttaan. Tämä nopeuttaa säätämistä jonkin verran.
Systeemi täytyy siis edelleen säätää normaalisti, mutta toiminto lyhentää säätöaikaa huomattavasti. Ajossa toiminto tarkkailee taustalla, ja korjaa seosta vain tarvittaessa. Jos laitteeseen tulee esim. anturivika, siirtyy moottoriohjaus varaohjelmaan, joka "varmistellen" tuo auton maaliin.
Jos tulee muuta teknistä kysyttävää mieleen, voin mielelläni vastata.
Kari Mattila
US Parts
- ProStreet
- A-Junnu
- Viesti: