Kytkin gt corollaan

Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
rolla
Viestit: 16
Liittynyt: 21.10.2004 00:00
Paikkakunta: Kajaani

Kytkin gt corollaan

Viesti Kirjoittaja rolla » 06.01.2006 17:09

Mistä jäykkä asetelma katukäyttöön turbo gt corollaan? Massalevyllä ajattelin pärjätä jos jostain löytäisi jäykän asetelman.

Sammy
Yleinen
Yleinen
Viestit: 207
Liittynyt: 30.04.2004 00:00

Re: Kytkin gt corollaan

Viesti Kirjoittaja Sammy » 06.01.2006 17:40

rolla kirjoitti:Mistä jäykkä asetelma katukäyttöön turbo gt corollaan? Massalevyllä ajattelin pärjätä jos jostain löytäisi jäykän asetelman.
TRD:N kilpa asetelma pitäis riittää, on aika jämäkkää tavaraa.

saxspeed
WRC
WRC
Viestit: 1096
Liittynyt: 29.05.2004 00:00

Re: Kytkin gt corollaan

Viesti Kirjoittaja saxspeed » 06.01.2006 17:48

rolla kirjoitti:Mistä jäykkä asetelma katukäyttöön turbo gt corollaan? Massalevyllä ajattelin pärjätä jos jostain löytäisi jäykän asetelman.
Se massa levy ei kestä vaikka laittaisit minkälaisen asetelman eikä pidä, sen irrotus ja sulkeutumis nopeus on niin hidas ja ne massat murenee, mutta meiltä saa sintteri levyä hintaan 125,-¤ ja toimii 8O
"Tuhatsatayksitoista"

Avatar
puikkis
B-junnu
B-junnu
Viestit: 24
Liittynyt: 17.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja puikkis » 06.01.2006 18:24

Ja sintterilevyllä voi ihan hyvin ajaa normaalia katuajoa, ei mitään ongelmaa. Voi luistattaa ja ottaa varovasti kiinni jos niin haluat, ja ottaa napakasti kiinni jos niin haluat.
Nyt kun hommaat sintterilevyn niin et halua enää massalevyä koskaan.

Avatar
rolla
Viestit: 16
Liittynyt: 21.10.2004 00:00
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja rolla » 06.01.2006 22:46

Minkä takia sitten kytkinfirmoilla on jotain "kisakytkimiä" (esim. act)myös massalevyllä jos ne ei kestäisi? Ja onhan noilla ajaneet jo toista kesää tuplajousi asetelmalla ja vakio massalevyllä ja vääntöä on ~400nm ja eikun kestää vaan.

saxspeed
WRC
WRC
Viestit: 1096
Liittynyt: 29.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja saxspeed » 07.01.2006 08:27

rolla kirjoitti:Minkä takia sitten kytkinfirmoilla on jotain "kisakytkimiä" (esim. act)myös massalevyllä jos ne ei kestäisi? Ja onhan noilla ajaneet jo toista kesää tuplajousi asetelmalla ja vakio massalevyllä ja vääntöä on ~400nm ja eikun kestää vaan.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla :oops: virityksissä ja viilauksissa on oikoteitä jotka loppuu monesti mäntyyn 8O
"Tuhatsatayksitoista"

Avatar
rolla
Viestit: 16
Liittynyt: 21.10.2004 00:00
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja rolla » 18.01.2006 20:54

Mikä on gt corollan vakio asetelman jousivoima? TRD:n asetelman jousivoima on 550kgf. Kuinka paljon vääntöä TRD asetelmalla ja alkuperäisellä uudella levyllä kestää?

PasiR
Yleinen
Yleinen
Viestit: 176
Liittynyt: 13.07.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja PasiR » 18.01.2006 23:40

saxspeed kirjoitti:
rolla kirjoitti:Minkä takia sitten kytkinfirmoilla on jotain "kisakytkimiä" (esim. act)myös massalevyllä jos ne ei kestäisi? Ja onhan noilla ajaneet jo toista kesää tuplajousi asetelmalla ja vakio massalevyllä ja vääntöä on ~400nm ja eikun kestää vaan.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla :oops: virityksissä ja viilauksissa on oikoteitä jotka loppuu monesti mäntyyn 8O
Asiaa :lol: :lol:

Avatar
gygt1
B-junnu
B-junnu
Viestit: 36
Liittynyt: 14.01.2006 00:00

Viesti Kirjoittaja gygt1 » 22.01.2006 07:14

sintteri on aivan hyvä laita suosioilla hyvällä asetelmalla niin ei tarvi koko ajan irrotella...;)

Vastaa Viestiin