Sivu 1/1

C4:n debyytti rc:ssä!

Lähetetty: 03.04.2006 17:27
Kirjoittaja OKS
Käykääpä katsomassa Kenneth Hansenin sivuilla.Pelivehkeen näköinen laite!

Lähetetty: 03.04.2006 18:24
Kirjoittaja Royal

Lähetetty: 03.04.2006 18:35
Kirjoittaja northwest
On pakko sanoa että Hansen on aina rakentanut huolella autonsa :D
-tuolla vaan ei taida paljon olla yhteistä WRC:n kanssa...

joo

Lähetetty: 03.04.2006 20:39
Kirjoittaja mm-rallionparas
ei varmaanoo samaa mutta tuolla jätkällä taitaa olla paksu kukkaro :D on seku lööpilläkää ei oo viä c4 tosi toimis niin tämä ajaa rallicrossia uudella mallilla

Lähetetty: 03.04.2006 21:56
Kirjoittaja www
Jossakin oli juttua et toi kori olis ihan tehtaalta saatu WRC, mutta tekniikkahan nois crossi vehkeis on vähä mitä sattuu..

Lähetetty: 03.04.2006 22:13
Kirjoittaja bullcrossracing
www kirjoitti:Jossakin oli juttua et toi kori olis ihan tehtaalta saatu WRC, mutta tekniikkahan nois crossi vehkeis on vähä mitä sattuu..
niin no tekniikka mitä " sattuu" mut nuo vehkeet soi ihan oikeesti ja voimaa on vaikka vähän WRC vehkeisiinkin antaa :twisted:
hansseeni kehitti jo tiiviissä yhteistyössä edellistäkin korimallia tehtaan tuella 8O näin kertoi ruotsalaiset esson baari puheet aikanaa........tiedä sitten

Lähetetty: 27.04.2006 16:14
Kirjoittaja Pele1977
Rallicross autoissa on tosiaan tehoa vaikka muille jakaa... Jonkun uudesta autosta oli muuten mitattu kiihtyvyys 0-100 km/h 2.2 sekuntia. Sanoisin, että ei hullumpi suoritus... Nyt vaan EM-crossi takas ahvenistolla.

Lähetetty: 28.04.2006 21:22
Kirjoittaja jmn
bullcrossracing kirjoitti:
www kirjoitti:Jossakin oli juttua et toi kori olis ihan tehtaalta saatu WRC, mutta tekniikkahan nois crossi vehkeis on vähä mitä sattuu..
niin no tekniikka mitä " sattuu" mut nuo vehkeet soi ihan oikeesti ja voimaa on vaikka vähän WRC vehkeisiinkin antaa :twisted:
hansseeni kehitti jo tiiviissä yhteistyössä edellistäkin korimallia tehtaan tuella 8O näin kertoi ruotsalaiset esson baari puheet aikanaa........tiedä sitten
Nimenomaan tehtaan tuella, varsinkin voimansiirron saralla. Hansenin pajahan oli mm. vahvassa yhteistyössä Citikan Ruotsin ratapuolen-projektissa. Tais rakentaa kaikki autot kisavalmiiksi tehtaan puolesta.

Div 1 autoissa EM-sarjassa 500-550 hv. Ranskan sarjassa vapaampien turbosääntöjen takia n. 100 kaakkia enemmän. 8)
Ps. Näyttäis olevan tulossa uutta Volvoa ja Focusta EM-sarjaan. Ja div 1A senkun kovenee päivä päivältä.

Lähetetty: 29.04.2006 10:55
Kirjoittaja Pele1977
Tietääkö muuten kukaan saako Jussi Pinomäki 1-divarin ammuksen käyttöönsä tälle kaudelle?