Sivu 1/1

levyt

Lähetetty: 25.07.2006 22:01
Kirjoittaja kaapo
voisitteko neuvoa miten ois helpoin tehä ekkeriin taakse levyt ja millä satuloilla ja levyillä tarkoitus ois pitää kässäri vaijerilla ja jos jollain ois kuvia eri asennus vaiheista se ois viel hienonpi homma kiitos jo etu käteen

levyt

Lähetetty: 26.07.2006 00:21
Kirjoittaja bmwalpina
etu veto escortin levyt ja saabin taka levy jarru satulat (josissakin 900 malleissa on käppäri takana) näin itse suunnitelin pari vuotta sitten mut auto myyty ennen! että ei ole käytännössä tyypätty!! :wink:

Lähetetty: 26.07.2006 04:19
Kirjoittaja vipe
gt corollan takajarrut on suht helppo laittaa.
itel on sellaset

jarrut

Lähetetty: 26.07.2006 09:14
Kirjoittaja saxspeed
Niitä GT Corollan jarruja on tosi vaikee löytää mutta Avensis tai uudempi Mitsu Lancer niin niitä on purkaamoilla tai sitten ostat tarvikeliikkeestä uudet.

Lähetetty: 26.07.2006 13:30
Kirjoittaja Tepi
varsinkin enkkuperän vakio vetareilla, kannattaa valita sellaiset jarrusatulat, joissa esto männän liialliselle palautumiselle. kaverilla oli jotkin bemarin satulat, ja parin mutkaan kanttauksen jälkeen jarrupoljin kopsahti lattiaan. vetari ja jarrulevy notkui niin kovasti, että levy työnteli palat/männät kauas levystä.
saabissahan tais olla ihan säädettävä toppari ruuvi männän takana.

esco taka jarrut

Lähetetty: 27.07.2006 10:30
Kirjoittaja RALLY
etuveto escorttin etu levyt ja 4*4 sierran takajarrusatulat (eli sama kun cossu sierran) niin hyvä tulee on helppo rakentaa ja toimii hyvin.ps:satulassa esto tuolle liialliselle palautumiselle.....

Lähetetty: 27.07.2006 23:53
Kirjoittaja Kleemola
Meillä on entisessä jäärata/sprinttiautossa enkkuperä, MK3-Escortin levyt ja MK1-Escortin 8" etusatulat ja hydr. käsijarru. Hyvin on toiminu.