laivolan ulosajo

MM- ja muihin ulkomaan ralleihin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
nahka
Viestit: 2
Liittynyt: 17.08.2004 00:00

laivolan ulosajo

Viesti Kirjoittaja nahka » 25.08.2004 22:56

nyt ymmärsin kuinka tätä käytetään..... tietääkö joku onko jossaki internitissä sitä laivolan kaatoo nesterallista? olin sie ite paikalla kattomassa mut olis kiva nähä se uudestaan! kiva ja kiitti

Avatar
Samil
KV
KV
Viestit: 497
Liittynyt: 10.03.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Samil » 25.08.2004 23:32

a) Viesti on täysin väärällä osastolla
b) Nesterallin klippejä ei saa olla netissä, koska liikkuvan kuvan oikeudet omistaa ISC

Aihe siirretty -PMM-

Vastaa Viestiin