Autosportin mukaan Daniel Carlsson ajaa Walesin MM-rallissa tehtaan 307-autolla ja Peugeotilla on optio kuskiin kaudelle 2005.
Mites käy Rovanperän?
Daniel Carlsson Peugeotille
- kolli
- A-Junnu

- Viestit: 75
- Liittynyt: 05.06.2004 00:00
Re: Daniel Carlsson Peugeotille
Mites luulisit, kun ei tulosta.LOPPUTILI JA LOMAKORVAUSKimi kirjoitti:Autosportin mukaan Daniel Carlsson ajaa Walesin MM-rallissa tehtaan 307-autolla ja Peugeotilla on optio kuskiin kaudelle 2005.
Mites käy Rovanperän?
- seppo
- KV

- Viestit: 420
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Daniel Carlsson on Pösön ns. "junioritiimiläinen", nyt ajaa 206:lla Bozianin kautta ja Walesin 307 tehtaan kolmoskuskina. Ja on talli jo julkisetikkin sanonut että hän on kuljettaja joka on heille tulevaisuuden kuljettaja joka on ikäänkuin kasvamassa mm sarjan vaatimuksiin.
Wales on varmasti näytön paikka mihin riittää kyvyt tällä hetkellä.
Wales on varmasti näytön paikka mihin riittää kyvyt tällä hetkellä.
- kolli
- A-Junnu

- Viestit: 75
- Liittynyt: 05.06.2004 00:00
Re: Daniel Carlsson Peugeotille
Niinpä, niin. Eikös se Rovis itte sanonu ennen jyskälää että tulos tai ulos, ja vaikka itte olen kyllä finski poikien puolella, mutta tosiasiahan valitettavasti taitaa olla se että Roviksen huono TUURI ei taida pökötille enää riittää, maailma on kuitenkin kuljettajia jotka valitettavasti voivat tuoda talliin fyrkkaa puolillaan. Loparit sieltä tulee...Jippo kirjoitti:Jaaha ja mitkäs tulokset on sitten jäänyt tulemattakolli kirjoitti: Mites luulisit, kun ei tulosta. LOPPUTILI JA LOMAKORVAUSEihän se asema vahva ole mutta josko nyt kumminkin katsottaisiin sitä kokonaisuutta ja syitä mitkä on mihinkin johtanut. Yhden virheen perusteella liene vielä ajankohtaista ruveta huutelemaan lopputiliä kenellekkään.
- Gadfly
- KV

- Viestit: 503
- Liittynyt: 25.05.2004 00:00
Re: Daniel Carlsson Peugeotille
Joopa joo. eipä ole täältä Rovanperän tiedotuksesta paljon palstoille viime aikoina kommentoitu, mutta nyt pitää todeta seuraavaa:
Kun iltapäivälehdistä se vanhempi julkaisi Nesterallin jälkeen arvion, jotta "tavallista Rovanperää, ensin hyviä aikoja ja sitten metsä ryskyy" ja jopa VM varikkokuiskuissaan (Mitsu-uutisankka) hehkutti Rovanperän osoittaneen virhealttiuttaan, niin pitää ihmetellen todeta, jotta jos miehen Jyskälä nyt meni pieleen, niin missä ne muut Harrin virheet luuraavat, kun niitä ei ole ollut kuin iltiksen uutisoinnissa, jossa usein on väitetty Roviksen ajaneen ulos, vaikka kisa olisi mennyt pilalle tekniikkavian vuoksi. Tällä kaudella Roviksella on omaan piikkiin laitettavia keskeytyksiä tasan tuo Jyväskylä. Kerran on mies pyörähdyksellään pudottanut sijoitusta (NZ), mutta muuten on tuonut autoa aina kärkivauhtia kun se on toiminut.
Grönholmin omista mokista johtuneisiin keskeytyksiin (Kreikka, Argentiina ja Saksa) sekä Monten ja Ruotsin ym. pyörähdyksiin sekä Uuden Seelannin kaatoon mediat jaksavat sensijaan ilahduttavasti suhtautua siten, jotta kun kilpailukyvyttömällä autolla yrittää ajaa kärkivauhtia niin sattuuhan näitä fiboja.
Samanlaisessa kehitysvaiheessa olevalla autolla se Roviksin on ajanut kisoissa. Ne tekniikkahidasteet kun ei kuitenkaan sen paremmin Marcuksella kuin Harrillakaan ole johtuneet huonosta TUURISTA, vaan ihan jostain muusta. Harri on kuitenkin pidättäytynyt mahdollisimman paljon auton arvostelemisesta, sillä hän on sitä mieltä, että ajetaan niillä eväillä, jotka on käytettävissä!
Nesterallissa oli Ruuhimäessä paikka, johon Harri tuli liian kovaa (yrittäessään kasvattaa eroa Marcukseen!) siksi, että paikka oli liukkaampi kuin Harri ja Risto olettivat (etuautot!?). Ulosajoon oli monen asiantuntijan mielestä ainakin osasyynä se, että nelivaihteisessa laatikossa oli tuossa paikkaa "kuollut kohta". Siis syntyneessä tilanteessa nelonen oli liian pitkä ja kolmonen liian lyhyt. Mutta turhaahan sitä tässä selittelen. Harri on kuitannut tilanteen "Oma moka".
Harrilla on tällä kaudella neljänneksi eniten pohja-aikoja. Edellään ovat vain Solberg, Grönholm ja Loeb. Grönholmilla ja Rovanperällä on yhteensä enemmän pätkäpohjia kuin minkään muun merkin kuljettajakaksikolla. Kumma ristiriita siinä on pätkäpohjien määrän ja miesten sekä automerkin sijoituksessa MM-taulukossa.
Harrin ohjelmassa on tänä vuonna vielä Japanin, Walesin, Sardinian ja Australian rallit, joten toivomme tietysti, jotta auto toimisi ja Harri ja Risto saisivat jatkoa Kreikan palkintokorokepaikalle. Kuljettaja on aina just niin hyvä tai huono kuin hänen viimeisin rallituloksensa.
Ensi vuoden kuljettajista liikkuu kaikenlaista uutista. Walesin rallin aikaan varmasti alkaa tapahtua myös kuljettajarintamalla, sillä monella tallilla ja kuskilla n.k. "vissit puheet" ja optiot laukeavat syyskuun lopussa. Paljon tietysti riippuu siitä mitkä tallit ovat mukana vuonna 2005 ja millaisella ohjelmalla. Sääntömuutosten hengästyttävässa tahdissa voi tietysti tapahtua taas mitä tahansa. Väheneville tallipaikoille on tarjolla lisääntyvässä määrin kuljettajia. Talleilla on varaa valita ja siksi on hyvä, että ajattavat jo tänä vuonna kolmansia autoja ja antavat niitä ajaville kavereille näyttöpaikkoja.
Mielenkiintoinen syksy ja loppuvuosi tulossa.
Lisää Rovisuutisia:
http://www.rovanpera.com/fi/index.php
terveisin
Aarni Paljakka
tiedottaja /rovanpera.com
Kun iltapäivälehdistä se vanhempi julkaisi Nesterallin jälkeen arvion, jotta "tavallista Rovanperää, ensin hyviä aikoja ja sitten metsä ryskyy" ja jopa VM varikkokuiskuissaan (Mitsu-uutisankka) hehkutti Rovanperän osoittaneen virhealttiuttaan, niin pitää ihmetellen todeta, jotta jos miehen Jyskälä nyt meni pieleen, niin missä ne muut Harrin virheet luuraavat, kun niitä ei ole ollut kuin iltiksen uutisoinnissa, jossa usein on väitetty Roviksen ajaneen ulos, vaikka kisa olisi mennyt pilalle tekniikkavian vuoksi. Tällä kaudella Roviksella on omaan piikkiin laitettavia keskeytyksiä tasan tuo Jyväskylä. Kerran on mies pyörähdyksellään pudottanut sijoitusta (NZ), mutta muuten on tuonut autoa aina kärkivauhtia kun se on toiminut.
Grönholmin omista mokista johtuneisiin keskeytyksiin (Kreikka, Argentiina ja Saksa) sekä Monten ja Ruotsin ym. pyörähdyksiin sekä Uuden Seelannin kaatoon mediat jaksavat sensijaan ilahduttavasti suhtautua siten, jotta kun kilpailukyvyttömällä autolla yrittää ajaa kärkivauhtia niin sattuuhan näitä fiboja.
Samanlaisessa kehitysvaiheessa olevalla autolla se Roviksin on ajanut kisoissa. Ne tekniikkahidasteet kun ei kuitenkaan sen paremmin Marcuksella kuin Harrillakaan ole johtuneet huonosta TUURISTA, vaan ihan jostain muusta. Harri on kuitenkin pidättäytynyt mahdollisimman paljon auton arvostelemisesta, sillä hän on sitä mieltä, että ajetaan niillä eväillä, jotka on käytettävissä!
Nesterallissa oli Ruuhimäessä paikka, johon Harri tuli liian kovaa (yrittäessään kasvattaa eroa Marcukseen!) siksi, että paikka oli liukkaampi kuin Harri ja Risto olettivat (etuautot!?). Ulosajoon oli monen asiantuntijan mielestä ainakin osasyynä se, että nelivaihteisessa laatikossa oli tuossa paikkaa "kuollut kohta". Siis syntyneessä tilanteessa nelonen oli liian pitkä ja kolmonen liian lyhyt. Mutta turhaahan sitä tässä selittelen. Harri on kuitannut tilanteen "Oma moka".
Harrilla on tällä kaudella neljänneksi eniten pohja-aikoja. Edellään ovat vain Solberg, Grönholm ja Loeb. Grönholmilla ja Rovanperällä on yhteensä enemmän pätkäpohjia kuin minkään muun merkin kuljettajakaksikolla. Kumma ristiriita siinä on pätkäpohjien määrän ja miesten sekä automerkin sijoituksessa MM-taulukossa.
Harrin ohjelmassa on tänä vuonna vielä Japanin, Walesin, Sardinian ja Australian rallit, joten toivomme tietysti, jotta auto toimisi ja Harri ja Risto saisivat jatkoa Kreikan palkintokorokepaikalle. Kuljettaja on aina just niin hyvä tai huono kuin hänen viimeisin rallituloksensa.
Ensi vuoden kuljettajista liikkuu kaikenlaista uutista. Walesin rallin aikaan varmasti alkaa tapahtua myös kuljettajarintamalla, sillä monella tallilla ja kuskilla n.k. "vissit puheet" ja optiot laukeavat syyskuun lopussa. Paljon tietysti riippuu siitä mitkä tallit ovat mukana vuonna 2005 ja millaisella ohjelmalla. Sääntömuutosten hengästyttävässa tahdissa voi tietysti tapahtua taas mitä tahansa. Väheneville tallipaikoille on tarjolla lisääntyvässä määrin kuljettajia. Talleilla on varaa valita ja siksi on hyvä, että ajattavat jo tänä vuonna kolmansia autoja ja antavat niitä ajaville kavereille näyttöpaikkoja.
Mielenkiintoinen syksy ja loppuvuosi tulossa.
Lisää Rovisuutisia:
http://www.rovanpera.com/fi/index.php
terveisin
Aarni Paljakka
tiedottaja /rovanpera.com
