Kuvausteam Urbanic

Tänne osastolle kaikki kuvakyselyt ja ilmoitukset kuvauksistasi.
Block
Yleinen
Yleinen

Kuvausteam Urbanic

Viesti Kirjoittaja Block » 10.06.2007 17:25

Olen harrastanut rallikuvausta ja vuosia, mutta jälki ei ole koskaan miellyttänyt joten olen päättänyt jättää kuvani julkaisematta. Harjoituksen myötä jälki on alkanut parantua, ja nyt välineetkin ovat semipro-tasoa joten on aika avata ensimmäinen rallikuvasivusto Kuvausteam Urbanic.

Sivusto sijaitsee "Urban paradise"-nimikkeen alla, eikä koreile tyylillä vaan toimivuudella (kyseessä on siis valmisgalleria, syksyllä luvassa HTML-sivut). Jos jaksetaan. Jos.

Alustava kuvauskalenteri:

20-21.7 Otepää Rally
28.7 Autoluojus Ralli
2-5.8 Neste Rally Finland ja Vetomies
11-12.8 Lahti Historic Rally
31-1.9 Uusikaupunki Ralli
8.9 Neste Jari-Pekka Ralli
15.9 Vilppula-ralli
23.9 MetroAutorallisprint
6.10 XXXI Rantaralli
14.10 Hyrylä Sprint

Block
Yleinen
Yleinen

Viesti Kirjoittaja Block » 15.06.2007 11:46

Kyllä! Kuvausteam Urbanicin kameramies Blockille on onnistuttu buukkaamaan kesätöitä juuri huomiseksi, joten Keski-Uusimaa Ralli jää riippumattomista syistä väliin. Seuraavaan ralliin suunnataan, ehkä!

Block
Yleinen
Yleinen

Viesti Kirjoittaja Block » 02.07.2007 01:26

Maaaaaaaailman parhaat rallikuvat ovat nyt melkein totta. Tai sitten eivät. Joka tapauksessa Kuvausteam Urbanic kävi paistattelemassa päivää Saarijärvellä ja siinä samassa nappaamassa muutaman kuvan. Nyt peli on siis avattu ryminällä!

Laukussa on myös uusi objektiivi, Nikkorin 70-300 kuvanvakaimella. Kyllä kelpaa! Seuraavaksi suuntaamme Ookoo-autoralliin, jossa toivottavasti peltiä väännetään uuteen uskoon... Sivuille on nyt lisätty kuvauskalenteri!

Kuvakyselyt tästä lähin yksityisviestillä tai osoitteeseen ratsia3@netti.fi. Minä lähetän niitä pari kappaletta, jos ne kestävät katsomisen. Lähetän kuvien pyytäjälle sähköpostilla linkin pyytämiinsä kuviin sivujeni Toivotut-kuvat osioon, josta voit imuroida pyytämäsi tyylinäytteen. Kuvaa saa käyttää melki vapaasti, kunhan se ei ole seuraavan Hanaa!-lehden kannessa.

Palaute kuvista on toki tervetullutta, kestän hyvinkin ankaraa kehumista! Ainiin, itse osoite:

Tästä kuviin!

Block
Yleinen
Yleinen

Viesti Kirjoittaja Block » 23.07.2007 01:50

Otepää Rallin kuvasatoa voi käydä ihmettelemässä täältä. Kuvakyselyitä ja -toiveita otetaan toki vastaan.

Vastaa Viestiin