Vauhtipyörän kevennys

Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
hakilesa
Viestit: 4
Liittynyt: 19.05.2004 00:00

Vauhtipyörän kevennys

Viesti Kirjoittaja hakilesa » 05.10.2004 08:01

Voiko OHC:n (ford 1600) vauhtipyörästä sorvata sen koko patin pois sieltä ylhäältä, kytkinpintaa vastapäätä? :oops:
Vai mistä löytys hyvä ohje? :roll:

voortimies
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 102
Liittynyt: 22.08.2004 00:00
Paikkakunta: Kaustinen
Viesti:

vauhtipyörästä

Viesti Kirjoittaja voortimies » 06.10.2004 09:03

Kannattaisi hommata teräspyörä ihan myös turvallisuuden kannalta ja sehän myös kestää..
Muistaakseni teräspyörän hinta ei ollut mikään mahdoton...

Avatar
KMS
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 64
Liittynyt: 18.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja KMS » 07.10.2004 11:38

...ja vastataan vielä kysymykseenkin.
Kyllä voi. Pidä huolta, että sitä pintaa johon hammaskehä "nojaa" ei sorvata pois. Samaten kytkinpinnan vastakkaiseen puoleen ei kannata kajota, ettei kytkin ala lämpeämään liiaksi.

Ja sitten teräspyörä tilauslistalle. :)

Avatar
hakilesa
Viestit: 4
Liittynyt: 19.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja hakilesa » 11.10.2004 13:17

OK, kiitti tiedoista :D

Avatar
mmrr
Viestit: 2
Liittynyt: 18.11.2004 00:00

Yhteystiedot ?

Viesti Kirjoittaja mmrr » 18.11.2004 22:56

KMS kirjoitti:...

Ja sitten teräspyörä tilauslistalle. :)
ja mitähän maksaa suunnilleen

Avatar
countrysedan
Viestit: 16
Liittynyt: 19.10.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja countrysedan » 19.11.2004 07:55

Lautamäellä näky olleen 161e.

Avatar
mickey69
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 141
Liittynyt: 07.07.2004 00:00
Paikkakunta: Padasjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mickey69 » 19.11.2004 10:42

Joo, teräsvauhtipyörä ehdottomasti!! Meillä oli aikanaan kevyet valuvauhtipyörät, ja toisen räjähdyksen jälkeen uskottiin viisaampia... Olipahan meinaan ohjaamossa romua....... :lol: :lol:

Vastaa Viestiin