Perskules1

Yleisön pyynnöstä, huumoriosasto! Älä ota tosissaan mitään mitä täällä kirjoitetaan, lukeminen omalla vastuulla.
Vastaa Viestiin
MrSpoon
KV
KV

Perskules1

Viesti Kirjoittaja MrSpoon » 23.12.2008 22:47

Näkeekö muut pieniä poroja juoksentelemassa tossa fooruminsivulla.... Onkohan tullut otettua liikaa punaviiniä vai onkohan mulla käynti silmälääääärillllää...Hitto jos tämä on harhaa tai näkemäesteitä niin tuleva ralliurheiluni oonnnnn vaaarassa..
Eniten vahinkoja sattuu kotona, eli käy vieraissa...

Mopoilija
WRC
WRC
Viesti:

Re: Perskules1

Viesti Kirjoittaja Mopoilija » 23.12.2008 22:48

MrSpoon kirjoitti:Näkeekö muut pieniä poroja juoksentelemassa tossa fooruminsivulla.... Onkohan tullut otettua liikaa punaviiniä vai onkohan mulla käynti silmälääääärillllää...Hitto jos tämä on harhaa tai näkemäesteitä niin tuleva ralliurheiluni oonnnnn vaaarassa..
Onhan siellä mun mielestä useampanakin jouluna semmoset olleet...
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli

ErPe
Yleinen
Yleinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ErPe » 23.12.2008 22:51

MrSpoon kirjoitti:Näkeekö muut pieniä poroja juoksentelemassa tossa fooruminsivulla.... Onkohan tullut otettua liikaa punaviiniä vai onkohan mulla käynti silmälääääärillllää...Hitto jos tämä on harhaa tai näkemäesteitä niin tuleva ralliurheiluni oonnnnn vaaarassa..
Ei mitään hätää ennenkuin ne alkaa juttelemaaan sulle!

Masapee
Ralli.net Admin
Ralli.net Admin

Viesti Kirjoittaja Masapee » 24.12.2008 12:33

Taitaa olla pukki ja porot jo aika lähellä tulossa kun on jo noin iso...
Matti Partanen
- Ralli.net admin -

JM
WRC
WRC

Viesti Kirjoittaja JM » 25.12.2008 14:09

Pelottavaa kyllä mut tuntuu joulupukki porojensa kans vaan kasvavan tuossa ruudulla :roll:

Täytyy alkaa ottaan glögiä...

Larppa
KV
KV
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Larppa » 25.12.2008 14:25

JM kirjoitti:
Pelottavaa kyllä mut tuntuu joulupukki porojensa kans vaan kasvavan tuossa ruudulla :roll:

Voisin vaikka vannoa että pukki poroineen pienenee koko ajan. Tässä joutuu ilmeisesti myös itse ottamaan glögiä :roll:
Perä tielle, Pitäis olla jo!

JM
WRC
WRC

Viesti Kirjoittaja JM » 25.12.2008 15:41

Larppa kirjoitti:
JM kirjoitti:

Voisin vaikka vannoa että pukki poroineen pienenee koko ajan. Tässä joutuu ilmeisesti myös itse ottamaan glögiä :roll:
No niin onkin p*****e! Pari glögiä teki ihmeitä ;)

northwest
KV
KV

Viesti Kirjoittaja northwest » 25.12.2008 16:33

...siinä vaiheessa kun näytöllä alkaa näkymään vaaleanpunaisia elefantteja huutamassa "kaatuu" ja "perä tielle" kannattaa alkaa huolestumaan :roll:

Larppa
KV
KV
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Larppa » 25.12.2008 16:57

northwest kirjoitti:...siinä vaiheessa kun näytöllä alkaa näkymään vaaleanpunaisia elefantteja huutamassa "kaatuu" ja "perä tielle" kannattaa alkaa huolestumaan :roll:
Kyllähän noita koosteita katsellessa jos jonkinlaista elukkaa perää tielle huutaa mutta vaaleanpunaisia ei ole kyllä vielä näkynyt. Ilmeisesti pitää tehdä toinen satsi lämmikettä.
Perä tielle, Pitäis olla jo!

Kenda
KV
KV

Viesti Kirjoittaja Kenda » 25.12.2008 23:57

OT:
Mä näin uudessa Tappi Sladissa yhden "paikantekijän", ei kylläkään vaaleanpunaisen vaan ihan kirkkaanpunainen(huomaamaton väri muuten :lol:) takki päällä tuo katkoi risuja ulkokurvista kun muut nostivat kaatunutta autoa. (47:30 jälkeen, kun punainen Esco on kaatunut)

Onks kukaan muu kyseisen pätkän nähnyt kiinnittänyt asiaan huomiota vai pitäiskö mun vähentää juomistani? :roll:

EDIT: Lisäks nää perkuleen pukit ja lumihiutaleet saa ainakin mun koneen hyytymään melko rankasti, tarttis varmaan hommata uudempaa rautaa...

RossRauni
Yleinen
Yleinen

Viesti Kirjoittaja RossRauni » 26.12.2008 10:11

Eikä siinä vielä kaikki:
Olen näkevinäni ruudussa leijailemassa valkoisia "asteriksejä"!
Eli pitäiskös mennä silmälääkärille vai psykiatrille?

Pukki poroineen on jo niin kaukana, että eivät kunnolla näy!

Vastaa Viestiin