Perskules1
- MrSpoon
- KV
Perskules1
Näkeekö muut pieniä poroja juoksentelemassa tossa fooruminsivulla.... Onkohan tullut otettua liikaa punaviiniä vai onkohan mulla käynti silmälääääärillllää...Hitto jos tämä on harhaa tai näkemäesteitä niin tuleva ralliurheiluni oonnnnn vaaarassa..
Eniten vahinkoja sattuu kotona, eli käy vieraissa...
- Mopoilija
- WRC
- Viesti:
Re: Perskules1
Onhan siellä mun mielestä useampanakin jouluna semmoset olleet...MrSpoon kirjoitti:Näkeekö muut pieniä poroja juoksentelemassa tossa fooruminsivulla.... Onkohan tullut otettua liikaa punaviiniä vai onkohan mulla käynti silmälääääärillllää...Hitto jos tämä on harhaa tai näkemäesteitä niin tuleva ralliurheiluni oonnnnn vaaarassa..
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
- ErPe
- Yleinen
- Viesti:
Ei mitään hätää ennenkuin ne alkaa juttelemaaan sulle!MrSpoon kirjoitti:Näkeekö muut pieniä poroja juoksentelemassa tossa fooruminsivulla.... Onkohan tullut otettua liikaa punaviiniä vai onkohan mulla käynti silmälääääärillllää...Hitto jos tämä on harhaa tai näkemäesteitä niin tuleva ralliurheiluni oonnnnn vaaarassa..
- JM
- WRC
Pelottavaa kyllä mut tuntuu joulupukki porojensa kans vaan kasvavan tuossa ruudullaMrSpoon kirjoitti:Näkeekö muut pieniä poroja juoksentelemassa tossa fooruminsivulla.... Onkohan tullut otettua liikaa punaviiniä vai onkohan mulla käynti silmälääääärillllää...Hitto jos tämä on harhaa tai näkemäesteitä niin tuleva ralliurheiluni oonnnnn vaaarassa..

Täytyy alkaa ottaan glögiä...
- Larppa
- KV
- Viesti:
Voisin vaikka vannoa että pukki poroineen pienenee koko ajan. Tässä joutuu ilmeisesti myös itse ottamaan glögiäJM kirjoitti:Pelottavaa kyllä mut tuntuu joulupukki porojensa kans vaan kasvavan tuossa ruudullaMrSpoon kirjoitti:Näkeekö muut pieniä poroja juoksentelemassa tossa fooruminsivulla.... Onkohan tullut otettua liikaa punaviiniä vai onkohan mulla käynti silmälääääärillllää...Hitto jos tämä on harhaa tai näkemäesteitä niin tuleva ralliurheiluni oonnnnn vaaarassa..![]()

Perä tielle, Pitäis olla jo!
- JM
- WRC
No niin onkin p*****e! Pari glögiä teki ihmeitä ;)Larppa kirjoitti:Voisin vaikka vannoa että pukki poroineen pienenee koko ajan. Tässä joutuu ilmeisesti myös itse ottamaan glögiäJM kirjoitti:Pelottavaa kyllä mut tuntuu joulupukki porojensa kans vaan kasvavan tuossa ruudullaMrSpoon kirjoitti:Näkeekö muut pieniä poroja juoksentelemassa tossa fooruminsivulla.... Onkohan tullut otettua liikaa punaviiniä vai onkohan mulla käynti silmälääääärillllää...Hitto jos tämä on harhaa tai näkemäesteitä niin tuleva ralliurheiluni oonnnnn vaaarassa..![]()
- Larppa
- KV
- Viesti:
Kyllähän noita koosteita katsellessa jos jonkinlaista elukkaa perää tielle huutaa mutta vaaleanpunaisia ei ole kyllä vielä näkynyt. Ilmeisesti pitää tehdä toinen satsi lämmikettä.northwest kirjoitti:...siinä vaiheessa kun näytöllä alkaa näkymään vaaleanpunaisia elefantteja huutamassa "kaatuu" ja "perä tielle" kannattaa alkaa huolestumaan
Perä tielle, Pitäis olla jo!
-
- KV
OT:
Mä näin uudessa Tappi Sladissa yhden "paikantekijän", ei kylläkään vaaleanpunaisen vaan ihan kirkkaanpunainen(huomaamaton väri muuten
) takki päällä tuo katkoi risuja ulkokurvista kun muut nostivat kaatunutta autoa. (47:30 jälkeen, kun punainen Esco on kaatunut)
Onks kukaan muu kyseisen pätkän nähnyt kiinnittänyt asiaan huomiota vai pitäiskö mun vähentää juomistani?
EDIT: Lisäks nää perkuleen pukit ja lumihiutaleet saa ainakin mun koneen hyytymään melko rankasti, tarttis varmaan hommata uudempaa rautaa...
Mä näin uudessa Tappi Sladissa yhden "paikantekijän", ei kylläkään vaaleanpunaisen vaan ihan kirkkaanpunainen(huomaamaton väri muuten

Onks kukaan muu kyseisen pätkän nähnyt kiinnittänyt asiaan huomiota vai pitäiskö mun vähentää juomistani?

EDIT: Lisäks nää perkuleen pukit ja lumihiutaleet saa ainakin mun koneen hyytymään melko rankasti, tarttis varmaan hommata uudempaa rautaa...