Siis tämä ei todellakaan ole vitsi!
Jos täältä foorumista joku autourheilua tunteva osaisi kohtuullisesti venäjää niin nyt tarvittaisiin apua...kovasti olisi kiinnostusta tulla Suomeen ajamaan mutta kommunikointi englanniksi on hieman hankalaa...tuo auto- ja turvallisuustekninen sanasto tuntuu olevan vähän hakusessa kun muutetaan venäjästä englanniksi ja kun minä en osaa venäjää sanaakaan, niin apu olisi nyt tarpeen.
Samoin, jos joku täällä ajaa Samaralla F-ryhmässä, niin sellainenkin tietäjä olisi haussa. Ja tällä kertaa saa kyllä puhua vaikka suomea, kunhan saisi vähän apuja Samaran tekniikkaan täällä meillä (mikä luokituspapru F-ryhmään, muutokset yms.)
Laittakaa vaikka yksityisviesti minulle niin keskustellaan asiasta lisää...
t. Rallinetin Riitta
Osaakos joku venäjää????
- riitta
- KV
- Viesti:
- Weke
- A-Junnu
Re: Osaakos joku venäjää????
Hywää nimpparii Riitta :) *haleja*
- Rhmotor
- Yleinen
Re: Osaakos joku venäjää????
Venäjää en osaa. Mutta jos ajaa 1300-satasella siihen on A-5308 luokitustodistus ja 1500:lla A-5345. Tuolta ainakin löytyy luokkarit: http://zsiguli.hu/english/english.html -> Sieltä mennä osioon mods ja siellä on 21083 ja 2108 luokkarit.riitta kirjoitti:Siis tämä ei todellakaan ole vitsi!
Samoin, jos joku täällä ajaa Samaralla F-ryhmässä, niin sellainenkin tietäjä olisi haussa. Ja tällä kertaa saa kyllä puhua vaikka suomea, kunhan saisi vähän apuja Samaran tekniikkaan täällä meillä (mikä luokituspapru F-ryhmään, muutokset yms.)
Laittakaa vaikka yksityisviesti minulle niin keskustellaan asiasta lisää...
t. Rallinetin Riitta
Eiköhän ne venäjällä ajele aika samanlaisilla tekniikoilla kun täälläkin, paitsi siellä käytetään 6-vaihteisia laatikoita, jotka on luokiteltu A-ryhmän 1500:seen. Eli siitä pitää yksi pykälä poistaa jos sellainen on.
- riitta
- KV
- Viesti: