Kisapaikoilla olen nähnyt tuollasia huopatossuja jotka laitetaan ajokenkien päälle, mistäpäin tuollaisia löytää?
en löytänyt googlesta yhtään yritystä joka noita valmistaa
ajokengille huopatossupäälliset?
- pykalainen
- B-junnu
- Viesti:
- Matsku
- KV
Re: ajokengille huopatossupäälliset?
Mulla on NOKIAN reinot ajokenkien päällä! Ostaa vaan muutaman numeron liian isot niin mahtuu...
Markkinoilta varmaan saa noita "huopikkaita" ainakin...
Markkinoilta varmaan saa noita "huopikkaita" ainakin...
- leppis
- WRC
huopatossut
Lindroosin Joonaksellakin on. Siitä voimme päätellä, että Jämsän Huopatehdas valmistaa ko. keksintöjä. Olen ostanut.
- hannulehessaari
- WRC
Re: ajokengille huopatossupäälliset?
Suomessa on pari-kolme toimivaa huopaliikettä jäljellä ja kaikki ilmeisesti Jämsässä Partalan kylässä? Minä ostin tossuni Lahtiselta. He tunsivat asian eli tekevät "aamutossuja" päältä aukaistuna ja nyöritettyinä sekä kumipohjalla. Koko 2-3 (minusta 3 on parempi) numeroa ajokenkää isompi. Kartturin kenkä on sen verran leveä ja vastaavaa ajokenkää muutenkin isompi, että vaatisi sovituksen. (Meillä mitoitus Sparcon 43 kartturinkengälle oli koko 47 tossu, joka on hieman turhan tiukka. Sparcon ajokengille tuo +2 numeroa on sopiva. Katso yhteystiedot:pykalainen kirjoitti:Kisapaikoilla olen nähnyt tuollasia huopatossuja jotka laitetaan ajokenkien päälle, mistäpäin tuollaisia löytää?
en löytänyt googlesta yhtään yritystä joka noita valmistaa
http://www.huopaliikelahtinen.fi
- leppis
- WRC
Tarkoittamani tehdas on Jämsänjoen ja Mäntän tien välissä keskustan tuntumassa.
Torikauppiailla näkyy olevan huopikkaita myynnissä. On vain aika suolainen hinta, jos normaalista töppösestä vetää varret poikki.
Kun kävin Lahtisen sivuilla, niin voihan olla, että nämä myymälät myyvät toistensakin tuotteita.
Torikauppiailla näkyy olevan huopikkaita myynnissä. On vain aika suolainen hinta, jos normaalista töppösestä vetää varret poikki.
Kun kävin Lahtisen sivuilla, niin voihan olla, että nämä myymälät myyvät toistensakin tuotteita.