Kuvat netissä äänestys

Tänne osastolle kaikki kuvakyselyt ja ilmoitukset kuvauksistasi.

Kuvat netissä

Äänestys päättyi 02.05.2009 22:34

Kuvat vesileimalla merkittynä, keskellä kuvaa
4
1%
4
1%
4
1%
4
1%
4
1%
Vesileima reunassa jotta näkee auton kunnolla
110
16%
110
16%
110
16%
110
16%
110
16%
Ei vesileimaa ollenkaan kuvassa
24
3%
24
3%
24
3%
24
3%
24
3%

Ääniä yhteensä: 690

MaSaA
KV
KV
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MaSaA » 07.04.2009 23:03

Itse olen sitä mieltä, että vesileima kuvan keskellä on ok. Kunhan vielä kuvasta näkee oleellisen eli tässä tapauksen sen auton. Mielestäni erinomainen esimerkki hyvin toteutusta vesileimauksesta oli ent. Fotohanalla, ny JX-fotolla, tähän heidän uuteen en ota sen enempää kantaa muutakuin se Fotohanan aikainen oli paremmin toteutettu.

Omissa kuvissani olen käyttänyt jos jonkilaista tapaa toteuttaa vesileimaus, vielä en ole vakiintunutta tapaa löytänyt, kun ei oikein koskaan ole aikaa pohdiskella ja kokeilla asiaa, eli lättään yleensä vain tekstin jotenkin kuvaan, kuitenkin AINA oikeaan alanurkkaan.

Logoa täytyisi koittaa kehitellä, mutta ei ole mulle tullut hyviä ideoita vielä mieleen, mutta ei sitä hienoa logoa kannata alkaa yrittämään rustailemaan ennen kuin kuvat alkavat olemaan sen näköisiä, että ne "ansaitsevat" "hienon" logon. :)
Motorsport behind the lenses
www.jm-motormedia.com | matti.leppakorpi@jm-motormedia.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nypyltä oikee!.....EIKU VASEN!!!

meverkko
KV
KV
Viesti:

Viesti Kirjoittaja meverkko » 11.04.2009 23:39

Noh. Varastettuja kuvia tulee vastaan vähän väliä. Nettimyynti-ilmoituksissa, nettisivuilla, lehtijutuissa, onpa jopa kotimainen tahokin käyttänyt materiaalissaan kuvaani josta oli vain rajattu vesileima pois!!!

Paperikuvien lähettely loppui kun muutama idiootti jätti maksamatta muutaman kympin maksun. Että turha meiltä enää paperikuvia pyytää.

Mutta mutta, vesileima meillä on alanurkassa, ja siellä se tulee pysymään. Minun mielestäni on kivempi katsella kuvaa jossa leima ei ole keskellä. Toki ymmärrän, jos kuvaamisella hankitaan elanto niin halutaan tuotetta suojella hieman paremmin. Meillä tämä on puhtaasti harrastus.

Jokainen tehköön kuvillaan mitä haluaa.
"A bend in the road is not the end of the road ... unless you fail to make the turn"

http://ralli.verkkonen.net

Vastaa Viestiin