Endurancee

Kaikki muut lajit, moottoripyörät, kelkat, radio-ohjattavat, kiihdytysautot yms muut lajit. Vapaa keskustelu aiheista.
leppis
WRC
WRC

Endurancee

Viesti Kirjoittaja leppis » 19.04.2009 16:34

"Endurance päätoimitsijakoulutus, 14.3.09
Tampere

Laji: Toimitsijakoulutus

Tilaisuuteen kututaan kalenterikilpailujen 2009 järjestäjät, tuomaristojen puheenjohtajat.
Tilaisuus on tarkoitettu myös lajista kiinnostuneille ja päätoimitsijakoulutuksen haluaville henkilöille.

Paikka, tarkempi ajankohta sekä koulutuksen hinta ilmoitetaan myöhemmin.

Järjestäjä: AKK-Motorsport

Lajikoordinaattori Timo Lampinen."

En ole kirjautunut tuonne endun sivuille, koska en oikein ymmärrä, miksi minun tietojani pitää jakaa enempää kirjautumalla joka paikkaan.
Missähän kohtaa entistä kotikaupunkiani tilaisuus pidettiin? Oliko tältä foorumilta kukaan paikalla? Mitä päätettiin?
Kysyin ko. tapahtumapäivänä meilillä lajikoordinaattorilta, koska tulee lisätietoa.
"Tilaisuus on käyty ja kun olen vasta aloittanut näissä hommissa niin kaikkea ei voi muistaa.

En siis muistanut että olen joskus vuodenvaihteessa kirjoittanut tutkinto kalenteriin tästä tilaisuudesta mitään, Joten kun tilaisuus alkoi muodostua pelkästään kilpailun järjestäjien kokoontumiseksi eikä päätoimitsija koulutukseksi niin unohdin mainita siitä tutkintokalenterista.

Pahoittelen tapahtunutta ja skarppaan jatkossa.

Timo Lampinen

PetriH???
Olisin ollut tuo muu lajista kiinnostunut henkilö.

PetriH
Yleinen
Yleinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PetriH » 19.04.2009 18:57

Vai ei se sitte ollukkaa päätoimitsijakoulutus.... höh.

Noh tulikos Leppikselle mitää faktaa akk:sta??

leppis
WRC
WRC

Viesti Kirjoittaja leppis » 20.04.2009 11:53

Ei tuon kirjeenvaihdon lisäksi.

Vastaa Viestiin