Future Kouvolan assukisat...
- pele
- Yleinen

- Viestit: 234
- Liittynyt: 16.07.2004 00:00
- Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- leppis
- WRC

- Viestit: 1839
- Liittynyt: 31.03.2004 00:00
Olipahan järjestetty kisa
Vanhoista seuroista yhdistetty KSAU näytti viikonvaihteessa, kuinka tehdään autourheilua. Kaikki toimi. Etukäteen ei ehtinyt edes kaikkia kysellä, kun vastauksia sateli. Ei oltu Hämeessä. Teknisesti kisa meni hyvin, katkoja ei onneksi ollut. Vaikka vauhtisuoralla jotkut vetivät parisataa lasissa.
Erittäin nopeasti vedetty kilpailu, ja kilpailijat hyvin paikallaan oikeaan aikaan.
Usein menee sama aika yhdessä sprintissä, kun nyt meni kaksi.
Leimaa antavana oli se, että asioita ei "pitänyt" tehdä, vaan ne haluttiin tehdä.
Varsinkin, kun Kouvolassa ajetaan O.K. Auto SM-ralli heinäkuun alussa.
Erittäin nopeasti vedetty kilpailu, ja kilpailijat hyvin paikallaan oikeaan aikaan.
Usein menee sama aika yhdessä sprintissä, kun nyt meni kaksi.
Leimaa antavana oli se, että asioita ei "pitänyt" tehdä, vaan ne haluttiin tehdä.
Varsinkin, kun Kouvolassa ajetaan O.K. Auto SM-ralli heinäkuun alussa.
- Hioja
- A-Junnu

- Viestit: 143
- Liittynyt: 16.02.2007 00:00
- Viesti:
- JMart
- Yleinen

- Viestit: 249
- Liittynyt: 23.06.2006 00:00
- Viesti:
Kuva- ja videomateriaalia otetaan nro.133 (oranssi E3 Lancer),kiitollisena vastaan..
Ja osoite oli: jmmsports.kuvat@gmail.com
Ilmoita saako kuvia käyttää tiimin nettisivustolla...
Ja osoite oli: jmmsports.kuvat@gmail.com
Ilmoita saako kuvia käyttää tiimin nettisivustolla...
- gtdriver
- WRC

- Viestit: 965
- Liittynyt: 09.03.2005 00:00
- Viesti:
Re: Olipahan järjestetty kisa
leppis kirjoitti:Vanhoista seuroista yhdistetty KSAU näytti viikonvaihteessa, kuinka tehdään autourheilua. Kaikki toimi. Etukäteen ei ehtinyt edes kaikkia kysellä, kun vastauksia sateli. Ei oltu Hämeessä. Teknisesti kisa meni hyvin, katkoja ei onneksi ollut. Vaikka vauhtisuoralla jotkut vetivät parisataa lasissa.
Erittäin nopeasti vedetty kilpailu, ja kilpailijat hyvin paikallaan oikeaan aikaan.
Usein menee sama aika yhdessä sprintissä, kun nyt meni kaksi.
Leimaa antavana oli se, että asioita ei "pitänyt" tehdä, vaan ne haluttiin tehdä.
Varsinkin, kun Kouvolassa ajetaan O.K. Auto SM-ralli heinäkuun alussa.
Ihan onnistunut tapahtuma. Kaksi kilpailua yhden hinnalla.
Mutta jotain parannettavaakin aina jää. Vaikka kielletyt katselualueet oli
osittain hyvin merkattu, ei edelleenkään vältytty tilanteelta, jossa
turva-auton väki joutuu opastamaan yleisöä. Ja tämähän ei ole kovinkaan
miellyttävää puolin ja toisin?
Voisiko radan rakentaa siten, että rekkaliikenne sujuisi tällaisella alueella
haittaamatta kisan läpivientiä ja päinvastoin?
Mutta kaiken kaikkiaan ihan positiiviset fiilikset jäi kisasta ja minusta tuo
oli onnistunut tapahtuma.
- emk
- KV

- Viestit: 773
- Liittynyt: 17.05.2004 00:00
- Viesti:
Hyvä keli ja hyvät kapinat.
Rata oli huippuluokkaa pl. shikaanit. Shikaanien tarkoitus on HIDASTAA vauhtia, nyt ne olivat siellä vain sen takia että radan tarkastus vaati? Aivan järjetöntä että shikaanista voi vetää kovalla vauhilla nostamatta läpi mutta osuma on milleistä kiinni, saattoi jäädä vain lasikuitulevikkeitä tai joillakin meni koko kylen mitalta peltejä uusiksi. Ei juurikaan tekemistä kilvanajon vaan lähinnä autojen hajottamisen kanssa, ajetaan mielummin suoraa tietä nostamatta.
Jaa miksikö pitää ajaa niin kovaa jos luulee että voi osua, kilpa-autoilussa on tarkoitus voittaa ja jos muut kokeilee mahtuuko sinne täyttä (ja mahtuu) niin on mentävä perässä. Ja ei, omasta autosta ei hajonnut näihin shikaaneihin mitään sattuneista syistä
.
Rata oli huippuluokkaa pl. shikaanit. Shikaanien tarkoitus on HIDASTAA vauhtia, nyt ne olivat siellä vain sen takia että radan tarkastus vaati? Aivan järjetöntä että shikaanista voi vetää kovalla vauhilla nostamatta läpi mutta osuma on milleistä kiinni, saattoi jäädä vain lasikuitulevikkeitä tai joillakin meni koko kylen mitalta peltejä uusiksi. Ei juurikaan tekemistä kilvanajon vaan lähinnä autojen hajottamisen kanssa, ajetaan mielummin suoraa tietä nostamatta.
Jaa miksikö pitää ajaa niin kovaa jos luulee että voi osua, kilpa-autoilussa on tarkoitus voittaa ja jos muut kokeilee mahtuuko sinne täyttä (ja mahtuu) niin on mentävä perässä. Ja ei, omasta autosta ei hajonnut näihin shikaaneihin mitään sattuneista syistä
- 141697
- Yleinen

- Viestit: 161
- Liittynyt: 20.11.2005 00:00
- Viesti:
Muutamia ajosuorituksia löytyy täältä.
http://ajaracing.1g.fi/kuvat/Konepiste+asvalttisprint/
http://ajaracing.1g.fi/kuvat/Konepiste+asvalttisprint/
- akluoto
- A-Junnu

- Viestit: 87
- Liittynyt: 13.06.2005 00:00
Saisko In-caria nähtäväksi? Itse kun en millään voinut vetää nostamatta ainakaan shikaaneista 2 ja 3.emk kirjoitti:Hyvä keli ja hyvät kapinat.
Rata oli huippuluokkaa pl. shikaanit. Shikaanien tarkoitus on HIDASTAA vauhtia, nyt ne olivat siellä vain sen takia että radan tarkastus vaati? Aivan järjetöntä että shikaanista voi vetää kovalla vauhilla nostamatta läpi mutta osuma on milleistä kiinni, saattoi jäädä vain lasikuitulevikkeitä tai joillakin meni koko kylen mitalta peltejä uusiksi. Ei juurikaan tekemistä kilvanajon vaan lähinnä autojen hajottamisen kanssa, ajetaan mielummin suoraa tietä nostamatta.
Jaa miksikö pitää ajaa niin kovaa jos luulee että voi osua, kilpa-autoilussa on tarkoitus voittaa ja jos muut kokeilee mahtuuko sinne täyttä (ja mahtuu) niin on mentävä perässä. Ja ei, omasta autosta ei hajonnut näihin shikaaneihin mitään sattuneista syistä.
- JuhaT
- A-Junnu

- Viestit: 102
- Liittynyt: 01.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Hamina
- Viesti:
- emk
- KV

- Viestit: 773
- Liittynyt: 17.05.2004 00:00
- Viesti:
Mitenkäs ensimmäistäakluoto kirjoitti:
Saisko In-caria nähtäväksi? Itse kun en millään voinut vetää nostamatta ainakaan shikaaneista 2 ja 3.
Videota ei valitettavasti ole kun (auton ulkopuolella) ollut kamera lopetti nauhottamisen paaliosuman jälkeen.
Pointtihan nyt ei ollut se että kestääkö se just täyttä (jotkut vetomiehet sanoivat että kestivät) vai pitikö vähän sitoo, vaan se että olivat kaikenkaikkiaan erittäin kovavauhtisia ja toimivat lähinnä autojen hajottajina (ainakin minun mielestä).
- Tinke
- WRC

- Viestit: 1304
- Liittynyt: 10.05.2004 00:00
- Viesti:
emk kirjoitti:Mitenkäs ensimmäistäakluoto kirjoitti:
Saisko In-caria nähtäväksi? Itse kun en millään voinut vetää nostamatta ainakaan shikaaneista 2 ja 3.
Videota ei valitettavasti ole kun (auton ulkopuolella) ollut kamera lopetti nauhottamisen paaliosuman jälkeen.
Pointtihan nyt ei ollut se että kestääkö se just täyttä (jotkut vetomiehet sanoivat että kestivät) vai pitikö vähän sitoo, vaan se että olivat kaikenkaikkiaan erittäin kovavauhtisia ja toimivat lähinnä autojen hajottajina (ainakin minun mielestä).
Auton hajottajana saattaa joskus toimia myös oja tai vaikkapa puu joka sattuu "ajolinjalle".. Valitetaankos niistä silloin kisan järjestäjille?
(olenpas perin positiivisella tuulella tänään...)
---------------------------
motorsporttraveller.net
---------------------------
motorsporttraveller.net
---------------------------
- jami
- B-junnu

- Viestit: 21
- Liittynyt: 09.06.2004 00:00
- Viesti:
Suosittelen kiihdytys kisoja, niissä ei käsittääkseni ole minkäänlaisia esteitä ajoradalla. (kuinka mutka voi olla liian vauhdikas?!)Tinke kirjoitti:emk kirjoitti:Mitenkäs ensimmäistäakluoto kirjoitti:
Saisko In-caria nähtäväksi? Itse kun en millään voinut vetää nostamatta ainakaan shikaaneista 2 ja 3.
Videota ei valitettavasti ole kun (auton ulkopuolella) ollut kamera lopetti nauhottamisen paaliosuman jälkeen.
Pointtihan nyt ei ollut se että kestääkö se just täyttä (jotkut vetomiehet sanoivat että kestivät) vai pitikö vähän sitoo, vaan se että olivat kaikenkaikkiaan erittäin kovavauhtisia ja toimivat lähinnä autojen hajottajina (ainakin minun mielestä).
Auton hajottajana saattaa joskus toimia myös oja tai vaikkapa puu joka sattuu "ajolinjalle".. Valitetaankos niistä silloin kisan järjestäjille?
(olenpas perin positiivisella tuulella tänään...)
- emk
- KV

- Viestit: 773
- Liittynyt: 17.05.2004 00:00
- Viesti:
Kiihdytys vois olla varteenotettava vaihtoehtojami kirjoitti: Suosittelen kiihdytys kisoja, niissä ei käsittääkseni ole minkäänlaisia esteitä ajoradalla. (kuinka mutka voi olla liian vauhdikas?!)
Muttamutta pointtina edelleen oli se että mielestäni se ei oikein enää täytä mutkan tunnusmerkkiä jos paalit on niin leveellään että niistä mahtuu kapeella autolla jo lähes suoraan ajamaan läpi... siitä tulee se kuuluisa kirraava suora, tai tässä tapauksessa tosi kapee suora.
Mut eniveis kuten aikasemmin sanoin hyvä rata ja hyvät kisat elkää liikoja ressatko, on niin mukavat kelitkin
- jaripk77
- Yleinen

- Viestit: 150
- Liittynyt: 08.02.2005 00:00
- Viesti:
kuvia
Vähän taas kesti, mutta tuolla läjä kuvia.
http://kaitainen.net/gallery.php?id=127
http://kaitainen.net/gallery.php?id=127