Kopioitu www.salakuunneltua.fi sivulta.
Siskon autossa se voi olla eri paikassa...
Bar Passion, Jyväskylä
On torstai-ilta ja Passionin terassilla istuu paljon porukkaa. Viereisen pöydän n. 20-vuotiaat tytöt keskustelevat yhden tytön ylinopeussakoista.
Tyttö 1: Ja sit ku mä lähdin siitä niin tuli kauheet mummokaasut ja auto huusi ku viimestä päivää. Vähän ne poliisit kattoi. Mutku olin siskon autolla niin en oikein hallitse sitä.
Tyttö 2: Niin kai siinä on semmonen omanlaisensa jännitys kuitenki aina ku on jotenki poliisien kans tekemisis.
Tyttö 3: Joo, kyllä mua ainaki jännitti ku mä sain sillon ne sakot.
Tyttö 1: Nii mut en tiiä kehtaanko edes tunnustaa.. Mutta ku mä kävelin sieltä maijasta autoon niin mä ihan oikeesti mietin, että MIKÄ NÄISTÄ OLI KYTKIN??!
En halua ketään pilkata, mutta pikkasen pistää miettimään kun tälläiset tapaukset tulee satasta vastaa puhuen puhelimeen ja samalla meikaten. :?
Salakuunneltua
- Viljosson
- Yleinen
Re: Salakuunneltua
Siellä on muutenkin hauskoja juttuja tuolla osoitteessa, kandee vilaista.epeli kirjoitti:Kopioitu www.salakuunneltua.fi sivulta.
Siskon autossa se voi olla eri paikassa...
Bar Passion, Jyväskylä
On torstai-ilta ja Passionin terassilla istuu paljon porukkaa. Viereisen pöydän n. 20-vuotiaat tytöt keskustelevat yhden tytön ylinopeussakoista.
Tyttö 1: Ja sit ku mä lähdin siitä niin tuli kauheet mummokaasut ja auto huusi ku viimestä päivää. Vähän ne poliisit kattoi. Mutku olin siskon autolla niin en oikein hallitse sitä.
Tyttö 2: Niin kai siinä on semmonen omanlaisensa jännitys kuitenki aina ku on jotenki poliisien kans tekemisis.
Tyttö 3: Joo, kyllä mua ainaki jännitti ku mä sain sillon ne sakot.
Tyttö 1: Nii mut en tiiä kehtaanko edes tunnustaa.. Mutta ku mä kävelin sieltä maijasta autoon niin mä ihan oikeesti mietin, että MIKÄ NÄISTÄ OLI KYTKIN??!
En halua ketään pilkata, mutta pikkasen pistää miettimään kun tälläiset tapaukset tulee satasta vastaa puhuen puhelimeen ja samalla meikaten. :?
Se ei mielestäni ollut hauskaa (eikä liity mitenkään autourheiluun, korkeintaan autolla urheiluun), mitä tänään tosielämässä tapahtui. Kävin piiitkästä piiitkästä aikaa katsomassa Hollolan Kukonkoivussa jokkista tänään. Tulin Lahdesta moottoritietä pohjoiseen (navigaattoria käytän nopeusmittarina) 125 km/h, kun ohitseni pyyhkäisi hopeanvärinen iso uusi maasturi Volvo ja oikein heittämällä. Eihän siinä vielä mitään, mutta kun herralla sattui olemaan peräkärry perässä. Siis varmaan sataaneljääkymppiä kevytperävaunu perässä. En ehtinyt nähdä mitä oli kyydissä, mutta ei onneksi ainakaan mitään laitoja ylittävää. Että semmoista. Meitä on joka lähtöön....