Hankinta listalla olis 2-koppaseen volsuun suorakytky.
Tuntuu olevan hiukka vaikea tapaus.
Onko kellään kokemuksia jos on niin millaisia ja mistä.
Pitääkö olla pikku vai isolaatikko (passatin) lähinnä kestävyyttä ja
osien saantia.
VW-Golffin Suorakytky
- VesQ
- A-Junnu
- Viestit: 65
- Liittynyt: 05.11.2004 00:00
Tutulla on 1-koppasessa golffissa 1.6 koneen perässä muistaakseni lada samaran 5-v laatikko. Olisikohan puhunut jotain että on todella paljon halvempi. Laatikko muistaakseni istui muutamia kiinnikkeitä lukuunottamatta melko helposti, laatikon ja koneen väliin on tehty sovitelaippa. En muista oliko siinä golffin vai ladan vetarit mutta kuitenkin sopii suoraan golffin napoihin
Re: VW-Golffin Suorakytky
Soitappa RS-autoon jämsänkoskelle 014-747166,sieltä on ainakin löytyny ratkaisut näihin kysymyksiin.Ja varaosat huoltoineen löytyvät saman katon alta.anssila kirjoitti:Hankinta listalla olis 2-koppaseen volsuun suorakytky.
Tuntuu olevan hiukka vaikea tapaus.
Onko kellään kokemuksia jos on niin millaisia ja mistä.
Pitääkö olla pikku vai isolaatikko (passatin) lähinnä kestävyyttä ja
osien saantia.
- ripeka
- Yleinen
- Viestit: 164
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Re: VW-Golffin Suorakytky
Ainakin pieneen koneeseen käy Passatin kuoriin tehty RS-Auton loota.
- PPiironen
- Yleinen
- Viestit: 181
- Liittynyt: 03.05.2004 00:00
- Paikkakunta: kajaani
-
- A-Junnu
- Viestit: 71
- Liittynyt: 16.05.2004 00:00
KYselin Rs-Autolta vastaus oli ettei tee kuin ykköskoppaseen
1.6:siin.Mulla on 1.8 16v
Lampola kertoi tekevänsä vain Toyotiin.
Täytyy ilmeisesti kääntyä Kittelän puoleen.
Soitin myös pariin paikkaan tuosta opelin laatikosta ja vastaus oli
ettei se niin helppo ole sinne sovittaa pitää tehdä välilaippa ja vetarit mulkata.
1.6:siin.Mulla on 1.8 16v
Lampola kertoi tekevänsä vain Toyotiin.
Täytyy ilmeisesti kääntyä Kittelän puoleen.
Soitin myös pariin paikkaan tuosta opelin laatikosta ja vastaus oli
ettei se niin helppo ole sinne sovittaa pitää tehdä välilaippa ja vetarit mulkata.
- mposti
- Viestit: 17
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Sekä Mk1 GTi:ssä ja kakkosessa (16v) on samanlainen 020-vaihteisto. Kytkin akseli on uudemmassa vähän isompi, joten erilainen kytkinlevy tarvitaan. En sitten tiedä loppuuko tuossa kesto kesken 16V:en. Vetareiden laipat taitaa olla kans isommat, mutta luulis, että noista samoista sisäosista vois suoraan rakentaa 16V:n laatikon.anssila kirjoitti:KYselin Rs-Autolta vastaus oli ettei tee kuin ykköskoppaseen
1.6:siin.Mulla on 1.8 16v.
mm. Passateissa ja Corradoissa on 02A-tyypin laatikko, joka käy moottoriin vauhtipyörä, kytkin ja startti vaihtamalla. Kannakkeissa on jotain eroa, mutta noita on asennettu 2-korisiin paljonkin. Keppi on noissa vaijereilla ja kytkin hydraulinen. Jos alkaa kokonaan uuden laatikon rakentaan, niin on parempi aihio kuin 020.
- golffi
- Viestit: 6
- Liittynyt: 11.02.2005 00:00
Golffin suorakytky
Kokemuksesta voin kertoa, että kannattaa valita se Passatin laatikko ja nimenomaan 1.8l peräisin oleva jossa on hydr. käyttösylinteri eikä 1.6l joka toimii vaijerilla. 1.8 kytkinkoppaan mahtuu isompi kytkin. Viron lootista ei oo kokemusta, mutta kysy JME-Racingista, se mainosti täs jokin aika sitten laatikoita. Tuttava on tietättänyt Latviassa laatikoita Bemariin, voit toki kysyä tekiskö ne Golffin lootaa, puh. 0500-536676. Myös vetoakseleihin ja niveliin kannattaa satsata jos on n200hv tai yli. Mulla on toiminut tämmöinen palapeli: suurennettiin etunapoihin spoorit jolloin Audi 100 vetonivelet käy, Karpiolan teräsakselit ja laatikon päähän Transportterin nivelet.