Lämmitin traileriin
- 1403
- Yleinen

- Viestit: 273
- Liittynyt: 21.05.2004 00:00
Re: Lämmitin traileriin
inventteri ja sähköpuhallin.... Lämmitin halpa ainakin ja inventterille löytyy muutakin käyttöä.
- Anselmi
- A-Junnu

- Viestit: 134
- Liittynyt: 18.06.2005 00:00
Invertteri ja lohkolämmitin toimii hyvin... Kylläpä kerrankin parinkympin pakkasella traileriparkissa herätti kummastusta ku hoppa oli tulilla ku startti vaan pyörähti
Ai niin ja se lataus puoli... Taitaa vajaan 50 ampeeria ottaa eli aika reilu laturi saapi veturissa olla. Porterin 120A laturin kanssa ei ainakaan oo ollu mitään ongelmaa :)
Se ei tarkota sitä että se meillä kestää, jos se muilla kestää!!!
- sunbeam1
- Yleinen

- Viestit: 172
- Liittynyt: 25.08.2005 00:00
-
LeMans
- A-Junnu

- Viestit: 51
- Liittynyt: 12.02.2007 00:00
Ei mahda hehku(jen) poweri riittää veden lämmittämiseen tuossa skaalassa. Jos trailerille lämpöjä halajaa, ja ilmastointi on kunnossa, sen aggren voi laittaa sisätiloihin tai sitten kaasupullolla säteilylämmitin. sitten kans tavallinen lohkolämmitin.
Tosin entisaikaan kun kaikki oli lavalta laskettaessa yhtenä k.... mutkaputki tohon jatkeeksi öljypohjaan teki työn.
Probleema on takamoottoriset kuplat, impit, rellut, fiudet kun lavalta laskee niin pääjarrusylkky jumissa 30:ssä miinusasteessa.silloin pitää turvata em.
Tosin entisaikaan kun kaikki oli lavalta laskettaessa yhtenä k.... mutkaputki tohon jatkeeksi öljypohjaan teki työn.
Probleema on takamoottoriset kuplat, impit, rellut, fiudet kun lavalta laskee niin pääjarrusylkky jumissa 30:ssä miinusasteessa.silloin pitää turvata em.
-
thn
- Yleinen

- Viestit: 193
- Liittynyt: 07.05.2004 00:00
Mix te haette noin vaikeita järjestelmiä?
Eikö olisi helpompi ja turvallisempi laittaa umpikärryyn lämmittimeksi eberin tai webaston ilmalämmitin.Helppo asentaa,toimii varmasti ja kelillä kuin kelillä.
Ainoa miinus on käyttökello,joka toimii vain tunnin kerrallaan.No,siihenkin on ratkaisu,jolla kellon saa jatkuva toimiseksi.
Kellon johtoon tulee väliin diodi ja katkaisija,ja toimii niin kauan kuin virtaa/polttoainetta riittää.
Virrat saa esim kyseiselle laitteelle vetokoukun pistokkeen vapaa navasta.
Tietysti tämä ratkaisu maksaa,mut maksaa se irto agri ja puhallinkin jotain,ja ei ole mielestäni mikään turvallinen ratkaisu,esim kolari tilanne...
Annan kyllä lisää ohjeita ja neuvoja miten nämä saa laitettua.Tulee näiden laitteiden kanssa toimittua,melkein joka päivä.
Eikö olisi helpompi ja turvallisempi laittaa umpikärryyn lämmittimeksi eberin tai webaston ilmalämmitin.Helppo asentaa,toimii varmasti ja kelillä kuin kelillä.
Ainoa miinus on käyttökello,joka toimii vain tunnin kerrallaan.No,siihenkin on ratkaisu,jolla kellon saa jatkuva toimiseksi.
Kellon johtoon tulee väliin diodi ja katkaisija,ja toimii niin kauan kuin virtaa/polttoainetta riittää.
Virrat saa esim kyseiselle laitteelle vetokoukun pistokkeen vapaa navasta.
Tietysti tämä ratkaisu maksaa,mut maksaa se irto agri ja puhallinkin jotain,ja ei ole mielestäni mikään turvallinen ratkaisu,esim kolari tilanne...
Annan kyllä lisää ohjeita ja neuvoja miten nämä saa laitettua.Tulee näiden laitteiden kanssa toimittua,melkein joka päivä.
-
Karra
- B-junnu

- Viestit: 29
- Liittynyt: 30.07.2005 00:00
- Paikkakunta: Twin Peaks
- Viesti:
- GreenSlide
- Yleinen

- Viestit: 279
- Liittynyt: 20.06.2004 00:00
täytyy myös muistaa että autossa on muitakin osia jotka tahtoo paukkua kovilla pakkasilla kuten iskaritKarra kirjoitti:Eiköhän tuo lohkolämmitin ole yksinkertaisin...tuottaa energian seinästä. agrilla tai inventterillä
Asuuko teistä joku trailerissa??
-
thn
- Yleinen

- Viestit: 193
- Liittynyt: 07.05.2004 00:00
Puolustan silti eberiä/webasto lämmitintä.
Onhan se kiva ottaa auto lämpösestä ulos.kun se on yön viettänyt pakkasessa.Eli ajastaa jo illalla lämmittimen lähtemään päälle johonkin aikaan aamulla,ni kerkee juomaan sumpit ja vetää sämpylät aamul kiireettä.
Lohkis on ihan hyvä keksintö,mut jos sulla ei ole siellä hotellin parkkiksella pistoketta,ni ei se hirveesti lämpene.
Ja inventterillä on aika nopeesti akut tyhjät.
Lämpiihän ne autot tallissakin ja ilman lohkista
Ja jos ei ole varaa hotelliin,niin voihan siel sit asua huollon kans,on ainakin lämmintä....
Tosin omat autot lähteny aina laakista käyntiin jopa 30 pakkasessa yön jälkeen,mut eihän se hyvää tee koneelle/laatikolle.
Onhan se kiva ottaa auto lämpösestä ulos.kun se on yön viettänyt pakkasessa.Eli ajastaa jo illalla lämmittimen lähtemään päälle johonkin aikaan aamulla,ni kerkee juomaan sumpit ja vetää sämpylät aamul kiireettä.
Lohkis on ihan hyvä keksintö,mut jos sulla ei ole siellä hotellin parkkiksella pistoketta,ni ei se hirveesti lämpene.
Ja inventterillä on aika nopeesti akut tyhjät.
Lämpiihän ne autot tallissakin ja ilman lohkista
Ja jos ei ole varaa hotelliin,niin voihan siel sit asua huollon kans,on ainakin lämmintä....
Tosin omat autot lähteny aina laakista käyntiin jopa 30 pakkasessa yön jälkeen,mut eihän se hyvää tee koneelle/laatikolle.