Taki 96-piikkirenkaat
- keppiveto
- A-Junnu
Taki 96-piikkirenkaat
Melkein virheetön sarja renkaita saatu mutta milloin kyseisiä renkaita tehty ja saako niillä ajaa vielä kilpaa? Onko väärällä piikillä?
- MJT
- WRC
Re: Taki 96-piikkirenkaat
Ei renkaan valmistusajankohtaa kukaan katsele. Tarkista että nastoitus on nykysäännön mukainen. Muistelen että renkaat -90 luvulla tehtyjä. Siitä ehkä tyyppi ,90. Kumi-Helenius toimi muistaakseni valmistajana. Hyvä rengas aikoinaan. Onko valkoraita vai punaraita? En itse enään muista "helttojen väriä" ja renkaan numerointia. Käsittääkseni vain nastan tyyppi voi olla rajoittava tekijä. Kumi ehkä vähän kova?keppiveto kirjoitti:Melkein virheetön sarja renkaita saatu mutta milloin kyseisiä renkaita tehty ja saako niillä ajaa vielä kilpaa? Onko väärällä piikillä?
- Ali
- Yleinen
-
- KV
kyllä ainakin mulla piti 1600 starletis ja näytti kylän pojat käyttävän jm,ss,ja f escoissakin.. konetilavuuksien ollessa 2.0l.. tiä sit johtuuko pidon tuntu siitä et koskaan ei ole ollut vara näihin tötteröihin micheliniä ostaa.. eikä kyllä tarvettakaan..
ja nimenomaan jääradalla ja metsäteillä joskus harrastettu..
ja nimenomaan jääradalla ja metsäteillä joskus harrastettu..
kirraa,kirraa..... OSU!!!
-
- KV
Samanlaisessa käytössä menee mulla vieläkin aataminaikuinen Taki-sarja...ksi kirjoitti:nimenomaan jääradalla ja metsäteillä joskus harrastettu..

KORPICS.webs.com "Moottoriurheilua kuvina