2T:n virittäjää ?

Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Spoileri
KV
KV
Viestit: 523
Liittynyt: 24.02.2011 18:58
Paikkakunta: Lemi

2T:n virittäjää ?

Viesti Kirjoittaja Spoileri » 01.09.2008 18:12

Onko tiedossa ketään kuka voisi rakentaa Toyotan 2T koneesta "budjettipannun" sprinttikatiskaan ? Tarkoituksena olisi siis saada siitä kohtuu tehokas ilman valtavaa panostusta.
"Täysillä sisään ja paareilla ulos!!" (Saku Vierimaa)
Toyota Starlet 2T-B r.SS (tulossa 4T-B)
Toyota Corolla GT r.F (telakalla)

Avatar
mmpa
Viestit: 8
Liittynyt: 30.08.2007 00:00

Re: 2T:n virittäjää ?

Viesti Kirjoittaja mmpa » 02.09.2008 22:29

Spoileri kirjoitti:Onko tiedossa ketään kuka voisi rakentaa Toyotan 2T koneesta "budjettipannun" sprinttikatiskaan ? Tarkoituksena olisi siis saada siitä kohtuu tehokas ilman valtavaa panostusta.
On sellanen llöytyy järvenpäästä ja nimi on mikko styf työskentelee siinä automajorilla puurtajankadulla.174/195/208 on saatu tehoja kyseisestä myllystä.osaa tehdä 130-150heppasiaki vakio männillä.nii ja tietty se paras kone on ollu 312hp mut mutkalla. mut siit koneest tää kaveri tietää kaiken kysy lisää siis siltä ja jos haluut numeron ni laita yv.tä

Avatar
toyota1
B-junnu
B-junnu
Viestit: 41
Liittynyt: 29.09.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja toyota1 » 26.02.2010 22:49

kuopiossa kannen tekijä kertoi et saa 100 heppaa per litra vakio alakerralla ja vakkari venoilla kun kanavat tekee ja on kuulema yks. kertainen vakiona tarpeeks isot venat.itse sain pelkällä nokan ja kaasareiden vaihdolla 50hv lisää vakioon ja oli tietysti peltisarja nokka oli 315 asteinen 12 nousulla tehot oli 126hv ja 149 nm

Avatar
Spoileri
KV
KV
Viestit: 523
Liittynyt: 24.02.2011 18:58
Paikkakunta: Lemi

Viesti Kirjoittaja Spoileri » 27.02.2010 16:44

Juu saahan siitä sen verran. Tällä hetkellä käytössä kone, josta varmaan liki sata hummaa litralta irtoais, kun nokan vaihtais. Isommilla tehoilla alkaa vaan kuulemma vakioveivien kestävyys olla vähän niin ja näin. Koneelle on jo tekijä tiedossa, kun vaan tietäis mikä se kone nyt oikein on. T, K, A, Daihatsu, Honda... Toistaiseksi mennään miedolla 2T:llä.
"Täysillä sisään ja paareilla ulos!!" (Saku Vierimaa)
Toyota Starlet 2T-B r.SS (tulossa 4T-B)
Toyota Corolla GT r.F (telakalla)

Avatar
toy2t
Viestit: 19
Liittynyt: 03.07.2007 00:00

Viesti Kirjoittaja toy2t » 28.03.2010 20:19

kyllä ne kiertokanget hyvin on kestänyt ainaki meillä 3 vuoden sprintit + pari vuotta siviili liikenteessä turbo 2t:ssä.

Avatar
tenuseta
Viestit: 8
Liittynyt: 08.04.2008 00:00

Viesti Kirjoittaja tenuseta » 29.03.2010 01:35

fintoys.net kysele tuolta kautta.
jos ei vieras alueella vastailla niin jäsen puolelta saat kyl infoo riittämiin.
anteeksi mainostaminen. t: fintoys jäsen

Avatar
Spoileri
KV
KV
Viestit: 523
Liittynyt: 24.02.2011 18:58
Paikkakunta: Lemi

Viesti Kirjoittaja Spoileri » 30.03.2010 18:34

toy2t kirjoitti:kyllä ne kiertokanget hyvin on kestänyt ainaki meillä 3 vuoden sprintit + pari vuotta siviili liikenteessä turbo 2t:ssä.


Paljonkos Carinassa on paukkua?
"Täysillä sisään ja paareilla ulos!!" (Saku Vierimaa)
Toyota Starlet 2T-B r.SS (tulossa 4T-B)
Toyota Corolla GT r.F (telakalla)

Avatar
toy2t
Viestit: 19
Liittynyt: 03.07.2007 00:00

Viesti Kirjoittaja toy2t » 31.03.2010 21:11

272hp/332nm 1.4bar paineilla,mitattu motestilla jyväskylässä.
nuo tehot lähinnä asfaltille,talvella pidetty noin 200 heppaa (0,7bar).
kiertokangetkin varmaan katkee seuraavassa kisassa kun piti kehua että
hyvin ne kestää. 8O

Avatar
Spoileri
KV
KV
Viestit: 523
Liittynyt: 24.02.2011 18:58
Paikkakunta: Lemi

Viesti Kirjoittaja Spoileri » 02.04.2010 11:17

Ja vakio mukit?
"Täysillä sisään ja paareilla ulos!!" (Saku Vierimaa)
Toyota Starlet 2T-B r.SS (tulossa 4T-B)
Toyota Corolla GT r.F (telakalla)

Avatar
toy2t
Viestit: 19
Liittynyt: 03.07.2007 00:00

Viesti Kirjoittaja toy2t » 02.04.2010 20:26

siinähän on mahlen (vw) männät 88mm porauksella eli nykyään 1700cc.
puristukset alle 8:1. moottori on muuten vakio hiluilla paitsi männät,309 pösön imuventtiilit,kannen kovat pinnapultit,cometic kansipahvi ja öljypumppu 18r sisuskaluilla.

Vastaa Viestiin