Tänä viikonloppuna ajaa 24h kisan ringillä...numerolla 250
250 23 FH Köln Motorsport powered by Ford
Latvala, Jari-Matti SP 4T Ford
Wassertheurer, Anja D - Stuttgart Focus RS
Schmid, Daniela A - Imst
ADAC
Tässä juttu
http://www.vln.de/newsausgabe.de.php?id=2178
Niin ja ajaa siellä pari muutakin Suomalaista.
Pari linkkiä livelähetyksiin.
http://adac.24h-rennen.de/Artikel-2009. ... &tx_ttnews
http://www.sportauto-online.de/24h-renn ... 65111.html
http://tv.sport1.de/player/player.php?i ... &ref=index
Ja incar kuvaa radasta
http://www.race-media.tv/2010/videos/vl ... sport.html
Latvalalla pidempi asvalttitesti
- anssi67
- Yleinen
- Viestit: 176
- Liittynyt: 05.12.2004 00:00
- Paikkakunta: HELSINKI
- Viesti:
- leppis
- WRC
- Viestit: 1839
- Liittynyt: 31.03.2004 00:00
Ensinnäkin kiitos linkeistä niin paljon että riittää. Saa vaihteeksi muistella tuota saksan kieltä, ettei jää aivan unholaan.
Sitten uutinen iltapäivälehdestä, jonka on toimittanut takavuosien uutisten ehdoton auktoriteetti. Nyt alkaa ote lipsuun. Uutisen peruskysymyksiin puuttuu vastaukset. Esim. koska? Vähän enemmän kuin viikonvaihteessa. Joko STT ei ymmärrä sitä, tai lähtee siitä, että kaikki hakevat omasta aloitteesta tapahtuman ajankohdan.
Alkaa 14.50 paikallista aikaa, nyt en heti sano paljonko täällä.
Iltalehti:
Latvala hakee asvalttikokemusta Nürburgringillä
Perjantai 14.5.2010 klo 18.14
Rallikuski Jari-Matti Latvala hakee kokemusta asvaltilla kilpailemisesta lauantaista sunnuntaihin Saksan Nürburgringillä käytävästä vuorokaudenajosta.
Latvala on yksi Köln Motorsport -tallin neljästä kuskista, jotka vuorottelevat Ford Focus -auton ohjaimissa noin puolentoista tunnin ajovuoroja.
- Aloitan alustavasti toisella ajovuorolla, ja laskeskelin, että minulle tulee kaksi päivä- ja kaksi yövuoroa, Latvala kertoi.
Ajokissa on vakiomoottori ja vaihdelaatikko, mutta jousitusta ja jarruja on muokattu.
Kilparata on yhdistelmä Nürburgringin uudesta ja vanhasta radasta. Reitillä on mittaa noin 27 kilometriä.
- Rata on pitkä, ei tyypillinen moottorirata. Se muistuttaa enemmän maalaisasvalttiteitä ja rallin erikoiskokeita, Latvala kuvaili.
Latvala ei usko, että hänen tallinsa yltää kärkitaistoon. Mukana on noin 250 autokuntaa.
- Hyvällä onnistumisella olemme noin sijoilla 50, Latvala tuumi.
STT
Bemareille näkyi menneen kaksi ensimmäistä sijaa ennen Audia. Olisi voinut porukka näyttää tuloksia tekstinä, tietysti osa on vielä radalla, kun samppakaljat roiskitaan. Täytyy jostain onkia Latvalan sijoitus.
Sitten uutinen iltapäivälehdestä, jonka on toimittanut takavuosien uutisten ehdoton auktoriteetti. Nyt alkaa ote lipsuun. Uutisen peruskysymyksiin puuttuu vastaukset. Esim. koska? Vähän enemmän kuin viikonvaihteessa. Joko STT ei ymmärrä sitä, tai lähtee siitä, että kaikki hakevat omasta aloitteesta tapahtuman ajankohdan.
Alkaa 14.50 paikallista aikaa, nyt en heti sano paljonko täällä.
Iltalehti:
Latvala hakee asvalttikokemusta Nürburgringillä
Perjantai 14.5.2010 klo 18.14
Rallikuski Jari-Matti Latvala hakee kokemusta asvaltilla kilpailemisesta lauantaista sunnuntaihin Saksan Nürburgringillä käytävästä vuorokaudenajosta.
Latvala on yksi Köln Motorsport -tallin neljästä kuskista, jotka vuorottelevat Ford Focus -auton ohjaimissa noin puolentoista tunnin ajovuoroja.
- Aloitan alustavasti toisella ajovuorolla, ja laskeskelin, että minulle tulee kaksi päivä- ja kaksi yövuoroa, Latvala kertoi.
Ajokissa on vakiomoottori ja vaihdelaatikko, mutta jousitusta ja jarruja on muokattu.
Kilparata on yhdistelmä Nürburgringin uudesta ja vanhasta radasta. Reitillä on mittaa noin 27 kilometriä.
- Rata on pitkä, ei tyypillinen moottorirata. Se muistuttaa enemmän maalaisasvalttiteitä ja rallin erikoiskokeita, Latvala kuvaili.
Latvala ei usko, että hänen tallinsa yltää kärkitaistoon. Mukana on noin 250 autokuntaa.
- Hyvällä onnistumisella olemme noin sijoilla 50, Latvala tuumi.
STT
Bemareille näkyi menneen kaksi ensimmäistä sijaa ennen Audia. Olisi voinut porukka näyttää tuloksia tekstinä, tietysti osa on vielä radalla, kun samppakaljat roiskitaan. Täytyy jostain onkia Latvalan sijoitus.