Hankinnassa E36 325i BMW
- Group4
- KV
- Viestit: 394
- Liittynyt: 21.02.2009 00:00
Hankinnassa E36 325i BMW
eli olen tollasta hankkimassa ralliautoksi (bmw original+ f-ryhmään) mistä kannattaa lähtee liikenteeseen kun autoa katselee kun noi bemarit on aivan outoja mulle, coupe vai sedan, tyyppiviat, mistä miten ja kuinka..?? Kiitos etukäteen!
-
- WRC
- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Rally Bimmeri
Nettiautossa niitä näyttäs olevan noin 330 kpl ja hinnat alk, 1050,-
Ei muuta kuin ostoksille ja kaaret tupaan
talvi tulee ihan just.
http://www.nettiauto.com/bmw/325/?yfrom=1990
Ei muuta kuin ostoksille ja kaaret tupaan
http://www.nettiauto.com/bmw/325/?yfrom=1990
- MrSpoon
- KV
- Viestit: 627
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Re: Rally Bimmeri
Tuo 1050 euron auto tarvitsee kyllä muutakin ku kaaret tupaan.Frog kirjoitti:Nettiautossa niitä näyttäs olevan noin 330 kpl ja hinnat alk, 1050,-
Ei muuta kuin ostoksille ja kaaret tupaantalvi tulee ihan just.
http://www.nettiauto.com/bmw/325/?yfrom=1990

Eniten vahinkoja sattuu kotona, eli käy vieraissa...
-
- WRC
- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Re: Rally Bimmeri
Mutta onhan siinä spoikka valmiinaMrSpoon kirjoitti:Tuo 1050 euron auto tarvitsee kyllä muutakin ku kaaret tupaan.Frog kirjoitti:Nettiautossa niitä näyttäs olevan noin 330 kpl ja hinnat alk, 1050,-
Ei muuta kuin ostoksille ja kaaret tupaantalvi tulee ihan just.
http://www.nettiauto.com/bmw/325/?yfrom=1990
-
- Yleinen
- Viestit: 285
- Liittynyt: 03.09.2007 00:00
- Viesti:
-
- WRC
- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
http://fin.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=etsijama78 kirjoitti:Käy hakee Virosta siellä asiallisen hintasia.
Näyttäs olevan suomenkilvissä jopa halvempia, eli mitä niitä silloin mistään ulkomailta tarvii hakee

-
- Yleinen
- Viestit: 285
- Liittynyt: 03.09.2007 00:00
- Viesti:
Frog kirjoitti:http://fin.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=etsijama78 kirjoitti:Käy hakee Virosta siellä asiallisen hintasia.
Näyttäs olevan suomenkilvissä jopa halvempia, eli mitä niitä silloin mistään ulkomailta tarvii hakee
No ei kyllä mun mielestä ihan tohon rahaan saa suomesta!!
http://fin.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=etsi
- Sepeli
- Yleinen
- Viestit: 238
- Liittynyt: 17.07.2004 00:00
Aika mätiä on suomessa nuo aihiot, vaikka saksasta / virosta ei hirveän montaa penniä säästä hakiessa, mutta kunnossa säästää. Itsellä tuo uusi aihio vironmaalta, muutaman reiän joutu laittamaan umpeen (3 pakollista, muut kosmeettisia) alustan jokaikinen pultti lähti ilman tappelua auki. Liki jokaisesta ruostuu etupyöränkotelo puhki siitä etupuolelta, siinä on joku sisälokarin kiinnike mikä kerää paskat. samaten pohjan nostokohtien ympäriltä usein mätii.
Kaverilla on vanoksella oleva kone, jonka kanssa on kironnut taivaspaikkansa, niitä tuntuu muutenkin olevan harvemmassa joten ehkä kannattaa ottaa ilman.
Kaverilla on vanoksella oleva kone, jonka kanssa on kironnut taivaspaikkansa, niitä tuntuu muutenkin olevan harvemmassa joten ehkä kannattaa ottaa ilman.
- hataki
- KV
- Viestit: 360
- Liittynyt: 29.05.2004 00:00
juu ei tosiaan riitä millään tuo kaaret tupaan ja menoks.
Vaan täytyy kyllä aika paljon rakennella ennen kuin pääsee kilpailuun, mukaan.
- pohja suojat, panssari
- puslat
- jarrulinjat
- sähköt
- alusta
- kaaret
- penkit ja vyöt
- moottorin tuenta ja tarkastukset
- tukivarsien, jarrujen, laakereiden ynm... tarkastukset ja uusien osien asentamiset ja niiden kulut
- ohjaus
- perä, välitys, lukko
eli tulee halvimmillaankin itse rakennettuna maksamaan noin 12000euroa
ei mielestäni paha hinta kun sitten on edessä huolettomia kilometrejä uudella autolla.
Jos nämä kohdat jättää tekemättä, niin luulen, että niihin joutuu pikaisesti paneutumaan kumminkin ja voi myös tulla lisätöitäkin.
Ehdottomasti kannattaa ostaa mieluummin 2000euroa kalliimpi vähän ajettu ruosteeton siisti 325i kuin se kaikista halvin 1000 räpsy jossa kaikki on rempallaan.
Nimimerkillä kokemusta näistä on neljän BMW:n verran.
Juu ja ilman vanosta kuten yllä olikin laitettu, ne vain tahtovat olla aika harvassa siis vanoksettomat E36;t
Vaan täytyy kyllä aika paljon rakennella ennen kuin pääsee kilpailuun, mukaan.
- pohja suojat, panssari
- puslat
- jarrulinjat
- sähköt
- alusta
- kaaret
- penkit ja vyöt
- moottorin tuenta ja tarkastukset
- tukivarsien, jarrujen, laakereiden ynm... tarkastukset ja uusien osien asentamiset ja niiden kulut
- ohjaus
- perä, välitys, lukko
eli tulee halvimmillaankin itse rakennettuna maksamaan noin 12000euroa
ei mielestäni paha hinta kun sitten on edessä huolettomia kilometrejä uudella autolla.
Jos nämä kohdat jättää tekemättä, niin luulen, että niihin joutuu pikaisesti paneutumaan kumminkin ja voi myös tulla lisätöitäkin.
Ehdottomasti kannattaa ostaa mieluummin 2000euroa kalliimpi vähän ajettu ruosteeton siisti 325i kuin se kaikista halvin 1000 räpsy jossa kaikki on rempallaan.
Nimimerkillä kokemusta näistä on neljän BMW:n verran.
Juu ja ilman vanosta kuten yllä olikin laitettu, ne vain tahtovat olla aika harvassa siis vanoksettomat E36;t
- Group4
- KV
- Viestit: 394
- Liittynyt: 21.02.2009 00:00
Re: Rally Bimmeri
Joo onhan noita mutta rajaas vähän hakua.. bensa, manuaali, vuosimalli päättyen, farmarit pois ym... tippuu toi luku aika paljon, 1050 e auto vaikuttaa kyllä aika lupaavalta, on opetettu jo tavoille....Frog kirjoitti:Nettiautossa niitä näyttäs olevan noin 330 kpl ja hinnat alk, 1050,-
Ei muuta kuin ostoksille ja kaaret tupaantalvi tulee ihan just.
http://www.nettiauto.com/bmw/325/?yfrom=1990
http://www.nettiauto.com/bmw/325/3463765
-
- KV
- Viestit: 343
- Liittynyt: 24.07.2007 00:00
VANOS = Variable Nockenwellensteuerung, muuttuva venttiilienajoitus.
KORPICS.webs.com "Moottoriurheilua kuvina
- Ketzi
- KV
- Viestit: 801
- Liittynyt: 09.08.2004 00:00
- Paikkakunta: Oulu
Alkupäässä joskus 1992 vaihteessa alustaan etupäähän tuli jotain muutoksia. Vanos tuli käyttöön 1993. Ei kai noissa Vanoksissa juuri ole ollut kuin ollut sen tiivisteongelmaa, joka on kyllä korjattavissa.
Jos vakio-ohjelmalla ajelee, niin alkupäässä (91-92) on ilmeisesti ecussa säädöt persiillään tms. Joka näkyy että Lambdoja menee..
Jos vakio-ohjelmalla ajelee, niin alkupäässä (91-92) on ilmeisesti ecussa säädöt persiillään tms. Joka näkyy että Lambdoja menee..
- RS2ooo
- Viestit: 12
- Liittynyt: 02.02.2009 00:00
92 syyskuun tietämillä tuli vanos, jonka voisin kuvitella olevan huonompi kisakäytössä, se on alhaalla vääntävä mukavuus moottori..
jonka tunnistaa paitsi naputuksesta myös ns pahkasta venttiilikopan päässä.
mun mielestä coupe on ehdottomasti paljon parempi ajaa, ainakin siviilinä.
ja ei tosiaan kannata ostaa sitä halvinta, esim. puslat on loppu, ja niitä sitten on paljon ja v mäisiä uusittavia, perä voi olla irti korista kun lippispäät niitä on oikeen kylillä kengittäny jne.. yritä löytää aikuisen miehen käytössä pitkään ollut vähän ajettu alkuperäiskuntoinen suomi bmw. päässee vähemmällä työllä.
yli 20 siviili bemaria omistaneena on käsittämätöntä kuulla että jonkun mielestä ovat lahoja.. vertaa e36 vm. 91 esim. johku samanikäseen opeliin tojotaa foordiin.. lisää tietoo vaikka btcf.fi
jonka tunnistaa paitsi naputuksesta myös ns pahkasta venttiilikopan päässä.
mun mielestä coupe on ehdottomasti paljon parempi ajaa, ainakin siviilinä.
ja ei tosiaan kannata ostaa sitä halvinta, esim. puslat on loppu, ja niitä sitten on paljon ja v mäisiä uusittavia, perä voi olla irti korista kun lippispäät niitä on oikeen kylillä kengittäny jne.. yritä löytää aikuisen miehen käytössä pitkään ollut vähän ajettu alkuperäiskuntoinen suomi bmw. päässee vähemmällä työllä.
yli 20 siviili bemaria omistaneena on käsittämätöntä kuulla että jonkun mielestä ovat lahoja.. vertaa e36 vm. 91 esim. johku samanikäseen opeliin tojotaa foordiin.. lisää tietoo vaikka btcf.fi
-SÄLINKÄÄN MOOTTORIKERHO-