YV:t ei toimi...

Tällä osastolla ylläpidon tiedotteet ja ilmoitukset, voit myös ilmoittaa tänne vioista ja kehitysideoista yms. ylläpidolle kuuluvista asioista.
Jani_V
Yleinen
Yleinen

Viesti Kirjoittaja Jani_V » 23.04.2009 10:39

JM kirjoitti:
Jani_V kirjoitti:Ei näköjään ...versio.
Kaikki viestit jää tuohon lähtevät kansioon siksi aikaa kunnes ne vastaanottavassa päässä luetaan. Kun ne on luettu siirtyy viesti lähetetyt kansioon. Tämä voi siis olla yksi syy ettei vastaanottavassa päässä ole huomattu ko. viestin saapumista tai ei olla oltu kirjautuneena Ralli.nettiin, jonka YV:n vastaanottaminenkin vaatii.

Kokeilepas laittaa YV testiviesti minulle ja laita samalla tänne viesti kun olet sen lähettänyt. Katsotaan saapuuko minun postilaatikkooni mitään.
Ahaa! Tuotapa en tiennytkään. No sittenhän ei ehkä olekaan ongelmaa.
No lähetin sulle testiviestiä anyhow. Vastaappas niin katotaas kuis kävi.

JM
WRC
WRC

Viesti Kirjoittaja JM » 23.04.2009 10:48

Jani_V kirjoitti:
JM kirjoitti:
Jani_V kirjoitti:Ei näköjään ...versio.
Kaikki viestit jää tuohon lähtevät kansioon siksi aikaa kunnes ne vastaanottavassa päässä luetaan. Kun ne on luettu siirtyy viesti lähetetyt kansioon. Tämä voi siis olla yksi syy ettei vastaanottavassa päässä ole huomattu ko. viestin saapumista tai ei olla oltu kirjautuneena Ralli.nettiin, jonka YV:n vastaanottaminenkin vaatii.

Kokeilepas laittaa YV testiviesti minulle ja laita samalla tänne viesti kun olet sen lähettänyt. Katsotaan saapuuko minun postilaatikkooni mitään.
Ahaa! Tuotapa en tiennytkään. No sittenhän ei ehkä olekaan ongelmaa.
No lähetin sulle testiviestiä anyhow. Vastaappas niin katotaas kuis kävi.
"Tere

Toimiiko vaiko eikö toimi =)

t. Jani"

Jees, elikkä komiasti tuli viesti perille.

Lakki

Viesti Kirjoittaja Lakki » 14.05.2009 17:20

Mikähän mulla mahtaa olla, kun painaa "lähetä" -painiketta, ei viesti lähde eteenpäin vaan sivu ikäänkuin vain päivittyy.

jokkis_86

Viesti Kirjoittaja jokkis_86 » 20.10.2010 19:47

Jep, Firefoxilla ei toiminu yv mutta ie:llä toimi... no pääasia että jollain toimii...
Toyota4ever

Vastaa Viestiin