Mitsu Evo 6:n turvakaarien luokitustodistus

Muu autojen tekniikkaan liittyvä keskustelu, sähköt, lisälaitteet, turvallisuus yms.
Vastaa Viestiin
Avatar
lasseh
Viestit: 3
Liittynyt: 21.10.2004 00:00

Mitsu Evo 6:n turvakaarien luokitustodistus

Viesti Kirjoittaja lasseh » 24.02.2011 16:07

Montakohan eri kaarivaihtoehtoa on 6:een luokiteltu ja olisikohan kellään kattavaa arkistoa näistä.

Avatar
MJT
WRC
WRC
Viestit: 1046
Liittynyt: 21.05.2004 00:00

Re: Mitsu Evo 6:n turvakaarien luokitustodistus

Viesti Kirjoittaja MJT » 24.02.2011 21:50

lasseh kirjoitti:Montakohan eri kaarivaihtoehtoa on 6:een luokiteltu ja olisikohan kellään kattavaa arkistoa näistä.
Miksi etsit luokiteltuja vaihtoehtoja. Sääntökirjasta löytyy kaikki vaihtoehdot joita Mitsuihin voidaan rakentaa. Voihan ne tehdä itse, ei niiden tarvitse olla luokiteltuja. Yleensä tehtaan luokittelemat kehikot löytyvät luokitustodistuksen lisäluokitussivuilta. Muut kehikot löytyvät esim. Sparcon, OMP:n jne valmistajien myyntiesitteistä.

Avatar
lasseh
Viestit: 3
Liittynyt: 21.10.2004 00:00

Re: Mitsu Evo 6:n turvakaarien luokitustodistus

Viesti Kirjoittaja lasseh » 25.02.2011 09:20

Mitsussa on jo kaaret ja olleet jo luultavasti toistakymmentä vuotta.Ongelma onkin siinä että minulla ei ole luokitustodistusta mikä olisi identtinen kaarien kanssa.Tuntuu vain turhauttavalta purkaa hyviä kaaria ja rakentaa uudet koska luokitustodistus puuttuu.Siksi etsiskelen tässä nyt sopivia papereita.

Vieras

Re: Mitsu Evo 6:n turvakaarien luokitustodistus

Viesti Kirjoittaja Vieras » 25.02.2011 20:14

Meillä oli sama ongelma ja lopulta ne osoittautui Custom Cagesin kaariksi johon sai luokkarin helposti

Avatar
MJT
WRC
WRC
Viestit: 1046
Liittynyt: 21.05.2004 00:00

Re: Mitsu Evo 6:n turvakaarien luokitustodistus

Viesti Kirjoittaja MJT » 25.02.2011 20:30

Jos materiaalivahvuudet eivät riitä "omatekoisiin kaariin" silloin asia on hankalampi. Seinämävahvuus lähinnä voi olla ongelma. Joissakin tapauksissa voi joutua uusimaan pääkaaren. Muut saattavat olla hyväksyttyjä. Eli tarkista seinämävahvuudet. Jos sääntökirjan mukaiset, et tarvitse mitään kaarien luokituspaperia. Jos eivät ole joudut muuttamaan ne putket jotka eivät täytä materiaalivahvuuksien puolesta sääntöjä. Välttämättä se ei tarkoita että koko kehikko olisi uusittava.

Avatar
lasseh
Viestit: 3
Liittynyt: 21.10.2004 00:00

Re: Mitsu Evo 6:n turvakaarien luokitustodistus

Viesti Kirjoittaja lasseh » 31.03.2011 11:23

Nettiauto id 3877566 olisi kuvia turvakaarista jos joku tunnistaa

Vastaa Viestiin