mikä tekniikka ss/sumppii

Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
junior
Viestit: 2
Liittynyt: 08.03.2005 00:00

mikä tekniikka ss/sumppii

Viesti Kirjoittaja junior » 08.03.2005 21:46

elikkä mikä tekniikka sumppii että sais mahdollisemman halvalla ja sais varman toimivan pelin
8O

Avatar
northwest
KV
KV
Viestit: 832
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » 08.03.2005 21:56

Nykyisellä paloseinäsäännöllä lienee hankalaa sijoittaa sinne mitään ihmeitä,Vaaranmaalla on 205pösön kone aikalailla kallistettuna jotta sopii.Kyllähän impissä oma mylly on mukava vingutin,kun vaan löytää sellaisen tekijän joka tietää mitä moottorille kannattaa/voi tehdä.Yksi vaihtoehto on kuplan laatikko ja kone,matala paketti ja osia saa jokkiksen vuoksi hyvin.Lisäksi on kevyt paketti eikä tee liian takapainoista autosta.

Avatar
MS-MOTORSPORT
Viestit: 14
Liittynyt: 04.01.2005 00:00

Viesti Kirjoittaja MS-MOTORSPORT » 08.03.2005 21:57

golffin 1.6.Saa suht halvalla heppoja irti.

Avatar
Theimp
B-junnu
B-junnu
Viestit: 43
Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Theimp » 08.03.2005 23:05

Raahesta löytyy Toyotan 20 venttiilinen kone Impin perältä, 45 asteta kallistettu ja kuivasumppu. Ja kyllähän luotettavia koneen tekijöitä löytyy ;)
Mutta Subarun boxer voisi olla mielenkiintoinen kokeilu Impin perälle...

Avatar
northwest
KV
KV
Viestit: 832
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » 09.03.2005 18:37

Kyllä polleja löytyy pösön koneesta,vaaranmaalla taitaa olla nyt jotain reilu 200hv :wink:
Ja sumppu sinne on laitettu,kone on vielä enemmän kallellaan mitä pösön nokalla.
Sama mylly oli edellisen stileton perässä.

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » 14.03.2005 13:21

Vois olla aika vinha peli, kun johonkin 900cc koneeseen laittais turbon kylkeen? Siilinjärvellä oli aikanaan yksi 600 Fiiatti turbokoneella SS-luokassa.

Vastaa Viestiin