Onkos kukaan kokeillut?
Motonetissä myydään noita apukäynnistinpaketteja, joissa taitaa olla hyytelöakut(?) sisällä.Saisiko tuollaisesta edullisen akun kilpurin, kun ottaisi akun siitä autoon?
Hinnat alkaen n 50 eur, säästäisihän tuossa n 150 eur varsinaisiin kilpa-akkuihin verrattuna. Vai onko ihan pöhkö idea?
Kilpa-akku halvallla?
-
- WRC
Re: Kilpa-akku halvallla?
Ongelma tulee kun ne Starttibuusterin ja mopojen akut on eristetty paperilla ! ne ei kestä kovinhyvin auton laturin ja kulutuksen tuomaa rasitetta !jaki kirjoitti:Onkos kukaan kokeillut?
Motonetissä myydään noita apukäynnistinpaketteja, joissa taitaa olla hyytelöakut(?) sisällä.Saisiko tuollaisesta edullisen akun kilpurin, kun ottaisi akun siitä autoon?
Hinnat alkaen n 50 eur, säästäisihän tuossa n 150 eur varsinaisiin kilpa-akkuihin verrattuna. Vai onko ihan pöhkö idea?
Osta oikea kilpa-akku niin se tulee silloin halvemmaksi loppupelissä, etkä tarvii kuin yhden buusterin

- jaki
- Yleinen
Tuota vähän pelkäsikin. Eikö taaskaan ole ilmaista lounastaFrog kirjoitti:Ongelma tulee kun ne Starttibuusterin ja mopojen akut on eristetty paperilla ! ne ei kestä kovinhyvin auton laturin ja kulutuksen tuomaa rasitetta !
Osta oikea kilpa-akku niin se tulee silloin halvemmaksi loppupelissä, etkä tarvii kuin yhden buusterin

Btw, huomasin Demon Tweaksilla on myynnissä Li-Ion kilpa-akkuja: 1,7 Kg. Tuollainen olisi pöhee, hinta n 1000 eur...
- polaris1
- A-Junnu
Mulla on ollut Biltemasta moottoripyörän hyytelöakku reilun 3v ja hyvin pyörittää ja pelittää, makso jotain 70e.
- jaki
- Yleinen
Mielenkiintoista, missä autossa?polaris1 kirjoitti:Mulla on ollut Biltemasta moottoripyörän hyytelöakku reilun 3v ja hyvin pyörittää ja pelittää, makso jotain 70e.
Itsellä E36 325i
- polaris1
- A-Junnu
Starletissa, Ollut tosiaan 3 vuotta eikä ole tarvinnut edes latailla ulkopuolisella laturilla. On muistaakseni 18ah, voin katsoa sen koodin kun menen talliin käymään. Ollut minulla kartturin jalkatuen takana kyljellään. on tosiaan ollut hintansa veroinen.