Jarrua Ladaan
- vilerace
- Yleinen
Jarrua Ladaan
Oisko kellään antaa vinkkiä minkälaisia jarruja vois ladaa saada soviteltua?
Taakse ois levyt kiva saaha ni ei tarvis aina säädellä, ja eteen ku sais jäähd. levyt ku tuppaa häipyyn pitkillä pätkillä :(
Taakse ois levyt kiva saaha ni ei tarvis aina säädellä, ja eteen ku sais jäähd. levyt ku tuppaa häipyyn pitkillä pätkillä :(
- mickey69
- A-Junnu
- Viesti:
Jep! Me ajetaan edelleen kans Ladalla ja jarrut on etupaloja ja nestettä lukuun ottamatta vakiot (niin, no onhan siel tietty pedal-box)....., ja muuten pysähtyy.. Ladaan on turha askarrella mitään "ripellyksiä" kun pitää vaan noi alkuperäiset jarrut kunnossa ja käyttää kunnon nesteitä.. Ja kisapaloja löytyy edelleen alan liikkeistä.. :D :D
-
- Yleinen
jarluttaa
minteksin palat eteen.itse käytin aikoinaan ladassani polonezin takajarruja,kohtuullisen pienellä työllä sovitettavissa taakse paikoilleen,tosin ladan rummutkin ovat toimivat jos eivät ole rummut "venähtäneet".. ja kyllähän kilpa autossa pitää levyjarrut olla 
- pete1
- WRC
- Viesti:
Luulen kans että vakio jarruilla pysähtyy tarpeeksi. Palat ja nesteet vaihtoon. Ja poraa levyihin reikiä...
Ja jarrujen häipyminen johtuu melko varmasti noista nesteistä...
Ja jarrujen häipyminen johtuu melko varmasti noista nesteistä...

Lappu lattiaan ja NIMI LEHTEEN... www.kortesuo.com
- vilerace
- Yleinen
no ei sitte!
kyllä mul on nykki motulin kisanesteet ja ebc:n palat et kai mä sit vaan jarruttelen liikaa, tarvii painaa vaan kaasua enemmän... 

-
- KV
Re: no ei sitte!
onhan ne pellit sieltä takaa pois?vilerace kirjoitti:kyllä mul on nykki motulin kisanesteet ja ebc:n palat et kai mä sit vaan jarruttelen liikaa, tarvii painaa vaan kaasua enemmän...
Viimekesänä 30 km:n pätkällä katosi myös jarrut, johtui kylläkin ikivanhoista nesteistä. Ja mulla on ihan vakiopalat venäjän tuontina :)
Ei tiedolla, ei taidolla, vaan Vakiokipolla :D
- JamppaMaijala
- Viesti:
Levyjarrut
Minulla olisi vielä jäljellä Fiat 124 specialin takaakseli levyjarruineen ja satuloineen. Satuloissa on myös käsijarrumekanismi. Taka-akseli on ollut ladassa ja muistaakseni perävälläri on lukoton ja 3.9 välityksillinen. Voin luopua siitä kohtuuhinnalla. Ladan omat jarrut kyllä on tuntunut meilläkin riittäneen aina omissa leikeissämme mutta olihan nuo mukavat 15 vuotta sitten nuo levyt Ladassa kadulla. :)
- JamppaMaijala
- Viesti:
Levyjarrut
Minulla olisi vielä jäljellä Fiat 124 specialin takaakseli levyjarruineen ja satuloineen. Satuloissa on myös käsijarrumekanismi. Taka-akseli on ollut ladassa ja muistaakseni perävälläri on lukoton ja 3.9 välityksillinen. Voin luopua siitä kohtuuhinnalla. Ladan omat jarrut kyllä on tuntunut meilläkin riittäneen aina omissa leikeissämme mutta olihan nuo mukavat 15 vuotta sitten nuo levyt Ladassa kadulla. :)