Historic autolla F-ryhmään
-
- Yleinen
- Viestit: 213
- Liittynyt: 21.07.2011 15:06
Historic autolla F-ryhmään
Hei!
Mitenkäs ykkösryhmäläisen Sunbeam Avenger 1600 GT:n saa luvalliseksi historic -luokan lisäksi myös F-luokkaan?
Tällainen tuli mieleeni kun ei näytä kaikissa ralleissa olevan mahdollisuutta osallistua historic -autolla. Lähinnä nyt tuo naapuripitäjän ralli tuossa keväämmällä kiinnostais mennä ajamaan kun on niin lähelläkin.
Mitenkäs ykkösryhmäläisen Sunbeam Avenger 1600 GT:n saa luvalliseksi historic -luokan lisäksi myös F-luokkaan?
Tällainen tuli mieleeni kun ei näytä kaikissa ralleissa olevan mahdollisuutta osallistua historic -autolla. Lähinnä nyt tuo naapuripitäjän ralli tuossa keväämmällä kiinnostais mennä ajamaan kun on niin lähelläkin.
- Trophy
- KV
- Viestit: 450
- Liittynyt: 05.05.2004 00:00
- Viesti:
Re: Historic autolla F-ryhmään
Ei kai siinä muuta kun hommaat katsastuskortin niin pääset sudittelemaan.kim75 kirjoitti:Hei!
Mitenkäs ykkösryhmäläisen Sunbeam Avenger 1600 GT:n saa luvalliseksi historic -luokan lisäksi myös F-luokkaan?
Tällainen tuli mieleeni kun ei näytä kaikissa ralleissa olevan mahdollisuutta osallistua historic -autolla. Lähinnä nyt tuo naapuripitäjän ralli tuossa keväämmällä kiinnostais mennä ajamaan kun on niin lähelläkin.
-
- Yleinen
- Viestit: 213
- Liittynyt: 21.07.2011 15:06
Re: Historic autolla F-ryhmään
Pitäis tietysti tietää mikä on katsastuskortti ja miten se hommataan, mutta...Trophy kirjoitti:Ei kai siinä muuta kun hommaat katsastuskortin niin pääset sudittelemaan.kim75 kirjoitti:Hei!
Mitenkäs ykkösryhmäläisen Sunbeam Avenger 1600 GT:n saa luvalliseksi historic -luokan lisäksi myös F-luokkaan?
Tällainen tuli mieleeni kun ei näytä kaikissa ralleissa olevan mahdollisuutta osallistua historic -autolla. Lähinnä nyt tuo naapuripitäjän ralli tuossa keväämmällä kiinnostais mennä ajamaan kun on niin lähelläkin.
- mrgallop
- KV
- Viestit: 381
- Liittynyt: 07.01.2005 00:00
- Paikkakunta: oulu
Re: Historic autolla F-ryhmään
Lähetät akk:lle katsastuskortti tilauksen.
Kirjoita viestiin: Tilaan kats.kortin seuraavaan autoon: merkki, malli, runkonumero, ryhmä(F).
Ja toki omat tiedot myös.
Tai soitat.
Kirjoita viestiin: Tilaan kats.kortin seuraavaan autoon: merkki, malli, runkonumero, ryhmä(F).
Ja toki omat tiedot myös.
Tai soitat.
Johanna Martikainen
toimistosihteeri
* lisenssit, katsastuskortit
0207 219 410
050 574 3348
Kaikkien sähköpostiosoitteet ovat muodossa: etunimi.sukunimi@autourheilu.fi
-SSS sihisevää ruutia-
- axtec
- B-junnu
- Viestit: 26
- Liittynyt: 01.03.2008 00:00
Re: Historic autolla F-ryhmään
Muistaakseni akk:n sivuilla on myös valmis katsastuskortin tilaus kaavake.
-
- Yleinen
- Viestit: 213
- Liittynyt: 21.07.2011 15:06
Re: Historic autolla F-ryhmään
Katsastuskortin tilauslomake löytyi http://www.autourheilu.fi/attachements/ ... -47334.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;axtec kirjoitti:Muistaakseni akk:n sivuilla on myös valmis katsastuskortin tilaus kaavake.
Minä siis tilaan tuolla lomakkeella katsastuskortin. Mitä sen jälkeen? Pitääkö autoon tehdä jotain muutoksia? Sillä on FIA:n hissepassi. Historic auto ilmeisesti täyttää F-luokan turvamääräykset.
Tarvitaanko autoon jotain katsastusta? Vai riittääkö tosiaan kilpailuun menoon se, että tilaan tuon F-ryhmän katsastuskortin?
- rafu
- KV
- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Historic autolla F-ryhmään
Silloin, kun ajat historic-luokan kilpailussa käytät passissa olevaa katsastuskorttia.
Jos haluat osallistua F-ryhmään, sinulla pitää olla erikseen AKK:n katsastuskortti, ja silloin auton pitää täyttää F-ryhmän määräykset, m.m. turvakehikon lisäkiinnitykset koriin.
Jos haluat osallistua F-ryhmään, sinulla pitää olla erikseen AKK:n katsastuskortti, ja silloin auton pitää täyttää F-ryhmän määräykset, m.m. turvakehikon lisäkiinnitykset koriin.
- kurko123
- B-junnu
- Viestit: 42
- Liittynyt: 29.09.2009 00:00
Re: Historic autolla F-ryhmään
eikös se katsastuskortin päivämäärää määrää milllä säännöillä esim turvakaaret tehdään eli jos on 2012 kortti niin joudut varmaan laittamaan aika paljon putkea sisään ennen kuin auto on f-ryhmäläinen.
-
- Yleinen
- Viestit: 213
- Liittynyt: 21.07.2011 15:06
Re: Historic autolla F-ryhmään
Turvakaaret on tehty 2009. Siitä ei ole hajuakaan täyttääkö ne f-ryhmän määräykset.
Tuo AKK:n "tekniikka" -kuponki on minusta inhottava lukea. Samoin kuin säännöt. Pitäs varmaan itse tehdä niihin sivunumerot ja uusi sisällysluettelo.
Tuo AKK:n "tekniikka" -kuponki on minusta inhottava lukea. Samoin kuin säännöt. Pitäs varmaan itse tehdä niihin sivunumerot ja uusi sisällysluettelo.
- mrgallop
- KV
- Viestit: 381
- Liittynyt: 07.01.2005 00:00
- Paikkakunta: oulu
Re: Historic autolla F-ryhmään
Ei välttämättä tarvi mitään lisäyksiä kaariin.
Oma hisse käy suoraan f-ryhmään ainakin, niin kaarien kuin muidenkin asioiden puolesta. Kannattaa tarkistaa kaarisäännöt, muuten ei äkkiseltään tule mitään muuta mieleen.
Paitsi, miten se sisustus puoli, sulla oli ykkösen peli, kantsii sisustan säännöt myös vilkasta.
Oma hisse käy suoraan f-ryhmään ainakin, niin kaarien kuin muidenkin asioiden puolesta. Kannattaa tarkistaa kaarisäännöt, muuten ei äkkiseltään tule mitään muuta mieleen.
Paitsi, miten se sisustus puoli, sulla oli ykkösen peli, kantsii sisustan säännöt myös vilkasta.
-SSS sihisevää ruutia-
-
- A-Junnu
- Viestit: 111
- Liittynyt: 26.05.2004 00:00
Re: Historic autolla F-ryhmään
On ajettu hisse fiiatilla luokassa f alle 1600 (ja paljon) autoon oli vanha katsastus fia passin lisäksi.
Kaaret on korissa kiinni historic ohjein ja etu sivulasit pitää f kisassa olla lasia kun hissessä käy "muoviset".
Ja jos jaksaa kone ja laatikko jumppaa harrastaa niin f kisassa voi käyttää historic laitomia osia, perävälitykset, kaasuttajat, yms... jos haluaa säästää hyviä osia.
Fiattiin jota kartturoin on rakennettu 2 kone+laatikko pakettia, historic paketti on hisse säännön osilla ja f paketti välitetyllä laatikolla ja isolla kaasarilla hauskanpito kisoihin.
Kaaret on korissa kiinni historic ohjein ja etu sivulasit pitää f kisassa olla lasia kun hissessä käy "muoviset".
Ja jos jaksaa kone ja laatikko jumppaa harrastaa niin f kisassa voi käyttää historic laitomia osia, perävälitykset, kaasuttajat, yms... jos haluaa säästää hyviä osia.
Fiattiin jota kartturoin on rakennettu 2 kone+laatikko pakettia, historic paketti on hisse säännön osilla ja f paketti välitetyllä laatikolla ja isolla kaasarilla hauskanpito kisoihin.
-En ole hullu, olen erikoinen-
-kupee oli upee-
-aina on kivaa kun on mukavaa-
-kupee oli upee-
-aina on kivaa kun on mukavaa-
-
- Yleinen
- Viestit: 213
- Liittynyt: 21.07.2011 15:06
Re: Historic autolla F-ryhmään
Äh. Mullahan on tosiaan hytissä verhoilut paikallaan kun pitää ykkösryhmäläisessä hissessä olla. Niitä ei jaksa repiä irti ja laitella takas. F-ryhmässä kai piti olla verhoilut poissa.mrgallop kirjoitti:Ei välttämättä tarvi mitään lisäyksiä kaariin.
Oma hisse käy suoraan f-ryhmään ainakin, niin kaarien kuin muidenkin asioiden puolesta. Kannattaa tarkistaa kaarisäännöt, muuten ei äkkiseltään tule mitään muuta mieleen.
Paitsi, miten se sisustus puoli, sulla oli ykkösen peli, kantsii sisustan säännöt myös vilkasta.
-
- WRC
- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Re: Historic autolla F-ryhmään
Verhoilut saa poistaa ! Ja jos ajaa ykkösryhmän luokkarilla niin silloin ei tarvii poistaa, jos käyttää ryhmä A luokkaria niin sitten onkin toinen sävel.
Kaaret pitää olla kiinni sekä A että B pilaarissa kahdesta kohtaa lattioiden lisäksi.
Saakohan autoon Katsastuskorttia jos se on jo hisse passitettu ?
Kaaret pitää olla kiinni sekä A että B pilaarissa kahdesta kohtaa lattioiden lisäksi.
Saakohan autoon Katsastuskorttia jos se on jo hisse passitettu ?
-
- Yleinen
- Viestit: 214
- Liittynyt: 18.08.2008 00:00
- Paikkakunta: Pyhtää, Kymenlaakso
Re: Historic autolla F-ryhmään
Kyllä saa.
-
- A-Junnu
- Viestit: 73
- Liittynyt: 01.03.2011 02:55
Re: Historic autolla F-ryhmään
tai soittaa kilpailunjohtajalle ja pyytää luokan historikeille... aattelin et itekin vois hissellä lähtee.